Gå til innhold

Storesøs heter Linn Therese, forslag til hva lillesøs kan hete?


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Må du se de for deg hver for seg da? :-) Du kan jo bruke Sanna Elise i dagligtale :-)

 

Hehe, må vel ikke, men det var en av "pluss"tingene med navnet til storesøs, at hun kan velge å bruke bare det ene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Scania og Swan :)

 

Elisabeth er ok, men kjenner mange som heter det eller lisbeth, så vet ikke helt.

 

Stine har jeg også tenkt på og mari/marie i kombinasjon med andre navn er alltid fint.

 

Får "tygge" litt på alle forslagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linn Therese & Ida Joline :)

 

Hehe, Jolene (sangen til Dolly P) er yndlingssangen til storesøs, så det hadde muligens gått, men det blir litt for "annerledes" for oss tror jeg

 

Emilie er desverre litt mye brukt i nærmiljøet, prøver å holde oss unna navn til lekekameratene til storesøs ;)

 

Men nok en gang Takk for alle forslagene! Kjempe glad for å ha fått litt innspill! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg! Er ikke så stas med navn det florerer av i området!

 

Nei, desverre er det alt for mange av de vi liker som er godt brukt, endten blandt minis lekekamerater eller blandt våre venner og kollegaer! lang "leteaksjon" etter navn dette her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg! Er ikke så stas med navn det florerer av i området!
Nei, desverre er det alt for mange av de vi liker som er godt brukt, endten blandt minis lekekamerater eller blandt våre venner og kollegaer! lang "leteaksjon" etter navn dette her ;)

 

Skjønner så godt hva du mener! Det er så mange flotte navn der ute men blir jo for dumt når hele gata heter det samme :)

Vi hadde problemer med å finne navn til våre gutter siden jeg er sær, samboer litt mer konservativ og altfor mange oppbrukte navn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...