Gå til innhold

Få orgasme!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett en dokumentar om kvinnens orgasme på TVen, så kom det frem at kvinnens orgasme fungerer faktisk som en "pumpe" som leder sædcellene, ikke bare lengre inn i livmoren men faktisk mot riktig eggleder som har eggløsning!!

 

Så er du en av de som meg, som ikke får orgasme ved samleie så gi deg selv en etter akten.

 

For det gikk opp et lys for meg, jeg og xen ble ikke gravide men jeg fikk aldri heller orgasme mens vi prøvde. Mens nå med min nye partner har jeg blitt gravid flere ganger etter jeg ble så trygg på han og turte å få det. Så jeg tror det er virkelig noe i det :)

 

Et anderledes tips enn bidronninggele og grapefruktjuice :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig her. I den pp'en jeg ble gravid, så fikk jeg orgasme hver gang vi hadde sex. Dessverre ville ikke spiren leve. Nå har vi prøvd på nytt, denne gangen uten en eneste orgasme, og jeg ble heller ikke gravid. Jeg er ganske sikker på at den manglende orgasmen er en faktor til at jeg ikke ble gravid ;)

 

Kan uansett si det til min kjære :D

Endret av mei87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver også under denne;)

Jeg og min x sambo, prøvde i 3 år å bli gravide, uten noe hell. Har der aldri fått orgasme under samleie.

 

Mens min nåværende sambo og jeg har ett helt annet sexliv, hvor jeg stortsett får orgasme vær gang. Vi ble gravide i fjor vår (uplanlagt og dårlig timing), så det ble desverre ikke noe av.

Men tror nok det ligger noe i dette med orgasme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke stresse andre der ute så vil jeg bare dele dette: Vi ble gravide med førstemann på første forsøk og jeg vet at jeg ikke fikk orgasme da. Flaks eller ikke, en positiv strek er en positiv strek! :)

 

Men jeg tror på denne teorien altså, så vi prøver så godt vi kan nå, for denne gangen tar det visst mye lengre tid å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si noe her.

Om jeg skal få orgasme må jeg tisse først, eller tar det lang tid før jeg kommer. Har jeg ikke tisset før jeg kommer, så pleier jeg å tisse på meg i senga, når jeg får orgasme.

Men jeg kan jo ikke gå på do etter sexen, for da renner jo sæden ut ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da går du på do før du har sex da. Makan.

jeg gjør jo det.

men jeg må gå på do RETT før jeg skal onanere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på do, få orgasme, ha sex. Orgasme i forkant gjør kroppen mer klar for sæden og gjør det lettere for den å svømme oppover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mei87 ;)

Du får få din kjære til å gi deg masse oppmerksomhet i forkant av sex'n, kanskje du da også vil klare lettere å evt få orgasme under sex?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasme under sex har jeg aldri fått til.

Jeg klarer heller ikke å ligge å få orgasme.

Jeg må sitte.

Så må gjøre det på min måte hehe :P

Så får heller onanere før sex ;)

#5 og #7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... må le av dere...

 

Kanskje det faktisk var sæden til x-menna deres som var dårlig?

 

men for al del... orgasme gjr jo sex og babylaging mye kosligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det hos min ex, heller ikke noe galt hos meg. Vi testet oss.:)

Hos oss tror jeg bare vi ikke var noen god match;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo selvfølgelig ikke utestående orgasme som gjør at vi ikke har spire enda ;) Men en artig funfact å si til sin kjære for å få det enda litt bedre på soverommet i den heftigste prøveuka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...