Skrevet 03 august 2012 - 11:13
Jeg har vært prøver i 3,5 år og ble gravid på 3. prøverørsforsøk. Det som har gått gjen hele veien for meg er: "Bare du slapper av så blir det!"
Om jeg hører det er gang til i mitt liv tror jeg kanskje det tilter for meg!

Og jeg har sagt det til mange av mine nære også, at hver gang de sier noe slikt sier de også at det er min feil at jeg ikke blir gravid fordi jeg ikke slapper av... Men de ser ikke den, det er bare noe de lirer av seg og tenker at det kan jo i alle fall ikke skade! Kan se for meg at det føles litt likt for deg. Og det mest irriterende er jo at jeg har slappa av veldig mye gjennom de årene, fordi det har vært lange perioder det jeg rett og slett ikke hadde troa, men det hjelper ikke mye om man ikke er fruktbar på egenhånd!
Mannen min bruker å si at jeg bare skal svelge det for de mener det jo godt. Jeg mener at de ikke har vondt av å lære noe nytt om effekten av ting de sier, so I tell them!!
Prøver i 3,5 år, 10 kjemiske. 1 lagt regime, 9 egg ut, 1 inn, 0 på frys, kjemisk. 1 kort regime, 20 egg ut, 9 befruktet, alle ødelagt av sykehustabbe. Mamma 12.02.13 etter kort regime! <3