Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Har begynt å spå i runer. Noen som vil være forsøkskaniner?

• Logg inn for å svare
161 svar til dette emnet

#121 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:00

Hei. Om du har tid etterhvert; termin 5 april. Lurer på hvordan dette går. Har ikke samme lykkerus som forrige og er litt av"smånervøs". Kjønn? Vet du satt strek men ble så nysgjerrig. Hilsen Vera

Runen Daeg symboliserer oppfyllelse, lys og styrke, ikke minst vekst. Runen landet midt mellom gutt og jente, så jeg vet desverre ikke om det blir gutt eller jente, skjedde to ganger. :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#122 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:03

Langt bak i køa, men dette hørtes veldig spennende ut :) Hvis du har tid, heter jeg Nina, og lurer på kjønn og om babyen er frisk!

Runen mannar representerer gutt, og tilhører elementet luft, jeg tolker den veldig positivt, tror du vil få en smart liten gullunge :)

#123 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:10

Hei ;)! Dette høres spennende ut:). Jeg vet jeg er langt bak i køen, men prøver likevel. Ser du om jeg får barn noen gang? Driver med prøverør.... Skal igang i løpet av senhøsten. Drar muligens til Danmark da. Håper det klaffer snart. Ser du eventuelt kjønn og antall? Se gjerne på økonomi og forhold generelt:). Tusen takk;). Mitt nanvn er Monica

Runen jara dukker opp i september allerede, den varsler resulater av ditt harde arbeid, positiv forandring, fruktbarhet og vekst. Er det i september dere reiser til danmark? Kan virke veldig positivt dette altså.

Runen Feoh er ekstremt sjelden jeg har fått opp, den aller første runen som står for penger. Den ligger i oktobers siste halvdel, så hvis en av dere søker nye jobber eller ønsker lønnsforhøyelse ligger det gode muligheter her. Kan også være at dere investerer i noe som har en materiell verdi. Denne hadde jeg nevnt for deg selvom du ikke hadde spurt etter økonomi, vi liker denne runen her altså!! :)
Sammen med denne runen ligger odal, som står for eiendom, arv foretningsavtaler osv. Sammen med Feoh blir bare dette enda mer klart for meg, det skjer noe meget positivt for dere i slutten av denne måned økonomisk sett.

I januars siste halvdel får jeg opp en rune som symboliserer forpliktelse og tillit mellom to personer. :)
  • paddington liker dette

#124 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:18

Hei hei :) Løvemusen søtt nick ;) VIsst du trenger er jeg også gjerne forsøks kanin, synes det er utrolig spennende, har aldri prøvd å spå i runer før, og heller aldri blitt spådd med runer. Om du får mulighet kan du jo se om du får opp om jeg blir gravid snart, og eventuelt hvor mange barn jeg kommer til å få. Tusen takk på forhånd. Hilsen Trine

Hei, tusen takk for det ;) Skal selvsagt kaste runer for deg.

Du kunne ikke fått en bedre rune på brettet enn Bjarka hvis du ønsker deg baby :) Den ladet ikke før i slutten av oktober da.. men den er veldig positiv, den symboliserer fruktbarhet, vekst og gjenfødelse, nye begynnelser. Samme måned fikk jeg også opp en annen rune som er litt mer negativ syns jeg, den kan symbolisere tøffe tider, med konflikter og svakere helse, får håpe denne ikke vil ha noe betydning for deg, og jeg pleier vanligvis å utelate negative runer når jeg spår folk, men når denne landet så tett oppå fruktbarhetrunen din så tenkte jeg at selvom du skulle synes at tiden blir vanskelig, så må du se lyset i tunnelen og at det vil komme noe meget positivt ut av det hele.

#125 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:21

Hei kan du se om jeg får gutt eller jente? Heter Tina, har termin ca 15 mars:)

Gutt sier runen din
  • Tina-30 liker dette

#126 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:28

Hei! Dette så jo moro ut. Ønsker du deg enda flere prØvekaniner kan du jo prØve deg på meg? Jeg heter Lena og funderer litt på om mitt ferske forhold kommer til å bli en suksess, samt hvordan Økonomien fremover vil bli.

Hei! Runen gifu varsler om gaver, partnerskap og kjærlighet. det kan se ut som at denne nye flammen din har evner og talenter som du finner sjarmerende og at dere har det bra i forholdet deres. Men sammen med denne runen lander også runen Is, og når den lander så nær gifu tolker jeg det som at denne kan holde igjen godheten i gifu, den fryser det på en måte, det er en kald stein. Det betyr at forholdet deres kan absolutt fungere, men det kan se ut som at dere må gi og ta litt, det kan bli en liten utfordring med at noen ting kommer dere ikke overens på, andre ting passer perfekt. Dette forholdet kan ha absolutt gode sjanser fordi Gifu er så sterk i seg selv, så lenge dere overvinner forskjellene og husker å gi og ta. Fikk desverre ikke opp noen runer som kan fortelle noe om Økonomi, kanskje vi kan prØve på nytt ved en senere anledning. kos deg med det ferske forholdet :)

