Løvemusen skrev 08 august 2012 - 17:27:
paddington skrev 08 august 2012 - 17:12:
Løvemusen skrev 08 august 2012 - 16:56:
paddington skrev 08 august 2012 - 16:38:
Hei og tusen takk for svar:)! Nå skal du høre: vi gifter oss 5 oktober og har planer om å dra til Danmark rett etter bryllupet:). Det er kanskje det du fanger opp?

min samboer er på utkikk etter ny jobb, og jeg tror det ligger en lønnsforhøyelse i min jobb etterhvet her:). Håper selvfølgelig at du har rett angående alt dette, økonomien er jo viktig den også, selv om ønsket om barn kommer forran:). Kan du se noe i forhold til om det kommer ett eller to barn? Ser du for eksempel fødsel?

Tusen takk iallefall:)!!
Oj så spennende da! Vet du, jeg vet desverre ikke hvordan jeg skal bruke runene for å se antall barn, det under utarbeidelse å lære seg det, skulle gjerne ha kunnet det, da jeg fikk satt inn to egg på mandag, og jeg lurer på om jeg får 1 eller 2, aner ikke hvordan jeg skal benytte runene for å finne ut det enda

sorry
Hehe:)! Det går helt fint det altså

! Jeg svarte deg to ganger jeg, rakk ikke å poste innlegget før du hadde svart meg tilbake;). Er bare så innmari nysgjerrig;). Kanskje det du så i forhold til januar kan være graviditet:). Eller kanskje vi klarer det selv i september:)? Tusen takk for at du tok deg tid:)! Og lykke lykke til med to superegg!! Jeg heier som en gal på deg nå altså
Hei! Hmm jeg tror du blir gravid i 2012, det er noe annet som skjer i januar... ikke noe med svangerskap å gjøre tror jeg, dere inngår en avtale med noe som har å gjøre med noe annet enn jobb å gjøre.. Kanskje hvis du husker meg om noen uker så kan vi prøve på nytt, kanskje vi får litt klarere svar da, og i tillegg kan jeg kanskje ha funnet ut en fin måte å spå antall barn på?
Hei igjen;)! Dette blir veldig spennende! Lurer fælt på hva det kan være altså

... Liker å lese at jeg blir gravid i 2012:)

! Håper det blir slik også, har mye å se frem til med både bryllup og nytt forsøk:). Jeg skal følge med deg og spørre deg når du har fått øvd deg litt mere:).
Tusen tusen takk skal du ha:). Håper spirene dine holder seg godt plantet i magen:)!