Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Løvemusen :)

• Logg inn for å svare
266 svar til dette emnet

#141 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 10:52

For noe tull Plinka du er 8+3 idag :) Kvalmen er et bevis på det hihi.
Men hva sier en CBD når man er så langt på vei som du er?
Hmm jepp jeg tester nok igjen i morgen hehe. Eller etterpå. Arg. I morgen!
Graviiiid :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#142 Plinka

Plinka

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 217 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 11:11

Vent til i morgen med å teste, også sørger du for å få i deg nok væske i løpet av dagen i dag. Kroppen trenger mat og drikke vet du:)

Jada, sikkert bare tull, men det er rart hvordan man tenker. Aner ikke hva en CB digital vil si, antagelig og forhåpentlig Gravid 3+?

Håper virkelig at du får det etterlengtede krysset ditt i morgen tidlig altså. Tenker på det hele tiden, jeg. Får jo ikke jobba!

#143 En to og tre

En to og tre

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 377 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 12:25

Hei! :)

Følger litt med i det skjulte her, ønsker SÅ at det skal gÅ veien for dere begge!!! Ville bare si at jeg begynte Å spotte nÅ i begynnelsen av august (ikke forsøk og progynova e.l som Årsak). Det varte og det rakk, rosa, frisk blod, brunt blod, frisk, brunt og om hverandre, en uke etterpÅ kom det to streker opp pÅ testen!<3 SÅ det gÅr ann!! Krysser armen og bein for at korta dine og guruen har rett, og at smÅblødningene egentlig er et godt tegn, Løvemusen! :)

Lykke til begge to, og til deg Plinka! Guu, du er flink som ikke har bestil privat UL altsÅ!!! :)
Heldig mamma til to nydelige små. Nr 3 bor i magen og ventes i april 2013 :)

#144 Plinka

Plinka

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 217 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 13:47

Takk for det, En to og tre :) Gratulerer med aprilspire, hvor mange uker er du på vei?

#145 Metti er håpefull

Metti er håpefull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 17 august 2012 - 14:10

Fock alså nå var det blod på lutinuspennen... dritt der datt håpet mitt og
Prøver i 2 år og har diagnosen PCOS. 1 MA FORSøK : 2 AIH NEG , 1 FRYS NEG OG 1 IVF KJEMISK

#146 En to og tre

En to og tre

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 377 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 14:17

Takk! :) er bare 4+3, mistet i uke 6 sist, så tiden bare snegler seg avgårde, men får prøve å holde meg opptatt med noe, så går tiden litt fortere :)

Heier på dere, Metti og Løvemusen og krysser fingrene for at det bare er festeblødning dere har begge to! <3

#147 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 14:24

en to og tre, gratulerer så mye med graviditeten :) Jeg og Metti skal joine deg i aprilklubben.. hmm kanskje Metti havner i starten av mai da :)

Metti, kjipt at du har fått en blødning som skremte deg, men kan jeg få spørre, har du hatt sex? Fordi jeg lurer på om det har satt i gang blødninger for meg siden tirsdag... bare lurer. Kan også være festeblødning for deg, det er vel rett tidspunkt for deg det! :)
Var for sent for meg på dag 12, men er mulig. Du er jo ikke så langt så ikke mist håpet!! En av tre kvinner har blødninger i starten av svangerskapet.

Håper du får en positiv test snart slik at du slipper å gå rundt som meg og ha det dritt i flere dager med negative tester.

Ok søte damer, jeg skal ikke teste i dag :)
Kaaanskje i morgen om ikke søndag. Håper dere får en kjempe fin helg og fredagskveld. Og ja helt enig, all ære til Plinka som ikke tok privat UL, hadde jeg ikke greid!

#148 all i want is u

all i want is u

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 331 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 17 august 2012 - 14:35

Snakk om rå selvkontroll!! Plinka og Løvemusen, dere ruler ;)
29pp. operasjon i livmor januar 2012 mislykket og ikke oppdaget før juni 2012.. ny operasjon vellykket. 3 avbrutte aih. 2 negative aih. 1 negativ ivf. neste ivf aug/sept...

#149 Metti er håpefull

Metti er håpefull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 17 august 2012 - 14:50

Restene av lutinusen har bare snev av rosa nå så håper det går over å ikkje øke. Kjente eg blei helt svett av angst urk

Har ikkje hatt sex nå men hadde det før insett og da blødde eg faktisk etterpå så har nok skjøre slimhinner
Prøver i 2 år og har diagnosen PCOS. 1 MA FORSøK : 2 AIH NEG , 1 FRYS NEG OG 1 IVF KJEMISK

#150 Poteta

Poteta

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 994 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 17 august 2012 - 15:01

Er nok bare skjøre slimhinner da :) krysser fingrene for deg Metti. Så håper jeg snart vi får se Metti er glad.. :)

#151 En to og tre

En to og tre

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 377 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 15:41

Takk for det, Løvemusen! :) Hadde vært digg med selskap i aprilklubben av dere :) Krysser alt av fingrer og tær!! Heia heia!!!

#152 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 16:32

Metti skal bli glad! :)
All I want is you darling, jeg fikk sparken i selvkontroll rugedag 7 jeg, høhø :D

#153 Metti er håpefull

Metti er håpefull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 17 august 2012 - 18:08

eg grue meg te å ta neste lutinus nå men det ser faktisk ut som det ikkje komme mer blod... så da får eg bare krysse fingrene for at det ikke er mensen som er på vei eller at spottingen begynne

#154 Metti er håpefull

Metti er håpefull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 17 august 2012 - 18:08

metti skal bli overlykkelig :)

#155 Metti er håpefull

Metti er håpefull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 17 august 2012 - 20:15

I kveld satt eg ti min på do så ga eg opp... treg mage er jo ikke et dårlig tegn

#156 Metti er håpefull

Metti er håpefull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 17 august 2012 - 20:56

Yes lutinuspennen var helt hvit nå

#157 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 21:47

Metti, så bra!! Da var det festeblødning, hurra hurra!!! Spottingen min har også slutttet. Tenk kjære deg om vi begge er gravide hihi... jeg er også treg i magen, wt..... er det et tegn?. Det visste jeg ikke :)

#158 Metti er håpefull

Metti er håpefull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 17 august 2012 - 22:30

Jaaaa så bra at spottingen din har sluttet det var gode nyheter :)

Jeg kjenner bare mer og mer i magen men vet ikkje om det e pga lutinusen eller spire...

Håper dere har troa enda for må heie på egget mitt

#159 Plinka

Plinka

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 217 Innlegg:

Skrevet 18 august 2012 - 08:03

Gode nyheter fra både metti og løvemusen.. Har du testet i dag løvemusen? Er sååå spent!! :)

#160 Metti er håpefull

Metti er håpefull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 18 august 2012 - 10:49

SVAK POSITIV TEST I DAG :)))))