nå har jeg driti blod i en uke.
er så sår i rompa, og det er vondt å gå på do.
jeg er laktose intolerant og har vanligvis sliti med anal rifter pga det, men nå er det som skal ut, hardt som fy.
blir jo sånn at jeg ikke har lyst til å spise, fo - what goes in, must come out.
er kjempe lei av blod i do
Opprettet av
samu
, aug. 03 2012 16:46
6 svar til dette emnet
Skrevet 03 august 2012 - 16:46
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 03 august 2012 - 17:04
Huff det kan umulig være noe godt nei
Kan ikke klage jeg da, selv om jeg satt mye på do å grein fordi det var så vondt. Alt er så hardt og bruker en evighet for å komme ut......rett og slett drittkjedelig
God bedring til deg
God bedring til deg
Skrevet 03 august 2012 - 17:13
Poden slet med hard avføring lenge, bedre enn de fleste legemidler fra apotek - var klart knuste linfrø som ble blandet i havregrøten til kvelds. Har du prøvd det? Kjøpes på helsekosten til en billig penge, viktig at de er knuste for maks effekt. Hele linfrø må bløtlegges før de oppnår samme virkning.
Skrevet 03 august 2012 - 18:23
vil ikke skallet på linfrø skrape enda mer opp når det skal ut?
Skrevet 03 august 2012 - 18:32
De er såpass små at jeg tviler på det.
Ser ut som spira sitter etter 19 pp denne gang. 030413 er gutten ventet :D
Skrevet 03 august 2012 - 20:19
Ei god spiseskjei med linfrø som bløtlegges i litt vann har blitt min redning. Tar det i eitt glass og ha vann til rett over frøene.
Det blir slimete til dagen etter og Drikker det.
Eg har blødd masse og hatt vondt, men bo har eg vore fri for det i eitt halvt år.
Det blir slimete til dagen etter og Drikker det.
Eg har blødd masse og hatt vondt, men bo har eg vore fri for det i eitt halvt år.
Gutt+jente+gutt <3 <3 <3
Skrevet 03 august 2012 - 20:24
Jeg har og vært plaga med dette
I begge svangerskapene i grunn. Og det som hjelper aller mest for min del er bevegelse. Ut å gå, leke med sønnen og ikke sitte stille. Merker at med en gang jeg er slapp og sitter mye stille, så kommer det tilbake. Nå har jeg hatt noen uker med normal mage igjen, og det er en drøm! Spiser ellers normalt, og en god del grove produkter. Havregrøt går ned til middag om dagen.