Gå til innhold

Har begynt å spå i runer. Noen som vil være forsøkskaniner?


Gjest Løvemusene

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har termin i februar 2013, å skal snart på ul. Er så spent på hvilket kjønn som ligger i magen, å om alt er bra med den lille :-) Hvert kjempefint om du hadde tid til å prøve å se noe på megl

 

Mitt navn er Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) vil gjerne vere prøvekanin :) har 2 spm... kortid kommer eg til og føde?? har termin 3 oktober.. og kas kjønn er de?? :)

 

Helsing Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Løvemusen:)

Så spennende! Jeg heter janicke og lurer på om du ser noe på hvilket kjønn jeg har i magen. Og så lurer jeg på om fødsel vil gå fint, gruer meg litt:)

 

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du er utrolig snill som gjør dette:) Jeg heter Gina, og lurer på hvilket kjønn som bor i magen min:) Har nylig hatt SA, så håper det går bra denne gangen:) takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du har tid:D

 

vi prøver og prøver jeg er født 23.08.82

 

Mannen er født 11.10.82

 

Håper jeg snart blir gravid... og lurer på hvilket kjønn:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 11 nå! Skal på min første lege sjekk til torsdag, gruer meg veldig!! Redd for at ikke alt står bra til, selv om jeg har en god følelse!! Om du ser noe, så hadde jeg blitt veldig glad for en tilbakemelding! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i den siste innspurten nå.. termindato på fredag :)

 

Kan du se hvilket kjønn vi får? Og når jeg kommer til å føde? :) spennende å se om det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Øver du fortsatt? I såfall vil jeg gjerne være med...!

Jeg heter Anne. Har en gutt i magen som UL påstår er klar for verden 26/10. Selv tror jeg han kommer før den tid.... Hva sier runene dine om dette? Og hva sier de om jobb etter permisjon...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...