Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Sol, sommer og lørdag :-)

• Logg inn for å svare
4 svar til dette emnet

#1 ChriVil~stolt mamma~

ChriVil~stolt mamma~

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 83 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 11:29

Hei damer og mageboere :-)
I dag er det jammen 25 grader og strålende sol på det glade østlandet. Kan vel ikke si at vi har vært alt for bortskjemt med sånne dager i sommer, så vi får nyte de som er.

Hva driver så dere med i dag, og hvordan står det til med mageboerne ??

Jeg er på min andre overtidsdag i dag, men prøver så godt jeg kan og tenke minst mulig på det. Så i går malte jeg rommet som mageboeren skal få etterhvert, etterfulgt av 5 timer på lekeland med femåringen og pizza på restaurant. I dag har plenen blitt betraktelig kortere og solen nytes nå på verandaen med et glass saft og fotbad. I kveld er det famiegrilling hos mamma og pappa :-) spent på når jenta vår kommer, og håper selvfølgelig det skal skje noe hele tiden, men man blir jo helt gal av å bare gå å vente og kjenne etter. Førstemann kom 13 dager på overtid igangsatt så spørs vel om ikke dette også tar litt tid ja :-(

Ønsker dere alle en flott lørdag !!!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 *lille blomst*

*lille blomst*

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 719 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 11:33

Håper du slipper å vente for lenge da! :)
Skal straks ut og nyte solen jeg også! (og i det jeg skriver dette blir solen gjemt bak en sky... grrr...) Jobbe litt i hagen og kanskje male ferdig litt på lekestua :)

Ha en fin dag alle sammen! :)

#3 ChriVil~stolt mamma~

ChriVil~stolt mamma~

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 83 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 11:40

Prøv med sol sangen :-) sønnen min pleier å synge den når han skal jage skyene og regnet... Hender det virker. Uansett godt med noen dager uten regn, for de har vi jammen hatt nok av i sommer!! Kos deg med hagearbeid og maling. Alltid så trivelig å se hvor fint det blir etterpå :-)

#4 Sabrinalill

Sabrinalill

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 111 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 16:17

Høres ut som du tar ventetiden med stor ro og holder deg i aktivitet!
:)
Man kan jo bli litt sprø av og vente! Det hjelper med litt solskinn og aktiviteter!
Ha en super dag videre og håper ventetiden din snart er over :)

Dette innlegget har blitt redigert av Sabrinalill: 04 august 2012 - 16:17

#5 ChriVil~stolt mamma~

ChriVil~stolt mamma~

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 83 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 21:23

Jeg mangler egentlig det genet som gjør at man blir tålmodig... Hehe... Så må bare late som om det ikke skal komme noe baby før om 14 dager og prøve å fylle dagene med noe å finne på, ellers tror jeg at jeg kommer til å gå banans. Nå er heldigvis denne dagen over også, så nå skal det bli deilig å krype langt under dyna, en dag nærmere å få hilse på tulla :-)