Gå til innhold

Da er jeg her nok en gang;)


magica fra tryll

Anbefalte innlegg

Heihei:)

Jeg er ei godt voksen dame som venter nr 7 i april, om alt går bra. Er fremdeles litt i sjokk,-tror ikke helt det har gått inn enda..hehe. Men kvalmen kommer vel om et par uker og minner meg på deg;) Vi vil da ha 3 store og 4 små:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å hjelpe meg! Du er tøff! 7 barn er en del det. Gratulerer så mye. Jeg er 11 uker på vei i morgen med min nummer 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yuhu,grattla magica fra tryll :) så glad på dine vegne altså...hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk:) Det her er helt nytt altså. Er bare 4,5 uke så mye kan jo skje... Men spiren har klora seg fast hver gang, så tar sjansen på å annonsere det her inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er minstemann født Magica? Mener vi gikk gravide sammen sist?

Mine er 2,5år og 4mnd og jaggu er jeg ikke gravid igjen,.positiv(e) test(er) i dag så fortsatt i sjokk her å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er minstemann født Magica? Mener vi gikk gravide sammen sist? Mine er 2,5år og 4mnd og jaggu er jeg ikke gravid igjen,.positiv(e) test(er) i dag så fortsatt i sjokk her å!

 

Oj, det var tett på;) Gratulerer:) Joda, minstemann er født januar -11. Han før det er født februar-09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da gikk vi ikke gravid samtidig.. mathias er født april 10, mie i mars 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener og jeg har sett deg her inne med noen av mine Magica fra tryll, husker navnet, selv har jeg 5, dette er nr 6, ny brukerprofil, husker ikke den gamle!

har barn i juni-96, februar 99, mai 00, mars 02 og november 08!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener og jeg har sett deg her inne med noen av mine Magica fra tryll, husker navnet, selv har jeg 5, dette er nr 6, ny brukerprofil, husker ikke den gamle! har barn i juni-96, februar 99, mai 00, mars 02 og november 08!

 

Det stemmer nok:) Vi var nok samtidig når jeg skulle ha han i februar -09:) Husker du ikke det gamle nicket ditt?? hehe

Jeg har også en i -96. Men så har jeg to som er født i -91. Akkurat som endel av brukerne her..;)

Når venter du nr 6,da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener og jeg har sett deg her inne med noen av mine Magica fra tryll, husker navnet, selv har jeg 5, dette er nr 6, ny brukerprofil, husker ikke den gamle! har barn i juni-96, februar 99, mai 00, mars 02 og november 08!

 

Det stemmer nok:) Vi var nok samtidig når jeg skulle ha han i februar -09:) Husker du ikke det gamle nicket ditt?? hehe

Jeg har også en i -96. Men så har jeg to som er født i -91. Akkurat som endel av brukerne her.. ;)

Når venter du nr 6,da?

 

Hmmm, det husker jeg faktisk ikke, bodde i Hemsedal på den tiden, nå bor jeg i Afrika, men skal føde i Norge (tryggest det, siden det er mitt 6 keisersnitt, heh), men det er lett og huske navnet ditt..., jeg er 5 uker på vei, og har menstermin 10 April, du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, 6 keisersnitt!

Jeg har bare 1 av dem;) Da er vi kommet omtrent like langt. Menstermin 12.april, men må ha hatt el en eller to dager før vanlig...siden mannen var borte ganske mage dager før el og på el;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like langt jeg å da:-) Har menstermin 11.april:-)

Har ei som er født sent i mars 12 og en i april 10 så dette blir hektisk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle deilige damer:) Da blir det nok ikke noen aprilbaby på meg allikevel. Begynte å småblø litt igår, og idag ser det ut som det utvikler seg til en vanlig mens. Var lei meg igår, men har det mye bedre idag, og tenker at det nok ikke utviklet seg som det skulle. Og at det er fint at kroppen ordner opp.

Men har ikke helt gitt opp å komme inn her en gang til allikevel;) Og masse lykke til videre på reisen til alle dere gravide! Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:) Husker deg ja. Gratulerer så mye:). Er også på vei igjen med nr 5!

Er i uke 22 nå og har to store på 15 og 18 og 2 små som akkurat har fyllt 2 år og ei på 9 mnd så får nok å gjøre ja hehe! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er minstemann født Magica? Mener vi gikk gravide sammen sist? Mine er 2,5år og 4mnd og jaggu er jeg ikke gravid igjen,.positiv(e) test(er) i dag så fortsatt i sjokk her å!
Oj, det var tett på;) Gratulerer:) Joda, minstemann er født januar -11. Han før det er født februar-09
Er du og gravid igjen hehe:). Får 3 tette begge 2 da! Har termin 21 desember. Gratulerer:) Mine små er nå akkurat 2 og 9,5 mnd gamle. De 2 eldtste er jo 15 og 18.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var trist :( er bare og trøste seg med at ikke alt var som d skulle da ja, blir bedre og tenke på da. trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...