#127 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:30

Hei :) jeg lurer veldig på kjønn ? Du skjønner jeg har vært på to ultralyder og den ene var det gutt og i den andre var det jente . Så nå er jeg veldig konfused ! :) kan du hjelpe meg / oss ? :)

Du hadde et veldig fint navn jeg faktisk ikke har hørt før :)
Runen din forteller gutt! Så det kan bli spennende ja :)
  • Alessandro+baby i magen :) liker dette

#128 Alessandro+baby i magen :)

Alessandro+baby i magen :)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 393 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:36

Hei :) jeg lurer veldig på kjønn ? Du skjønner jeg har vært på to ultralyder og den ene var det gutt og i den andre var det jente . Så nå er jeg veldig konfused ! :) kan du hjelpe meg / oss ? :)

Du hadde et veldig fint navn jeg faktisk ikke har hørt før :)
Runen din forteller gutt! Så det kan bli spennende ja :)

Hei , tusen takk for det :)
Jeg har litt guttefølelse selv så det blir spennende å se :) tusen takk fro at du tok deg tid :) ha en fin dag :)
  • Løvemusen er mamma liker dette

#129 Annikenb

Annikenb

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 204 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:37

Hei:D
Jeg er førstegangs gravid, 7 uke nå, og litt nærvøs på om alt går bra!
Lurer også veldig på kjønn om det er mulig:P

Håper du kan hjelpe meg:)

#130 paddington

paddington

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 268 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:38

Hei og tusen takk for svar:)! Nå skal du høre: vi gifter oss 5 oktober og har planer om å dra til Danmark rett etter bryllupet:). Det er kanskje det du fanger opp?;) min samboer er på utkikk etter ny jobb, og jeg tror det ligger en lønnsforhøyelse i min jobb etterhvet her:). Håper selvfølgelig at du har rett angående alt dette, økonomien er jo viktig den også, selv om ønsket om barn kommer forran:). Kan du se noe i forhold til om det kommer ett eller to barn? Ser du for eksempel fødsel?;)
Tusen takk iallefall:)!!

#131 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:46

Hei:D Jeg er førstegangs gravid, 7 uke nå, og litt nærvøs på om alt går bra! Lurer også veldig på kjønn om det er mulig:P Håper du kan hjelpe meg:)

Jeg fikk opp jente, samt runen for sammensveiset familie, alt det du har oppnådd i livet, sikkerhet osv. Sammen med denne runen ligger Ing, ing symboliserer blant annet fødsel som avslutning på svangerskap, tror du meg ikke kan du google denne runen, det er kjempe positivt!! :) wiii
  • Annikenb liker dette

#132 Tina-30

Tina-30

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 394 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:47

Tusen takk:)

#133 Annikenb

Annikenb

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 204 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:49

Takk:D

#134 Oktoberbabyen

Oktoberbabyen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 404 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:52

hei!

Håper du tar deg tid til å se litt på meg og. Er og førstegangsgravid, og spent på både hvilket kjønn, og om hvordan svangerskapet vil bli.

Kan du se hvor langt jeg er på vei?

Håper på tilbakemelding!

#135 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 16:56

Hei og tusen takk for svar:)! Nå skal du høre: vi gifter oss 5 oktober og har planer om å dra til Danmark rett etter bryllupet:). Det er kanskje det du fanger opp?;) min samboer er på utkikk etter ny jobb, og jeg tror det ligger en lønnsforhøyelse i min jobb etterhvet her:). Håper selvfølgelig at du har rett angående alt dette, økonomien er jo viktig den også, selv om ønsket om barn kommer forran:). Kan du se noe i forhold til om det kommer ett eller to barn? Ser du for eksempel fødsel?;) Tusen takk iallefall:)!!

Oj så spennende da! Vet du, jeg vet desverre ikke hvordan jeg skal bruke runene for å se antall barn, det under utarbeidelse å lære seg det, skulle gjerne ha kunnet det, da jeg fikk satt inn to egg på mandag, og jeg lurer på om jeg får 1 eller 2, aner ikke hvordan jeg skal benytte runene for å finne ut det enda :( sorry

#136 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 17:01

hei! Håper du tar deg tid til å se litt på meg og. Er og førstegangsgravid, og spent på både hvilket kjønn, og om hvordan svangerskapet vil bli. Kan du se hvor langt jeg er på vei? Håper på tilbakemelding!

Hei, jeg tror du er rundt 2 måneder på vei, kan det stemme med dine mistanker? Runen pert er en veldig feminin sterk rune, den representerer kvinnelig positiv kraft, den viser til svangerskap og fødsel, ser ingen farer i svangerskapet ditt :) Jeg fikk desverre ikke opp noe spesifikt kjønn for deg, runen ladet utenfor brettet to ganger :) Sånt skjer, noen ting er bare blokka, beklager.

#137 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 17:03

Da tar jeg en liten pause, takk for at jeg fikk spådd dere alle sammen! :)

Ha en fin kveld videre.

