Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Hvor lang tid tok det fra fødsel til dere hadde sex?

• Logg inn for å svare
31 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 735 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 12:36

Her tok det fire dager (var da vi kom hjem fra sykehuset), da hadde vi ikke hatt sex på en uke, noe som er leeenge for meg, tror nesten jeg er nymfoman :S Mannen synes jeg vil ha for mye sex til tider.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Alva♡♡♡♡

Alva♡♡♡♡

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 744 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 12:38

3-5 uker. Etter 4 dager var jeg så vidt ute av "bleiene" (blødde mye) og kunne aldri hatt sex om jeg hadde hatt aldri så lyst ;)

#3 Yzma

Yzma

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 026 Innlegg:
  • StedFlyttefot?

Skrevet 03 august 2012 - 12:40

En uke med første og et par dager med andre.. :P
Lurer også på om jeg er litt nymfo til tider. Det, eller så er mannen utro! Han har avvist meg to kvelder på rad!! :o
  • Pregosaurus kverulantus og ærlig talt liker dette
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

#4 ærlig talt

ærlig talt

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 469 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 12:40

4 uker etter førstemann og 7-8 uker etter andremann. Jeg ammet hver andre time dag som natt, så sex var ikke førsteprioritet i barseltiden :/

#5 ♣ Christiane ♣

♣ Christiane ♣

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 309 Innlegg:
  • StedBærum

Skrevet 03 august 2012 - 12:43

6 uker faktisk, men jeg blødde 6 uker i strekk etter fødselen, og etter 8 uker kom første mens, da var jeg ganske forbanna kan du si.

#6 mamma_til_2

mamma_til_2

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 613 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 12:43

2-3 uker.

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 735 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 12:44

Ca 3 uker. Det var først da jeg følte meg klar. Tok meg vel nesten to uker bare å ta meg en titt der nede selv! Hehe. Så var jeg så redd for (de få) stingene jeg hadde også. Syns faktisk fortsatt det kan rive og stikke litt der stingene satt, nå 3 år etterpå:s

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 735 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 12:45

Jeg turte ikke ha noe inn der før jeg hadde vært på 6ukers kontrollen.. å den grua jeg meg veldig til.. Vesla ble tatt med sugekopp, jeg ble klipt og måtte sy. klarte ikke sitte ordentlig før det hadde gått to uker.. Tror det var 7 eller 8 uker før vi hadde sex, å det gjorde utrolig vondt! Vi brukte hvertfall ett kvarter på å få den inn.. og sånn holdt det på lenge.. 6mnd etter fødsel var alt som det pleide.. Takk gud. Vi begynte å bli litt bekymret!

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 735 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 12:51

Her tok det fire dager (var da vi kom hjem fra sykehuset), da hadde vi ikke hatt sex på en uke, noe som er leeenge for meg, tror nesten jeg er nymfoman :S Mannen synes jeg vil ha for mye sex til tider.

Det tror jeg faktisk ikke noe på, ingen er iså fin form etter vaginal fødsel!!! Og om du er i form til det så er det jo infeksjonsmessig farlig, livmoren er jo fortsatt helt åpen og renselsen er i full gang. Og så ekkelt det må være for mannen din, masse blod og søl -usj!
Eller kanskje han liker sånt klin? Det er jo enda særere.

Enten er du rar eller så lyver du!

#10 ærlig talt

ærlig talt

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 469 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 12:56

Vaginal fødsel eller ks, renselsen er vel den samme!?
Unga mine ble forløst med ks, og for deres del skal jeg ikke gi en detaljert beskrivelse av renselsen.. Men Gud bedre for et klin det hadde blitt hvis vi hadde hatt sex 4 dager etter ks :/

#11 mrsrogaland.

mrsrogaland.

