Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Amming om nettene... Eller ikke

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 lykkeliten1

lykkeliten1

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 186 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 14:32

Til nå har min lille på 11 uker vært våken  en gang pr natt for mat. Merker at hun begynner å sove hele netter nå, uten mat. Det har skjedd et par netter nå. Vil det påvirke ammingen negativt? Vil det bli mindre melkeproduksjon, siden det går mange timer? Siste amming 23-24-tiden og så gjerne kl 07 igjen, hvis hun sover hele natten. Hva tror dere? Jeg vil jo gjerne amme ihvertfall 6 måneder...

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Marka

Marka

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 220 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 15:05

Melken vil nok tilpasse seg hennes nye rutiner :)

#3 Miip you!

Miip you!

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 591 Innlegg:
  • StedBergen

Skrevet 05 august 2012 - 15:27

Jeg syns ikke du skal vekke henne fordi du føler at du må holde produksjonen i gang. Du kan jo alltids stå opp om natten og pumpe deg, men tror ikke det er nødvendig. Melkeproduksjonen stanser ikke -så- fort.
Vær glad du har en baby som sover hele natten du :)
Common sense is not so common after all.

#4 lykkeliten1

lykkeliten1

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 186 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 15:31

Ja dere tror det går bra ja. Takk for svar kloke samer!

#5 lykkeliten1

lykkeliten1

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 186 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 15:31

Damer...

#6 Siljemor90

Siljemor90

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 141 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 21:47

Du har så mye melk som du har behov for :-) Jeg kjenner ei som har en på ett og ett halvt som fortsatt ammer, han vil som regel ha pupp en gang om dagen, så ho har melk til en gang om dagen. Sønnen min begynte å sove hele natta når han var to mnd, nå er han fem, og det er fortsatt en skvett melk til han hvis han skulle våkne på natta å bli urolig :-) kos deg du, vi er heldige som har barn som sover hele natta så tidlig! :-)

#7 ÅNA

ÅNA

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 202 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 09 august 2012 - 14:28

les gjerne på Ammehjelpen.no  kjempefine sider med alle mulige svar på det man lurer på av stort og smått .
Har lest litt innpå der sjølv om det gjekk fint sist og dette er nr 2. Nyttig likevel og sjølv om ein ikkje har problemer - forebygging og trygghet er viktig...gir ro i sjela (i alle fall hos meg).