Er ikke dette merkelig/dårlig service?
Opprettet av
Anonym bruker
, aug. 04 2012 12:42
10 svar til dette emnet
Skrevet 04 august 2012 - 12:42
Vi skal gifte oss og skal bruke forlovelsesringene som gifteringer. De er ikke gravert fra før, men skal graveres nå før bryllupet, dette tror jeg vi får gratis siden det egentllig var med i prisen da de ble kjøpt. Det er altså derfor vi gikk til samme sted som de ble kjøpt.
Anyway greia er at vi kom innom for å spørre hvilke skrifttyper vi kunne velge mellom, men det kunne hun ikke svare på eller finne ut?? Hvis vi hadde gravert dem da de ble kjøpt så kunne visstnok produsenten gjøre det og da hadde vi kunne valgt, men siden vi ikke visste bryllupsdatoen da han fridde så ville vi naturlig nok vente.
Nå må de visstnok sendes til Bergen. Vi prøvde igjen og sa at vi var nesten nødt til å få velge skrift før vi leverte de, hun sa igjen at siden det ble gjort i bergen var det litt vanskelig, men det var nok løkkeskrift og vanlig skrift.
Jeg blir litt målløs egentlig for vet jo at det er forskjellige typer løkkeskrift, noen er vanskelige å lese og noen er enkle, har vært med når en venninne leverte inn og der var servicen en helt annen. Dama i butikken ble irritert selv om vi var veldig høflige og sa at vi kunne komme på mandag så kunne hun ringe verkstedet mens vi sto der. Greit nok på en måte, men er jo ikke så lett å forklare en skrift over tlf??
Hun må vel kunne på be verkstedet sende en fax f eks med typene vi kan velge i? Men nei det var helt umullig..
Hvordan i all verden har dere gjort dette?
Anyway greia er at vi kom innom for å spørre hvilke skrifttyper vi kunne velge mellom, men det kunne hun ikke svare på eller finne ut?? Hvis vi hadde gravert dem da de ble kjøpt så kunne visstnok produsenten gjøre det og da hadde vi kunne valgt, men siden vi ikke visste bryllupsdatoen da han fridde så ville vi naturlig nok vente.
Nå må de visstnok sendes til Bergen. Vi prøvde igjen og sa at vi var nesten nødt til å få velge skrift før vi leverte de, hun sa igjen at siden det ble gjort i bergen var det litt vanskelig, men det var nok løkkeskrift og vanlig skrift.
Jeg blir litt målløs egentlig for vet jo at det er forskjellige typer løkkeskrift, noen er vanskelige å lese og noen er enkle, har vært med når en venninne leverte inn og der var servicen en helt annen. Dama i butikken ble irritert selv om vi var veldig høflige og sa at vi kunne komme på mandag så kunne hun ringe verkstedet mens vi sto der. Greit nok på en måte, men er jo ikke så lett å forklare en skrift over tlf??
Hun må vel kunne på be verkstedet sende en fax f eks med typene vi kan velge i? Men nei det var helt umullig..
Hvordan i all verden har dere gjort dette?
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 04 august 2012 - 12:49
spiller det virkelig veldig stor rolle hvordan skriften er inni ringen??
Skrevet 04 august 2012 - 13:06
Anonym bruker skrev 04 august 2012 - 12:49:
spiller det virkelig veldig stor rolle hvordan skriften er inni ringen??
Det finnes forskjellige skrifttyper nettopp for at man skal kunne velge hvilken man vil ha. Jeg jobber selv i butikk og det er normal service at hvis det er flere muligheter så skal selvfølgelig kunden få velge selv.
Og ja det meste er viktigere enn dette her i verden, men hvorfor skal noen andre velge dette for oss? Trodde det var normalt å yte service i et serviceyrke jeg..
Skrevet 04 august 2012 - 13:10
Hørtes merkelig ut. Jeg hadde gått tilbake en annen dag når det var andre på jobb.
Skrevet 04 august 2012 - 13:14
loven1976 skrev 04 august 2012 - 13:10:
Hørtes merkelig ut. Jeg hadde gått tilbake en annen dag når det var andre på jobb.
Synes hun er på jobb hver eneste gang jeg går forbi så er nok desverre hun som er der neste gang jeg kommer også. Men skal gå innom igjen ja. Vil helst ikke ha blokkskrift, men heller ikke sånn løkke så man nesten ikke ser hva som står.
Skrevet 04 august 2012 - 16:23
Spør etter nr til de i Bergen som skal gjøre jobben. Si at du vil snakke med de, kanskje de har mulighet til å maile bilder av div skrifttyper. Høres helt merkelig ut at dere ikke får velge skrift selv.
Skrevet 04 august 2012 - 17:30
Ikke ta det for gitt at dere får graveringen gratis nå. Som regel må man gjøre det samtidig som man kjøper ringene og ikke mange mnd senere.
Skrevet 04 august 2012 - 18:00
Har hatt lignende dårlige erfaringer med gullsmeder.
Ble ikke spurt om hvilken skrifttype vi ønsket, og jeg tok det for gitt at det ville være en pen kursiv type, men neida; fikk tilbake ringene med blokkbokstaver... Ikke spes pent, og ikke tid til å få det fikset før bryllupet. Dette var en gullsmed på Majorstua.
Hos Thune i Karl Johans gt opplevde vi UTROLIG dårlig service ved en annen anledning, masse rot og forsinkelser, og tydlig løgner fra ansatte siden de fortalte oss motstridene "unnskyldninger".
Kommer ikke til å bruke penger hos noen av disse igjen.
Ble ikke spurt om hvilken skrifttype vi ønsket, og jeg tok det for gitt at det ville være en pen kursiv type, men neida; fikk tilbake ringene med blokkbokstaver... Ikke spes pent, og ikke tid til å få det fikset før bryllupet. Dette var en gullsmed på Majorstua.
Hos Thune i Karl Johans gt opplevde vi UTROLIG dårlig service ved en annen anledning, masse rot og forsinkelser, og tydlig løgner fra ansatte siden de fortalte oss motstridene "unnskyldninger".
Kommer ikke til å bruke penger hos noen av disse igjen.
Skrevet 04 august 2012 - 19:13
Det koster ikke mange kronene å gravere i ringene, så jeg hadde tatt de med på en annen plass!
Mor til 3 <3<3<3
Skrevet 04 august 2012 - 19:18
hvilken butikk er dette? og vet du hvem i Bergen de evt skal sendes til?