Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Fremdeles forvirra og frustrert!

• Logg inn for å svare
1 svar til dette emnet

#1 Anniken20

Anniken20

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 162 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 15:12

Hei!
Jeg stilte noen spm tidligere ang positive tester + blødning osv.
For å gjøre en lang historie så kort som mulig:
Hadde positve el-test den 28. juni, hadde noen småbøldninger, testet svakt positivt den 10. juli, fikk kraftigere blødning uten smerter 12. juli (mens? 2 uker etter el), sterkere tester senere og positiv digital test.

Stemmer det at jeg vil være ca 7+2 i dag?

Men det som jeg egentlig er frustrert over, er at testene mine blir ikke sterke, og pga alle blødningene jeg har hatt. Tok nettopp en test, og den ser slik ut.

Vedlagt fil  WP_000122.jpg   251,87K   59 Antall nedlastinger

Kom hjem fra syden i går, og mens vi var borte, hadde vi sex en gang, og fikk ei svak blødning etterpå som varte et par dager. Den var svak og uten smerter, har ikke turt å ha sex siden. Skal vi bare vente med det til jeg har vært hos legen?
Alle testene jeg har vært svake, men tror at testene jeg tok før vi reiste har litt sterkere (RFSU test)

Kan legge til at for 2-3 dager siden ble puppene veldig ømme, klarer ikke å sove på mage osv. Og så kan jeg plutselig bli kvalm, slik at jeg tror jeg skal kaste opp, og spesielt hvis jeg kjenner lukta av pølser, men så går det over etter ca 30 sek. Så på den måten føler jeg meg gravid, men frykter det verste.

Tror dere at jeg har hatt en SA, eller hva kan det evt være? Synes det er så lenge å vente til mandagen, bruker all fritid og energi til å søke og tenke uten å få noe svar! :( Er det evt noen jeg kan snakke med, eller noe jeg kan gjøre for å få et kjapt svar?
Venter vår lille gutt den 11. juli 2013 <3

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Jordmor Kristina

Jordmor Kristina

Ivrig bruker

• Moderator
  • 1 444 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 22:11

Hei du!

Jeg skjønner godt at dette er frustrerende.
Streken på testen synes jeg virker veldig svak til å være over 7 uker på vei, men det er vanskelig for meg å gi deg et korrekt svar dessverre.
Noe godt svar på dette får du nok ikke før du har vært hos legen. Evt kan han ta blodprøve og måle Hcg stigningen din, så slipper du å gå rundt å lure.

Beklager at jeg ikke kunne hjelpe deg med dette, men jeg ønsker deg masse lykke til og håper du får det svaret du ønsker deg!!