Gå til innhold

Da melder jeg meg endelig inn her. :D


Klar for nr2 **med spire**

Anbefalte innlegg

Endelig var d min tur :D

Positiv test igår å idag. :D

Tok også en digital idag som viste gravid 1-2.

Termin 15. April.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter nummer 2 i mars :) gratulerer og velkommen !!

 

Hvor gammel er den første?

 

Jenta mi er 11 måneder, så her blir det to tette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<p>Grattis & velkommen hit! :D</p>

<p> </p>

<div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :D

 

mbea: Sønnen vår blir 5 år i mars. Så d blir noen år mellom.

Men vi har prøvd i over to år. Og gått gjennom 3 dobble pergo kurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To år med prøving hørtes slitsomt ut. Ønsker deg ett helt fantastisk svangerskap uten plager som plaster på såret. Vi har vert veldig heldig med full klaff begge gangene vi har prøvt. Så er vel derfor de blir så tette.

 

Regner også med at en 5 åring kan hjelpe deg litt mer enn hva min nesten 1 åring kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To år med prøving hørtes slitsomt ut. ønsker deg ett helt fantastisk svangerskap uten plager som plaster på såret. Vi har vert veldig heldig med full klaff begge gangene vi har prøvt. Så er vel derfor de blir så tette. Regner også med at en 5 åring kan hjelpe deg litt mer enn hva min nesten 1 åring kan :)

 

 

Ja regner med å få mye hjelp hos han. Han går å ønsker seg baby han. så han blir nok glad når han får høre at han skal bli storebror. :)

Han greier også en del mer selv. Så ser bare positivt på aldersforskjellen. Er 5 år mellom meg å min søster også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spiren! Ekstra kjekt å lese om de som får det til etter lang prøving. Jeg var en av de heldige der. 11 uker i morgen med min nr 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da blir det en ny runde på barn i magen forumet på

meg og :) Gravid med nr.2, litt tidligere enn ventet!! Termin 13 april dersom jeg har kalkulert riktig ;) Har en gutt på 2 år fra før. Ingen symptomer så langt, 5 uker på vei. Bank i bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle sammen. her er det termin 2, står på 3 april da. har en på 9 fra før, så han blir nesten 10 før bebisen kommer. bittelitt lenge mellom da, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen alle dere nye :) Jeg er 7+1 på vei med nr fire. Blir spennende og rart :)

 

He he 79kvinne, jeg får faktisk 13 år mellom eldste og yngste. Håper på å kunne få litt barnevakt ut av ham om noen år da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, to år føles fryktelig lenge, men når man endelig har spiren så spille det liksom ikke nå rolle!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...