Gå til innhold

Ultralyd i dag!!!:D:D:D


Gjest Min1.baby

Anbefalte innlegg

Gjest Min1.baby

KJEMPEGLAD!!!!!

Var på UL i dag og der...der var det en liten spire som hadde pent bankende hjerte og fin hjertelyd.170 slag i minuttet.:) Såg godt at den rørte på seg å. Det var helt utrolig å se på. bynte å gråte litt da vi fikk se og høre hjærtet.:) Dette var stort altså. Gleder meg allerede til neste UL uke 17-18.

Ble satt noen dager tilbake. Er 10+4 trodde jeg,men er ca 10 uker. Men var litt tidlig å se enda. Allikevell: Kjempeartig å se at alt var bra og at det var noe der! :D Utrolig gøy opplevelse.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastisk gøy:D GRatulerer så mye:D

 

å se de for første gang er enhelt ubeskrivelig følelse.. <3 lykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ sÅ spennende!! SÅ bra at det sÅ bra ut og artig med hjertelyd og bevegelser! Skal selv pÅ ultralyd om ett par timer! Gledgruer meg!! Førstegangsgravid og aldri vært pÅ ultralyd før.

Tror jeg er 10+6 i dag, men i og med at testen ikke ble positiv før ei god uke etter IKM egentlig skulle vært, er det jo mulig at jeg kanskje ikke er fullt sÅ langt pÅ vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også bra ut på ultralyden min i dag :) :) Artig å høre hjertelyd og se bevegelse, - fikk også se en "bamsemums" i 3D!

Ble også satt litt tilbake, menstermin sier 10+6, mens målene sier 9+5. Gleder meg allerede til ordinær ultralyd!!

Juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Min1.baby
Så også bra ut på ultralyden min i dag :) :) Artig å høre hjertelyd og se bevegelse, - fikk også se en "bamsemums" i 3D! Ble også satt litt tilbake, menstermin sier 10+6, mens målene sier 9+5. Gleder meg allerede til ordinær ultralyd!! Juhu!

 

 

Så bra at alt såg bra ut til deg åsså.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...