Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Venter på mensen

• Logg inn for å svare
119 svar til dette emnet

#61 Poteta

Poteta

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 006 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 15 august 2012 - 20:57

Blander meg litt inn igjen i dag jeg da... :) Er jo like langt som to andre her... Mammahåp og usababy. :) Skal ha uttak på fredag nå, og innsett på mandag. Blir bra. Setter eggløsningssprøyta i kveld. Har ordna meg akkupunktur dagen som det er innsett da det kan ha positiv effekt :) Så krysser det jeg har for at at eggene som legges på fredag blir bra :)

åssen er det med dere i dag da?
  • Løvemusen er mamma liker dette

Annonsebilag
Annonsebilag

#62 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 15 august 2012 - 21:27

Oj har du kommet så langt allerede Poteta! Omg så spennende det skal bli å følge dere tre helt samtidig :D
  • Poteta liker dette

#63 Gjest_usababy_*

Gjest_usababy_*
  • Gjest

Skrevet 15 august 2012 - 21:34

Lykke til Poteta.
Spennende å følge hverandre - krysser fingrene for at august blir en bra måned for oss alle! :) :)
  • Poteta liker dette

#64 Poteta

Poteta

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 006 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 15 august 2012 - 21:58

Krysser fingrene for alle sammen. August blir bra. Kan jo ikke bli annet ennn bra når til og med sommeren har kommet til trøndelag :)

#65 MammaHåp1

MammaHåp1

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 398 Innlegg:

Skrevet 16 august 2012 - 11:49

Så godt å høre , er meget spent på slimhinna fredag, jeg har hatt fin og tykk slimhinne de 2 ferskforsøka, men er vel litt mer bekymra siden dette er fførste fryseforsøket. Tomorrow!!!! Herlighet, allerede:D

Jeg velger å tro å håpe at den skyggestreken er et godt tegn løvemusen:)) det er fortsatt tidlig, har lest om de som har testa negativt frem til testdag for å så trste positivt testdag:D så det går an, * fingers crossed * men jeg vet hvordan det er tiden går såååå treigt de dagene før test, det eneste en tenker på. Jaja om et par uker ror jeg samme bat:)hihi

Det er bra poteta , håper du får ut mange fine egg:) dette skal bli en POSITIV august måned jenter:)
  • Løvemusen er mamma og Poteta liker dette

#66 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 07:32

Skrev dette først på feil tråd hehe:

Lykke til på UL i dag, Mammahåp1 og Usababy!!! Jeg sitter her å venter på positive nyheter fra dere!! Håper det blir egg inn på mandag!

Jeg trekker meg litt ut av gamet, begynte å spotte i dag, men jeg er her for å heie på dere <3

og selvfølgelig, ha en fin fredag, det er straks helg! :)

#67 Gjest_usababy_*

Gjest_usababy_*
  • Gjest

Skrevet 17 august 2012 - 09:45

Ferdig på ul, slimhinnen bare 6 mm...
Nå venter jeg på telefon fra Hausken. Lurer på hvorfor kroppen ikke responderer på medisinene...slimhinnen vil bare ikke bli tykkere :(

#68 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 09:53

Ok men hvor tykk må den egentlig være??
Håper du får svar på hva som skjer nå fort, krysser fingre for at de finner en løsning
  • Poteta liker dette

#69 Metti er håpefull

Metti er håpefull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 17 august 2012 - 09:57

Den bør vær på 7 mm desverre :( men kanskje du kan gå litt lenger på progynova
Prøver i 2 år og har diagnosen PCOS. 1 MA FORSøK : 2 AIH NEG , 1 FRYS NEG OG 1 IVF KJEMISK

#70 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 10:06

Bare 1mm??? det må da gå fort å få det opp da.. Litt ekstra progynova så er du i boks, krysser fingre, hold oss oppdatert

#71 Gjest_usababy_*

Gjest_usababy_*
  • Gjest

Skrevet 17 august 2012 - 11:08

Så skal jeg øke dosen med progynova...3 morgen og 3 kveld. Ny ul tirsdag...så da er det bare å vente og håpe :)

#72 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 14:25

Dette går veien det baby :)
Kommer til å gå så bra så!

#73 Poteta

Poteta

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 006 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 17 august 2012 - 14:48

Da har jeg vært å lagt egg. Ble 5 egg i dag og veldig smertefullt å få dem ut, men satser på at de eggene er av god kvalitet. Blir spennende å høre fra eggsjefen i morra om de er blitt befruktet og utvikler seg sånn deg skal. :)

Håper den siste milimeteren kommer fort, sånn at alt er klart for uttakk og innsett :)

Løvemusen, det kan vel å bra ennå selv om du spotter?

#74 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 16:47

Gratulerer med fem gullegg :D

Sååå kjedelig at det gjorde så vondt, det må jo bli verdt det... spent på hvordan det går i morgen! Du må holde oss oppdatert, når i morgen får du svar da? Herlighet så nervepirrende :D

Spottingen har avtatt, var masse i dag tidlig. Så aner ikke. Har hørt om noen som spottet rundt rugedag 10 som var gravide nå. Men å tillegg bare få negative tester gjør meg deppa. Så vi får se, tester igjen i morgen tidlig, tilfelle egget ikke festet seg før i går når blødningen kom.

