Noen som vet?
Kan det være vanskeligere å bli gravid med svært lavt jernmangel og mangel på B12?
Opprettet av
Anonym bruker
, juli 30 2012 13:49
5 svar til dette emnet
Skrevet 30 juli 2012 - 13:49
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 30 juli 2012 - 14:02
Tror ikke det skal ha noe å si.
Jeg har lave jernlagre og Pernisiøs Anemi og jeg ble gravid etter 3 mnd første gang og med andremann ble jeg gravid uten å prøve, hehe;)
Jeg har lave jernlagre og Pernisiøs Anemi og jeg ble gravid etter 3 mnd første gang og med andremann ble jeg gravid uten å prøve, hehe;)
Skrevet 30 juli 2012 - 21:50
Jo, hos enkelte kan det være vanskeligere å bli gravid. Søk etter andre tråder her inne på samme tema - ikke lenge siden det var et par tråder om det samme, der finner du også noen linker....
Skrevet 30 juli 2012 - 21:57
Jeg har lest at det kan være en fordel å ha bra med b-vitaminer ihvertfall.
Skrevet 30 juli 2012 - 21:57
Jeg har alltid hatt veldig lavt jernlager. Aldri fått bli blodgiver :-(
Hadde anemi i september. Men ble gravid på første forsøk i oktober. Har blitt gravid på første forsøk i 3 av 4 svangerskap. 1 av svangerskapene tok ett par perioder så gikk kort tid da også.
Hadde anemi i september. Men ble gravid på første forsøk i oktober. Har blitt gravid på første forsøk i 3 av 4 svangerskap. 1 av svangerskapene tok ett par perioder så gikk kort tid da også.
Skrevet 30 juli 2012 - 23:07
Jernmangel har lite å si, men enkelte som mangler b12 har problemer med å bli gravid.
Men jeg har begge deler og er gravid.
Men jeg har begge deler og er gravid.