Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Høstmammaer fra Drammen?

• Logg inn for å svare
4 svar til dette emnet

#1 Curly81

Curly81

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:
  • StedDrammen

Skrevet 02 august 2012 - 22:01

Ny her inne.. Har termin 13. okt og vil gjerne treffe andre høstmammaer fra drammensområdet:) Er litt sent ute, så har vel kanskje vært noen treff allerede.. Men slenger meg gjerne på om det blir noe treff i nærmeste framtid?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Gutt juni-10.Lillebror okt

Gutt juni-10.Lillebror okt

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 6 Innlegg:
  • StedDrammen, Bråtan

Skrevet 16 august 2012 - 11:38

Vis innleggCurly81 skrev 02 august 2012 - 22:01:

Ny her inne.. Har termin 13. okt og vil gjerne treffe andre høstmammaer fra drammensområdet:) Er litt sent ute, så har vel kanskje vært noen treff allerede.. Men slenger meg gjerne på om det blir noe treff i nærmeste framtid?

Heisann. Jeg er også sent ute, og ønsker å få til treff. Jeg har termin 23.okt og leter etter andre som også ønsker å treffes. Dersom det er flere der ute, gi lyd da vel.

#3 Curly81

Curly81

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:
  • StedDrammen

Skrevet 20 august 2012 - 21:43

Ja, hadde vært hyggelig med treff før termin:) Den nærmer seg med stormskritt nå!

#4 Gutt juni-10.Lillebror okt

Gutt juni-10.Lillebror okt

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 6 Innlegg:
  • StedDrammen, Bråtan

Skrevet 21 august 2012 - 20:16

Det hadde vært veldig fint om vi fikk til et møte ganske snart ja. Jeg tenker en kveld neste uke. Er det aktuelt? Lodder stemningen under et nytt emne jeg ;-)  Forslag til hvilken kveld vi skal treffes, tas imot.

#5 Jennimy

Jennimy

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 55 Innlegg:
  • StedDrammen

Skrevet 31 januar 2013 - 21:30

Hei!

Jeg er HVERTFALL sent ute her inne, men prøver emg likevel...  JEg fødte en liten jente 12 oktober i Oslo, men flyttet til Drammen i desember. Har dere laget en liten gruppe? Vil gjerne bli kjent med folk her i Drammen.