Hei, jeg sitter her og lurer og kanskje dere kan hjelpe meg?
Jeg testet positivt på gravidtitet mandag, begynte å blø litt igår. Ikke vondt i magen, bare svake murringer. Blødde ganske mye inatt, og mer nå idag.Foreløig ikke vondt i magen. Ei heller noen "klump" som har kommet ut.
Nå har jeg såvidt hørt om biokjemisk graviditet, kan det være det, eller kalles dette en SA eller MA?
Bør jeg forvente en " klump" som kommer ut?
Vil kroppen ordne opp selv, eller må jeg til legen?
Bør jeg teste om jeg fortsatt har hcg i kroppen? for dersom jeg har det i kroppen fortsatt kan jeg ikke fortsette prøvingen på en ny spire i magen, er det riktig?
Er det trolig at eggløsning kommer om to uker igjen?
Kan jeg rett og slett regne med at mensen nå kom, og at vi kan prøve igjen om to uker?
.. nå vil jeg bare fortsette prøvingen så raskt som mulig.
Takker for svar;)
Hva skjedde med meg??
Opprettet av
Ønsker3gull
, aug. 04 2012 09:00
1 svar til dette emnet
Skrevet 04 august 2012 - 09:00
Gravid med 3.gulljente :)
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 04 august 2012 - 22:01
Hei du!
Det du beskriver høres ut som en veldig tidlig abort. Noen ganger kan man få positiv test noen dager før forventet mens, men om ikke svangerskapet utvikler seg vil man få en forsinket og som regel litt kraftigere mens.
Du trenger ikke å oppsøke lege om du ellers er i fin form. Kroppen ordner i de aller fleste tilfeller opp dette selv. Mest sannsynlig vil også syklusen din fortsette som normalt, men det er heller ikke unormalt om den blir forbigående ustabil.
Ta vare på deg selv og masse lykke til!
Det du beskriver høres ut som en veldig tidlig abort. Noen ganger kan man få positiv test noen dager før forventet mens, men om ikke svangerskapet utvikler seg vil man få en forsinket og som regel litt kraftigere mens.
Du trenger ikke å oppsøke lege om du ellers er i fin form. Kroppen ordner i de aller fleste tilfeller opp dette selv. Mest sannsynlig vil også syklusen din fortsette som normalt, men det er heller ikke unormalt om den blir forbigående ustabil.
Ta vare på deg selv og masse lykke til!