Gå til innhold

Venter på mensen


MammaHåp1

Anbefalte innlegg

Tja... dumme meg tok en test i dag. Og det skulle jeg ikke gjort. Selvfølgelig blendahvit. og så blir man jo så usikker osv... Nå skal jeg ikke teste noe før på torsdag. symptomene kommer og går. Men krysser jo fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står i signaturen min tror eg mammahåp :)

 

2Aih der eg på siste fikk to på frys deretter 1 ivf som endte i kjemisk og 1 frys som ble positiv.

 

Tør nesten ikkje tro på at eg e gravid. Merker svært lite og går bare å vente på blødning eller MA. Ta lutinus er like spennende hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet....den følelsen! Men det er fortsatt god tid for at en ny test kan bli POSITIV, gleder meg til å høre fra deg torsdag, å måtte det bli en god tilbakemelding:) symtomer i en ivf prosess er så vanskelige å forstå. Kan like være mensen som graviditet, hadde det BARE vært en fasit!! Ta vare på deg selv, håper at det hjelper at jeg og mange andre her håper ilag med deg:)

 

Såg det nå metti, ups:p men gratulerer så masse, lykke til med en liten spire:) jeg blir så glad når jeg leser at du ble gravid på fryseforsøk, siden det er mindre sjanse enn ved fersk forsøk. Jeg begynner strax på progynova:D

Kan ikke si at jeg gleder meg til å begynne med lutinus nei.....å i tillegg gå på medesin såå lenge om man har blitt gravid....off! Jaja, men må man så må man:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all støtte. Alltid godt å ha noen å snakke med i samme situasjon og dele tanker og følelser med :)

 

Er noe drit med alle disse kremene, og pillene og sprøytene også videre, men når spiren sitter er det fort glemt. Den dagen jeg er ferdi med første trimester og magen begynner å vokse av andre grunner enn at jeg spiser for mye... Da skal jeg lene hodet helt tilbake og slappe av :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hei jenter!

Jeg har vært litt borte noen dager! Hvordan går det med dere???

Her går det i hvertfall oppover!! Har endelig akseptert at det blir november på oss, og nå skal jeg slutte å vente og bare nyte livet i mens! Neste uker reiser vi på bryllupsferie, det skal bli såå godt :)

 

Vi får se hvor tålmodig jeg er når vi kommer tilbake og det fortsatt er noen dager til oktober haha...

 

Poteta, spennende, men det er så tidlig atte!! :)

Håper det går bra med dere andre! Noen som har fått med seg om Plinka har vært til UL enda? Er så spent på om det er en eller to hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror mye av det vi går gjennom nå vil visne med tiden når vi blir gravid, det er jeg sikker på...men et arr kommer det til å bli , vi får prøve å vende det til det positive...ingen har som oss jenter her inne kjent en så intenst ønske om å kunne få barn, ingen som oss har lest og googlet mer, ingen som oss er mer forberedt når den tid kommer:)

 

 

Hei løvemusen:) det er lov å ta seg litt fri(her inne). Det gjør jeg også nå og da:) kjekt å høre fra deg igjen hvertfall:)

Her går det opp og ned......mest opp, men er jo så masse en skal gå gjennom også så tærer på ....både denne prosessen og andre ting i livet......da er det godt å 'isolere' seg lutt ,for omverden av og til:)

Jeg venter fortsatt på mensen , skal etter rett syklus komme ca 2 september...så da er jeg spent.....håper den kommer fortest mulig! Jeg er lei av å vente.....:P men herlighet , her klager jeg, så må du vente til november:o . Synd du ikke kom inn i oktober da, er det så fullt? Off....jaja ....men tenk at du fortsatt kan være gravid på julaften da, det er en fin tanke:) jeg trøster meg litt med at om ikke dette går rekker jeg fortsatt et nytt fryseforsøk før jul:)

Bryllupsreise ja, så herlig:) vel fortjent, kose masse!!:)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hvordan går det med dere jenter????:))

jeg har fortsatt ikke fått mensen.....4 dager over syklus nå.......denne overskriften her har jeg visst valgt veldig rett gitt.....:P

Still waiting........ Kommer nok straks....kjennes sånn ut...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint. Er 4+6 som det heter så fint i dag. Kjenner litt på at tiden snegler seg avgårde da jeg ikke har noen jobb denne uka. Heldigvis blir det jobbings neste uke, og i morra får jeg svar på intervju jeg har vært på. Skal også ta ny blodprøve i morra for å sjekke stigningen. Blir spennende. Sola skinner og jeg skal ut å gå tur med bikkja :)

 

Har nok ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid ennå, og er nok litt redd og. Håper virkelig det går bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fortsatt jeg også....venter på mensstart så jeg kan få kommet inn på hysteroskopi-undersøkelsen. Som vanlig er den forsinket...