Venter på gode nyheter fra deg i morra! Prøv å kose dere i kveld og tenke på andre ting da :)
  • Poteta liker dette

#75 Gjest_usababy_*

Gjest_usababy_*
  • Gjest

Skrevet 17 august 2012 - 17:13

Krysser fingrene for deg, Løvemusen! :)
  • Løvemusen er mamma og Poteta liker dette

#76 MammaHåp1

MammaHåp1

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 398 Innlegg:

Skrevet 18 august 2012 - 07:51

Ahhh!!!!! Faen alså! Avbrutt forsøk...å jeg er lei meg:( det verste som kunne skje skjedde så klart...slimhinna var kun 6,5 mm, skal egentlig være minst 7mm. I tillegg hadde jeg utviklet en Eggpose på 14 mm. Heldigvis får jegstaete med en gang jeg får mensen igjen...2tabletter om morgon og 2 om kvelden. Bare en tablett mer...det syns jeg hørte litt skummelt ut....... Å den sure sykepleieren som jeg kom i kontakt med, frekk som bare det, Ga f holdning. Hun var heldigvis hyggelig hun som ringte meg tilbake. Jaja hello september:(

Usababy , håper så inderlig at det går bra for deg. Jeg krysser fingrene. Kan nå hende det er som løvemusen sa, at du må øke dosen åmta ny ul for å så få sette inn:) lykke til:)

Løvemusen: jeg velger å håpe og tro at du er gravid tross for spottingen. Men jeg vet hvordan du har det, en blir meget fortvilet. Men mandag nå så blir det positivtest!!!! Det MÅ bli det!!! Håperven varm klem hjelper bittelitt:)

Lykke til potete, 5 gull egg ja:)

#77 Poteta

Poteta

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 006 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 18 august 2012 - 09:15

Så kjipt å høre Mamma håp. Fikk nettopp tlf jeg. Kun ett som er befruktet, men mulig ett til kan bli. Hu sku ringe meg tilbake i morra, så vet man litt mer da :) så får en bare vente å se hva som skjer. Jaja. Det blir til slutt :)

#78 Ele

Ele

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 617 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 18 august 2012 - 10:46

Ahhh!!!!! Faen alså! Avbrutt forsøk...å jeg er lei meg:( det verste som kunne skje skjedde så klart...slimhinna var kun 6,5 mm, skal egentlig være minst 7mm. I tillegg hadde jeg utviklet en Eggpose på 14 mm. Heldigvis får jegstaete med en gang jeg får mensen igjen...2tabletter om morgon og 2 om kvelden. Bare en tablett mer...det syns jeg hørte litt skummelt ut....... Å den sure sykepleieren som jeg kom i kontakt med, frekk som bare det, Ga f holdning. Hun var heldigvis hyggelig hun som ringte meg tilbake. Jaja hello september:(

Usababy , håper så inderlig at det går bra for deg. Jeg krysser fingrene. Kan nå hende det er som løvemusen sa, at du må øke dosen åmta ny ul for å så få sette inn:) lykke til:)

Løvemusen: jeg velger å håpe og tro at du er gravid tross for spottingen. Men jeg vet hvordan du har det, en blir meget fortvilet. Men mandag nå så blir det positivtest!!!! Det MÅ bli det!!! Håperven varm klem hjelper bittelitt:)

Lykke til potete, 5 gull egg ja:)

Åååh, så urettferdig!! :( Håper det går bra med deg, du får ta deg et par sur-og-sint-dager før du ruster deg for neste forsøk!! Sender mange klemmer din vei!! <3
Prøver i 3,5 år, 10 kjemiske. 1 lagt regime, 9 egg ut, 1 inn, 0 på frys, kjemisk. 1 kort regime, 20 egg ut, 9 befruktet, alle ødelagt av sykehustabbe. Mamma 12.02.13 etter kort regime! <3

#79 Gjest_usababy_*

Gjest_usababy_*
  • Gjest

Skrevet 18 august 2012 - 11:34

Ånei sÅ dumt, MammaHÅp1. :(

At denne slimhinna skal by pÅ sÅ mange problemer for oss!

Hvor stor dose Progynova har du gÅtt pÅ?
Jeg har jo tatt 5 ganger 2 mg pr dag, nÅ skal jeg opp til 7 ganger 2 mg. HÅper de ikke avbryter forsøket mitt ogsÅ...

#80 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 248 Innlegg:

Skrevet 18 august 2012 - 16:40

NEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Nå begynte jeg bare å gråte IGJEN... faen alstå, sender deg en stooooooooooor klem!!

Det er max uflaks altså. Håper du kommer deg igjen og ikke havner langt ned i møkka som det jeg har gjort i dag. Aner ikke hvordan jeg skal klare å fungere som mennske nå etter den siste negative testen. Jeg er også ute av gamet. Men blir ikke noe nytt forsøk før november/desember på meg da pga lange køer på Riksen.

Klem klem klem!!