Gå til innhold

Spiser ustanselig føler jeg..


PintSizedDictator

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har det slik?

Jeg blir jo sulten igjen nesten umiddelbart etter jeg har spist. Jeg kan ikke huske å ha hatt det slik med de andre to.

 

Prøver å begrense meg, men sulten blir rett og slett vond innimellom og da Må jeg spise noe, om så bare en appelsin. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her og det er helt grusomt. Føles som om jeg spiser hele tiden, eller ihvertfall er sulten hele tiden og det er nesten som jeg ser kiloene gro på rumpa og lårene. ARGH! Jeg hadde det heller ikke sånn sist. Hvor langt er du på vei? Jeg er 9 uker i dag og håper det bare er forbigående... Jeg føler ihvertfall med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+2 og har hatt det slik den siste uken. Holder på å bli aldeles sprø :(

Jeg la nok på meg i de to første og med siste så kom de ikke av igjen heller. Har virkelig trent og styra på lenge for å bli kvitt de så er bekymret for at alt det harde arbeidet skal suse på meg igjen.

 

Håper det gir seg snart, kan jo ikke holde på slik i 20 uker til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å kjøpe inn knaskerøtter, nektariner og epler så jeg har noe å gnafse på :P Håper jeg ikke må ha det sånn resten av tiden jeg heller haha :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh jeg kjøpte appelsiner men de var kjempe sure og full i steiner D:

 

Satser på at vi slipper unna begge to snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh ja jeg ble sÅnn etter uke 20 og har gÅtt opp masse de siste ukene nÅ. Er i uke 25+4 i dag. Sulten hele tiden og er ikke kresen lenger for Å si det sÅnn. Men det er mer slitsomt Å ikke være sulten sÅ jeg trøster meg med at nÅ kan jeg spise sÅ jeg fÅr alle vitaminene jeg trenger og ogsÅ fÅr det heller bare blir 20 kilo ekstra hehe

Men det er godt Å ha kjøleskapet fullt av frukt og grønt, for da blir det lettere Å gnafse pÅ noe sunt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spist som om det stod om livet siden uke 8 omtrent... frem til uke 23 var det for å dempe den forferdelige kvalmen..rart å tenke på at mat hjalp, og etter den tid så har jeg bare vært kronisk sulten...tror jeg spiser noe minst en gang i timen! :P

Godt det snart nærmer seg en slutt på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. .. :)Spiser å spiser men er det bra? Huff a meg..:/ tror både babyen og jeg blir enorme i den mat mengden her. Var ikke så ekstremt i de to andre svangerskapene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen her . Men jeg spiser bær og frukt når jeg blir sulten utenom spisetid , lg det funker aldeler greit har ikke gått opp mer en 4 kg , og det er helt supert siden jeg sist gang gikk opp 19 kg :) Denne gangen her har jeg null lyst på godteri brus eller potetgull og det er gaaanske rart til å være meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...