Hei!
Jeg er andregangsgravid, er 5+1 i dag så veldig tidlig. Har hatt så mye vondt i magen denne gangen, føler meg rett og slett støl i hele nedre del av magen, kan ikke huske at det var slik første gang. I dag har jeg to ganger fått plutselig en intens sylskarp smerte på samme sted på høyre siden av magen, helt nederst. Varte bare 1 sek begge gangene. Ble kjemperedd for XU, men trodde det var alt for tidlig å få symptomer på det? Er slike smerter normalt? Veldig takknemmelig for svar!
Magesmerter høyre side i 6.uke
Opprettet av
Supersnusken
, aug. 02 2012 21:25
1 svar til dette emnet
Skrevet 02 august 2012 - 21:25
1 stk Supersnusk. Etter 2 SA og 1 MA nå gravid med Supersnusk nr 2!
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 04 august 2012 - 19:08
Hei du!
Gratulerer med svangerskapet!
Det er ikke uvanlig at man føler seg både øm og støl + har stikninger i maven i svangerskapet. De fleste symptomene kommer fra en livmor som vokser.
En evt graviditet utenfor livmoren gir symptomer på den ene siden, de starter ofte i det små og blir sterkere etterhvert som fosteranlegget vokser. Plutselige innsettende stikninger som går raskt over høres ikke ut som dette.
Skulle du fremdeles mistenke en graviditet utenfor livmoren, ta kontakt med lege.
Masse lykke til og fortsatt god gravid lørdagskveld!
Gratulerer med svangerskapet!
Det er ikke uvanlig at man føler seg både øm og støl + har stikninger i maven i svangerskapet. De fleste symptomene kommer fra en livmor som vokser.
En evt graviditet utenfor livmoren gir symptomer på den ene siden, de starter ofte i det små og blir sterkere etterhvert som fosteranlegget vokser. Plutselige innsettende stikninger som går raskt over høres ikke ut som dette.
Skulle du fremdeles mistenke en graviditet utenfor livmoren, ta kontakt med lege.
Masse lykke til og fortsatt god gravid lørdagskveld!