Klem
Løvemusen

#138 paddington

paddington

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 268 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 17:04

Hei ;)! Dette høres spennende ut:). Jeg vet jeg er langt bak i køen, men prøver likevel. Ser du om jeg får barn noen gang? Driver med prøverør.... Skal igang i løpet av senhøsten. Drar muligens til Danmark da. Håper det klaffer snart. Ser du eventuelt kjønn og antall? Se gjerne på økonomi og forhold generelt:). Tusen takk;). Mitt nanvn er Monica

Runen jara dukker opp i september allerede, den varsler resulater av ditt harde arbeid, positiv forandring, fruktbarhet og vekst. Er det i september dere reiser til danmark? Kan virke veldig positivt dette altså.

Runen Feoh er ekstremt sjelden jeg har fått opp, den aller første runen som står for penger. Den ligger i oktobers siste halvdel, så hvis en av dere søker nye jobber eller ønsker lønnsforhøyelse ligger det gode muligheter her. Kan også være at dere investerer i noe som har en materiell verdi. Denne hadde jeg nevnt for deg selvom du ikke hadde spurt etter økonomi, vi liker denne runen her altså!! :)
Sammen med denne runen ligger odal, som står for eiendom, arv foretningsavtaler osv. Sammen med Feoh blir bare dette enda mer klart for meg, det skjer noe meget positivt for dere i slutten av denne måned økonomisk sett.

I januars siste halvdel får jeg opp en rune som symboliserer forpliktelse og tillit mellom to personer. :)

Hei og tusen takk for svar:)! Jeg glemte meg helt og svarte deg i en ny tråd;), dumme meg;). Så nå svarer jeg her isteden:). Her kommer litt info:): vi gifter oss 5 oktober og tenker å dra til Danmark etter dette:). Samboer er på utkikk etter ny jobb og jeg venter på lønnsforhøyelse:). I tillegg har det blitt solgt en hytte som vi venter oppgjør på:). Det er arv på hans side av familien:). Du har truffet veldig masse her!! Godt jobba:)!!Når det gjelder barn og fødsel så lurer jeg på om du kan se noe angående tidspunkt på det? Eventuelt om det kan bli flere enn en;)?

#139 Oktoberbabyen

Oktoberbabyen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 404 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 17:06

hei! Håper du tar deg tid til å se litt på meg og. Er og førstegangsgravid, og spent på både hvilket kjønn, og om hvordan svangerskapet vil bli. Kan du se hvor langt jeg er på vei? Håper på tilbakemelding!

Hei, jeg tror du er rundt 2 måneder på vei, kan det stemme med dine mistanker? Runen pert er en veldig feminin sterk rune, den representerer kvinnelig positiv kraft, den viser til svangerskap og fødsel, ser ingen farer i svangerskapet ditt :) Jeg fikk desverre ikke opp noe spesifikt kjønn for deg, runen ladet utenfor brettet to ganger :) Sånt skjer, noen ting er bare blokka, beklager.

Takk for tilbakemelding :o)

Iflg mine beregninger er jeg nå 12+4, så da er det vel heller tre mnd som blir riktig. Jeg håper du har rett om runen pert, hittil har jo alt gått veldig bra (bank i bordet for det), men det var resten da :P

Begynner å bli nyskjerrig på hva som skjuler seg der inne, om det er gutt, jente, eller om det kan være to der inne. Håper du kan huske meg en senere gang og ta en ny titt om en stund?
  • Løvemusen er mamma liker dette

#140 paddington

paddington

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 268 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 17:12

Hei og tusen takk for svar:)! Nå skal du høre: vi gifter oss 5 oktober og har planer om å dra til Danmark rett etter bryllupet:). Det er kanskje det du fanger opp?;) min samboer er på utkikk etter ny jobb, og jeg tror det ligger en lønnsforhøyelse i min jobb etterhvet her:). Håper selvfølgelig at du har rett angående alt dette, økonomien er jo viktig den også, selv om ønsket om barn kommer forran:). Kan du se noe i forhold til om det kommer ett eller to barn? Ser du for eksempel fødsel?;) Tusen takk iallefall:)!!

Oj så spennende da! Vet du, jeg vet desverre ikke hvordan jeg skal bruke runene for å se antall barn, det under utarbeidelse å lære seg det, skulle gjerne ha kunnet det, da jeg fikk satt inn to egg på mandag, og jeg lurer på om jeg får 1 eller 2, aner ikke hvordan jeg skal benytte runene for å finne ut det enda :( sorry

Hehe:)! Det går helt fint det altså;)! Jeg svarte deg to ganger jeg, rakk ikke å poste innlegget før du hadde svart meg tilbake;). Er bare så innmari nysgjerrig;). Kanskje det du så i forhold til januar kan være graviditet:). Eller kanskje vi klarer det selv i september:)? Tusen takk for at du tok deg tid:)! Og lykke lykke til med to superegg!! Jeg heier som en gal på deg nå altså:)