Hvor lang tid tok det fra fødsel til dere hadde sex?
Skrevet 03 august 2012 - 12:36
Snarvei til forumene
Skrevet 03 august 2012 - 12:38
Skrevet 03 august 2012 - 12:40
Lurer også på om jeg er litt nymfo til tider. Det, eller så er mannen utro! Han har avvist meg to kvelder på rad!!
- Pregosaurus kverulantus og ærlig talt liker dette
Skrevet 03 august 2012 - 12:40
Skrevet 03 august 2012 - 12:43
Skrevet 03 august 2012 - 12:43
Skrevet 03 august 2012 - 12:44
Skrevet 03 august 2012 - 12:45
Skrevet 03 august 2012 - 12:51
Her tok det fire dager (var da vi kom hjem fra sykehuset), da hadde vi ikke hatt sex på en uke, noe som er leeenge for meg, tror nesten jeg er nymfoman :S Mannen synes jeg vil ha for mye sex til tider.
Det tror jeg faktisk ikke noe på, ingen er iså fin form etter vaginal fødsel!!! Og om du er i form til det så er det jo infeksjonsmessig farlig, livmoren er jo fortsatt helt åpen og renselsen er i full gang. Og så ekkelt det må være for mannen din, masse blod og søl -usj!
Eller kanskje han liker sånt klin? Det er jo enda særere.
Enten er du rar eller så lyver du!
Skrevet 03 august 2012 - 12:56
Unga mine ble forløst med ks, og for deres del skal jeg ikke gi en detaljert beskrivelse av renselsen.. Men Gud bedre for et klin det hadde blitt hvis vi hadde hatt sex 4 dager etter ks :/
Skrevet 03 august 2012 - 13:19
Skrevet 03 august 2012 - 13:20
Det tror jeg faktisk ikke noe på, ingen er iså fin form etter vaginal fødsel!!! Og om du er i form til det så er det jo infeksjonsmessig farlig, livmoren er jo fortsatt helt åpen og renselsen er i full gang. Og så ekkelt det må være for mannen din, masse blod og søl -usj! Eller kanskje han liker sånt klin? Det er jo enda særere. Enten er du rar eller så lyver du!Her tok det fire dager (var da vi kom hjem fra sykehuset), da hadde vi ikke hatt sex på en uke, noe som er leeenge for meg, tror nesten jeg er nymfoman :S Mannen synes jeg vil ha for mye sex til tider.
Haha! Litt av ett svar! Fødte ikke vaginalt, etter en laaang fødsel så ble barnet tatt med keisersnitt.
Blødde som rakkern på sykehuset, men blødde ikke noe mer etter at jeg kom hjem, så ikke noe griseri!
HI
- mrsrogaland. liker dette
Skrevet 03 august 2012 - 13:21
Skrevet 03 august 2012 - 13:22
Det tror jeg faktisk ikke noe på, ingen er iså fin form etter vaginal fødsel!!! Og om du er i form til det så er det jo infeksjonsmessig farlig, livmoren er jo fortsatt helt åpen og renselsen er i full gang. Og så ekkelt det må være for mannen din, masse blod og søl -usj! Eller kanskje han liker sånt klin? Det er jo enda særere. Enten er du rar eller så lyver du!Her tok det fire dager (var da vi kom hjem fra sykehuset), da hadde vi ikke hatt sex på en uke, noe som er leeenge for meg, tror nesten jeg er nymfoman :S Mannen synes jeg vil ha for mye sex til tider.
Hehe, vi hadde oss etter 6 dager. ikke alle blør mye (og bruker man kondom, så unngår man infeksjoner), og mange er i fin form etter fødslene hvis de ikke måtte sy, slik jeg slapp.
- mrsrogaland. liker dette
Skrevet 03 august 2012 - 13:23
Ikke bare bare når man har 3 barn under 3,5 år. Når kvelden kommer og alle er i seng så er det dessverre det siste vi orker akkurat nå. Hehe!
Tok egentlig litt tid med de andre to også, når jeg tenker meg om, men litt etter litt så går alt seg til igjen og vi er tilbake der vi var før ungene kom til verden.
Skrevet 03 august 2012 - 13:25
Skrevet 03 august 2012 - 13:32
Jeg ga han en blowjob på sykehuset jeg, to dager etter fødselen. Han hadde bursdag og fikk en sjokolademuffins fra kiosken og en blowjob
ja, why not??! Om det passer dere, så er jo det bare fantastisk. Virker som om enkelte er litt sjalu fordi de ikke klarte å starte opp før. Syntes også det er viktig at de som ikke klarte å ha sex før etter et år, eller noen mnd, ikke skal føle seg unormale.. Dette ble en tråd hvor mange startet opp dager og uker etter fødselen, men det er jo veldig, veldig mange som venter kjempelenge. Hun med 3 barn under 3.5 år, ikke så rart sexen ikke står øverst på hylla.
Skrevet 03 august 2012 - 13:43
Skrevet 03 august 2012 - 13:57
Skrevet 03 august 2012 - 14:13
- Nirgal og Fiona2012 liker dette