Gå til innhold

Normalt å være sulten hele tiden i uke 26?


Nostalgia

Anbefalte innlegg

Har vært det noen uker nå.. Håper det er forbrenningen og ikke feil signaler fra hjernen som skriker etter mat selv om jeg ikke trenger det.. redd jeg kommer til bli en skikkelig tjukkebolla. + 7 kg alt og verre blir det garantert... Bare må ha mat. Noe tips på hva jeg kan gjøre for å komme fra denne hungry sirkelen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er normalt så håper jeg det, for jeg spiser oss ut av huset snart ;) 25+4, eller nå er klokka over tolv så da er jeg 25+5 ;) Fortsatt sulten........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tør nesten ikke veie meg mer hehe ;) Spretter opp om morran for å hive i meg frokost, noe jeg alltid har hatt problemer med før. Tenker på mat hele tiden. Når jeg spiser så tenker jeg på hva jeg skal spise neste gang hehe blir jo litt småsprø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes hehe... 26+3 her og jeg eter og eter for tiden. begynner så sunt og fint med brødskive og yoghurt til frokost, frukt litt utover og så BANG! der kommer kanelbollene, av og til litt Cola & godis osv.. Har ikke hatt så god apetitt som nå før i svangerskapet men det er vel noe med at babyen har blitt 1kg og ganske lang. De legger jo godt på seg nå ;) Sulten klarer i hvertfall ikke jeg å gå for da koker hormonene seg sammen ;) 8kg so far så ikke så ille men det kommer nok mer. Tvi-tvi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og det er først nå det har kommet litt lyster hos meg på hva jeg vil ha så eter det jeg kommer over føler jeg hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også spiser godt... Men prøver å tenke litt fornuftig. Må ha en sjokolade ila dagen for å holde sukkernivået i sjakk. Spiser MASSE frukt, drikker farris og spiser yoghurt med musli.

 

Har også dager der jeg spiser relativt rare greier. Forrige dagen lagde svigermor boller med melis. De delte jeg i to og smurte med smør og pepperost.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...