Gå til innhold

Var jeg for stygg mot han????????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Litt forvirret her.... Om en mann slår, så er det hiv han ut, han kommer garantert til å slå igjen! Men når damen slår, skal hun be om unnskyldning og bli tatt inn i varmen uten spørsmål? Vold er vold uansett!
Jeg sier meg uenige i det pga. forskjellen i fysikk blant mann og kvinne. Mannen har mulighet til å forsvare seg, det har ikke en kvinne på samme måte. Ikke at det er greit med vold, men syns at vold mot en som er fysisk underlegen er verre enn motsatt.
Du vet at det er menn som lever i voldelige forhold? Som av grunner vi ikke kjenner til, ikke bruker sin fysiske overmakt til å hindre eller stoppe vold? Fysisk vold kommer ofte etter at det har blitt utøvet psykisk vold over tid, og dette gjelder både hos kvinner og menn. Vold er uakseptabelt uansett, og jeg er ikke enig i at det er mindre alvorlig at kvinner slår. Hva med barna i slike forhold? Hva lærer de av å se at mamma slår pappa? Tror du ikke det er minst like skadelig som omvendt?

 

Jeg sier jeg ikke syns det er like galt, men galt er det. Alle spørsmålene rundt ser jeg ikke som en problemstilling da vold uansett ikke er akseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vekket han og kjeftet på han er en ting da hadde jeg sagt jeg til dels at jeg skjønner deg. Frustrert, gravid også videre.

 

Men å slå er aldri akseptabelt ei heller for kvinner.

Samme hvor sint du er, samme hva han har gjort eller ikke gjort er det ingen akseptabel grunn til å slå.

Når man bruker vold er det å gå langt over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at du ble sint, men vold er aldri greit, uansett bakgrunn.

 

Dere renger åpenbart hjelp, begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du ble meget irritert, men du skulle da ha ventet til han sto opp, og deretter tatt en prat med han!!

Hvis jeg våknet av at mannen eller noen andre for den saks skyld sto og slo meg alt det de kunne så hadde jeg blitt først redd og deretter en satan rett og slett! Hadde klikket!!

Du overagerer veldig, og hvis du er en slik tikkende bombe synes jeg faktisk synd på mannen din og barna dine! Er ikke slik man løser problemer med å slå folk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...