Gå til innhold

Halvmoden


3gull <3

Anbefalte innlegg

Var til jordmor igår og hun kunne si at jeg var halv moden.. Kan det likevel bety at det skjer fødsel snart?? Eller kan det fortsatt ta laaaaaang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Flora med nr 3 <3

Du kan føde i dag selv om du ikke hadde vært moden i det hele tatt. Du må bare skaffe deg rier ;)

Så ikke fortvil selv om du ikke er moden. Det er riene som avgjør det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var halvmoden da jeg begynte med modningsakupunktur for første gang for tre uker siden, og er nå i uke 41+2 i dag og ingen tegn til fødsel. Fikk jordmor til å sjekke meg før første behandling. Med dette mente hun livmorhals litt lang fremdeles ca 3,5 cm, litt myk og sentrert, 1 cm åpning. På termin fikk jeg jordmor til å sjekke på nytt, og da var eneste endring at livmorhalsen var ca 2 cm lang. Fremdeles 1 cm åpning. Så nå venter jeg på rier også, er det eneste som hjelper tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stresser verken med å bli sjekket eller sex eller annet. Fordi begge de to siste barna jeg har født har jeg vært umoden 2 og 3 timer før de har blitt født. Jordmor sa det på etter samtale sist, du trenger ikke stresse med å bli sjekket for det går fort med deg når det først skjer noe. Noe som også stemmer med mammaen min og bestemor. Raske fødsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...