Gå til innhold

Dere MÅ hjelpe meg! Er helt ødelagt i hofter og rygg etter bærplukking i dag, og enda er jeg ikke gravid!?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva i h****** skal jeg gjøre?? Hva hjelper? Fysio? Mauellterapeut? Kiropraktor?

 

Har plagdes med intense smerter i høyre rumpeball/hofte siden jeg var gravid sist (2007/2008), som blir særlig intense etter fysiske anstrengelser. Men da jeg gikk gravid sist var det vondt også i rolige perioder og særlig om natta.

 

Det jeg tenker akkurat nå er at jeg er liiiivredd for å få flere barn, hvis det skulle vise seg å bli verre enn det er nå:-((((

Og jeg greier aldri å slå meg til ro med å "bare" få to barn og at jeg aldri skal føde igjen...

 

Har ikke lyst til å slutte å plukke bær heller, men hvis ingen behandling hjelper så har jeg neppe noe valg. Hva funker best mot slike smerter da? Og hvordan forebygge???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må vel som alle andre prøve deg frem, alle de du nevner kan hjelpe, og så kan du legge naprapat, osteopat osv til lista. Hva som hjelper for hvem kan ingen si... Det eneste jeg ikke har hørt noen si noe negativt om er treningi varmt vann.

Sjekk evt ut Muritunet for opphold - da får du sikkert hjelp til å finne i av det. Og du trenger ikke bli værre om du blir gravid igjen, selv om mange blir det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare bærplukking som er et problem? Jeg anbefaler deg å kjenne etter å slutte før du får vondt! Hvis jeg presser meg på noe får jeg gjerne vondt i ukevis pga det. I tillegg kan jeg få vondt nye steder! Så ikke å spøke med dette!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps jeg er i samme situasjon ang barn. Har to. Vil ha fler! Men blir Max en til pga min helse. Jeg har mye plager med bekkenet enda. Og det er 10 md siden fødsel nå!

- tar nok sjansen på en graviditet til, men kommer til å trene meg litt opp utover høsten nå. Og kommer til å prøve å trene hele svangerskapet, (tøye hjelper meg litt)! Ellers gjøre alt jeg kan for å ikke bli værre. Å bare krysse fingre å håpe jeg ikke blir værre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...