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 230 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 13:19

for å være helt nøyaktig, så tok det 17 dager :P Prøvde etter et par uker, men var vondt, og plutselig så gikk det bare. Tok det rolig i starten.
You gotta go there to come back

#12 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 735 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 13:20

Det tror jeg faktisk ikke noe på, ingen er iså fin form etter vaginal fødsel!!! Og om du er i form til det så er det jo infeksjonsmessig farlig, livmoren er jo fortsatt helt åpen og renselsen er i full gang. Og så ekkelt det må være for mannen din, masse blod og søl -usj! Eller kanskje han liker sånt klin? Det er jo enda særere. Enten er du rar eller så lyver du!

Haha! Litt av ett svar! Fødte ikke vaginalt, etter en laaang fødsel så ble barnet tatt med keisersnitt.
Blødde som rakkern på sykehuset, men blødde ikke noe mer etter at jeg kom hjem, så ikke noe griseri!

HI
  • mrsrogaland. liker dette

#13 yrild

yrild

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 434 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 13:21

Med førstemann tok det fire måneder (det gjorde så inn i H... vondt), men andremann ventet vi til 6 ukers kontrollen var ferdig, men lysten var der hele tiden :-)

#14 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 735 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 13:22

Det tror jeg faktisk ikke noe på, ingen er iså fin form etter vaginal fødsel!!! Og om du er i form til det så er det jo infeksjonsmessig farlig, livmoren er jo fortsatt helt åpen og renselsen er i full gang. Og så ekkelt det må være for mannen din, masse blod og søl -usj! Eller kanskje han liker sånt klin? Det er jo enda særere. Enten er du rar eller så lyver du!

Hehe, vi hadde oss etter 6 dager. ikke alle blør mye (og bruker man kondom, så unngår man infeksjoner), og mange er i fin form etter fødslene hvis de ikke måtte sy, slik jeg slapp.
  • mrsrogaland. liker dette

#15 Gjøkeredet③

Gjøkeredet③

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 057 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 13:23

Blæh, minste er snart 9 uker og vi har fremdeles ikke kommet igang med sexen. Tenkte vi skulle "prøve" å komme igang igjen denne helga :P
Ikke bare bare når man har 3 barn under 3,5 år. Når kvelden kommer og alle er i seng så er det dessverre det siste vi orker akkurat nå. Hehe!
Tok egentlig litt tid med de andre to også, når jeg tenker meg om, men litt etter litt så går alt seg til igjen og vi er tilbake der vi var før ungene kom til verden.

#16 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 735 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 13:25

Jeg ga han en blowjob på sykehuset jeg, to dager etter fødselen. Han hadde bursdag og fikk en sjokolademuffins fra kiosken og en blowjob ;)

#17 mrsrogaland.

mrsrogaland.

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 230 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 13:32

Jeg ga han en blowjob på sykehuset jeg, to dager etter fødselen. Han hadde bursdag og fikk en sjokolademuffins fra kiosken og en blowjob ;)

ja, why not??! Om det passer dere, så er jo det bare fantastisk. Virker som om enkelte er litt sjalu fordi de ikke klarte å starte opp før. Syntes også det er viktig at de som ikke klarte å ha sex før etter et år, eller noen mnd, ikke skal føle seg unormale.. Dette ble en tråd hvor mange startet opp dager og uker etter fødselen, men det er jo veldig, veldig mange som venter kjempelenge. Hun med 3 barn under 3.5 år, ikke så rart sexen ikke står øverst på hylla. :)
You gotta go there to come back

#18 iskaffe ♂ ♀

iskaffe ♂ ♀

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 403 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 13:43

2 uker etter ks hadde vi sex. Da hadde blødningen stoppet :-)

#19 Fiona2012

Fiona2012

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 487 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 13:57

Oi, så kjapt dere kom i form igjen a. her tok det ca 3 - 4 mnd før jeg i det heletatt kunne kanskje tenke på at jeg ville ha sex igjen. haha var det siste jeg tenkte på.

#20 Lille♥mitt

Lille♥mitt

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 012 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 14:13

Ungen er 9 uker, og jeg er langt ifra å i det hele tatt vurdere det!
  • Nirgal og Fiona2012 liker dette