Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Nyter graviditeten! Syns det er så kos <3

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 MammatilSofia

MammatilSofia

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 791 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 22:31

Vil ikke lage et "skryteinnlegg" det jeg skal få alt til å høres så perfekt ut .. men altså, jeg er 31+5 idag, og føler meg helt topp!
Er dessverre sykemeldt pga blødninger, så det er litt kjedelig og tiden går litt sakte da.. Men ellers koser jeg meg så fælt med magen og bevegelsene <3

Eneste jeg føler sliter litt på meg er alle hormonene.. jeg gråter minst en gang om dagen.. nesten.. så jeg syns litt synd på samboern min.
Hihi..

Mulig er en optimist nå og at det bare blir TUNGT fremover.. føles bare ikke sånn akkurat nå :)

Alle spør meg om det begynner å bli tungt, og om det er slitsomt.. føler nesten at jeg må si ja, for det virker som at folk forventer det:p

Flere som koser seg?
Ble mye babling hulter til bulter her, men..hihi..
GLEDER MEG TIL å MøTE BEBIEN VåR <3 <3

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Adelheid

Adelheid

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 578 Innlegg:
  • StedTrøndelag

Skrevet 03 august 2012 - 22:40

Jaaaa.... Storkoser meg...
Har gått hjemme siden påske og synes tiden har gått så alt for fort...  Bortsett fra bekkenløsning, som har blitt betraktelig bedre etter at jeg begynte hos fysioterapeut, så har svangerskapet gått veldig bra :-)  Nyyyter hver dag :-D

Ikke før nå jeg synes det begynner å blir tungt, men i dag har han ligget høyt i magen og det har vært tungt å bøye seg + litt lite søvn i natt.. Satser på at det blir bedre i morgen :-D
www.solsletta.blogspot.com

#3 Lisse_01

Lisse_01

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 071 Innlegg:
  • StedKristiansand

Skrevet 03 august 2012 - 23:28

Nyter å være gravid.
Men nå vil jeg møte baby. Har termin 3 okt, så er en stund igjen.
Også savner jeg å kunne være med på det jeg vil.

#4 all by myself

all by myself

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 364 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 08:31

Det trenger ikke bli tungt på slutten heller. Sist var jeg i strålende form til gutten kom. Nå er jeg litt mer stiv i bekkenet og det er litt tyngre, men det er jo tross alt to også. Men formen i seg selv er veldig god.
<3 stolt mamma til 2 små og 1 litt større <3

#5 Lotta2010x2012

Lotta2010x2012

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 140 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 15:06

Første gangen koste jeg meg masse, bare nøt tiden. Følte meg ikke spesielt tung før de siste 10 dagene. Men denne gangen, med en tass på 20 mneder er det lit anderledes. Føler meg mye tyngre, og litt mer vondt, og mye mer sliten:p
Men må jo sies at jeg koser meg veldig denne gangen også, men skal bli deilig å bli ferdig også, og den tanken slo meg nesten ikke sist, hehe:)
Prøver på nr. 3<3

#6 AquaGrownup

AquaGrownup

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 661 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 11:54

Jeg nyter også tiden :) har bare meg selv å kjæresten å ta vare på. Skjønt han tar nok mer vare på meg hehe :)
Lite å ingenting å klage på!

#7 Nina10

Nina10

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 243 Innlegg:
  • StedDrammen

Skrevet 06 august 2012 - 09:12

Ja her og er alt bare kos:) er sånne bittesmå ting men plager meg ikke veldig:) Griner ja, for ingen ting.. off, godt det er fler som har det sånn hehe:) Ja ser nesten frem til at det skal bli tungt og greier, få merke det selv hva andre klager på;) Alt er jo bare fryd og gammen:) Gleder oss vilt til lille gutt kommer:D Er 29+6 :)
Lillegutt 5 mnd:)