31 dager nå, sist var det 42 dager før den endelig dukket opp. Kjedelig å vente, syns det er lenge siden vi har vært i Haugesund nå. Har så lyst til å komme i gamet igjen, etter de avbrutte forsøkene.

 

Poteta: så flott at det gikk bra denne gangen! :)

Jo flere som får positiv test, jo mer øker håpet om at det må lykkes for oss også en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går hvertfall bra foreløpig. Har jo vært gravid i 3 mnd tidligere en gang.. hehe Nok å engste seg for. hehe.

 

Man har jo faktisk ikke noe barn før man sitter med barnet i armene :) Så nå håper jeg spiren blir deg til den er moden nok til å komme ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

So utrollig bra poteta, veldig glad på dine vegne:) som usababy sier jo mer håp får vi også:) nå er der jo en liten stund siden du skrev dette, håper alt fortsatt går veldig bra?:))))))

 

Usababy, har du fått mensen og tatt undersøkelsen, evt. Hvordan gikk det og hva er planen videre?:)

 

Jeg har gått på progynova i 8 dager nå, skal på ul tirsdag:) visst alt går bra blir det mest sannsynlig innsett fredag eller mandag:) jeg vil, jeg vil, JEG VIL så gjerne nå!!!!!! Dette er en evighetsprosess.....nå må det jo bli vår tur snart også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So utrollig bra poteta, veldig glad på dine vegne:) som usababy sier jo mer håp får vi også:) nå er der jo en liten stund siden du skrev dette, håper alt fortsatt går veldig bra?:))))))

 

Usababy, har du fått mensen og tatt undersøkelsen, evt. Hvordan gikk det og hva er planen videre?:)

 

Jeg har gått på progynova i 8 dager nå, skal på ul tirsdag:) visst alt går bra blir det mest sannsynlig innsett fredag eller mandag:) jeg vil, jeg vil, JEG VIL så gjerne nå!!!!!! Dette er en evighetsprosess.....nå må det jo bli vår tur snart også:)

 

Takk for det. Her går det fortsatt bra. Er 6 uker i dag. Begynner i ny jobb på mandag, og krysser fingrene for at ikke kvalmen kommer å tar meg.... Ul om 1,5 uke. Dette blir spennende.

 

Nå håper jeg virklig det ordner seg for deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Mammahåp1. Krysser fingrene for at du får innsett snart :)

 

Poteta: godt at det går fint, blir spennende med UL! :)

 

Jeg venter fortsatt på mensen...faders evighetsventing! Dag 39 idag...sist syklus kom den på dag 42. Så det blir vel minst det denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

So bra poteta, denne gangen blir det:) så spennende på

Ul da. Kanskje det er. 2 bankende hjerter:) u never know vettu:) spennende:)

 

Så kjedelig da usababy.........!!!!!!! Vente sååå lenge på mensen......jeg skjønner godt om du er utålmodig....for en prosess! Er det noe vi har blitt gode på så er det jaggu meg venting! Men da kommer nå den sikkert ganske snaet da...:)

 

 

Takk takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo lenge å vente da....da bør den jo komme snart da. Har du prøvd medesiner som fremkynder mens før? Kanskje du har rett til det siden du må vente så lenge?

 

Jeg var på ul i går, avbrutt pga cyste igjen....veldig trist siden slimhinnen var 8,6 tykk og perfekt. Fikk heldigvis plass til nedte mens igjen..............:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, mÅtte du avbryte? Det var trist :(

Og med sÅ bra slimhinne ogsÅ....det er sÅ kjipt at vi mÅ vente sÅ mye og fÅ det avbrutt gang pÅ gang!

 

Jeg burde nok høre med Hausken dersom mensen ikke kommer i løpet av denne uka...kanskje de vil ta undersøkelsen likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo lenge å vente da....da bør den jo komme snart da. Har du prøvd medesiner som fremkynder mens før? Kanskje du har rett til det siden du må vente så lenge? Jeg var på ul i går, avbrutt pga cyste igjen....veldig trist siden slimhinnen var 8,6 tykk og perfekt. Fikk heldigvis plass til nedte mens igjen..............:/

 

åh, det var kjedelig å høre. Hva gjorde de med cysta? Kan de ikke bare tømme den ved uttak da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 45 idag, jeg spurte klinikken om jeg kunne få undersøkelsen uansett om mens kom eller ikke, og om hva som kan være årsaken til at jeg er så forsinket. Fikk til svar at jeg kunne komme uansett, siden slimhinna mi alltid hadde vært så tynn.

 

Et par timer senere kom mensen... :P

 

Nå skal jeg endelig opp til hysteroskopien. Det blir enten mandag eller onsdag. Skal bli godt å få kommet igang igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...