Jeg leste et innlegg om ei som hadde jogga for langt, ble akutt misunnelig. Jeg har vært svært dum og er 50 kg overvektig, jogging kan jeg bare se langt etter... men jeg husker den tida da jeg kunne løpe, gud som jeg savner det... Jeg savner å føle at jeg kunne stå rett opp og ned og være midt i meg selv, nå er jeg svært ustabil i nedoverbakker og svært anpusten i oppoverbakker. Jeg jobber med saken, men det går visst ikke så veldig bra...
Når jeg blir slankere skal jeg jogge igjen.
Jeg skulle ønske jeg kunne jogge igjen!
Opprettet av
Anonym bruker
, juli 29 2012 22:27
3 svar til dette emnet
Skrevet 29 juli 2012 - 22:27
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 29 juli 2012 - 22:29
Samme her, men jeg kan ikke jogge pga en skade i benet da, er "bare" 15 kg for tung.
I går kjøpte jeg meg sykkel, er ikke veldig glad i å sykle, men nå skal det mosjoneres ja
I går kjøpte jeg meg sykkel, er ikke veldig glad i å sykle, men nå skal det mosjoneres ja
Skrevet 29 juli 2012 - 22:45
Anonym bruker skrev 29 juli 2012 - 22:29:
Samme her, men jeg kan ikke jogge pga en skade i benet da, er "bare" 15 kg for tung. I går kjøpte jeg meg sykkel, er ikke veldig glad i å sykle, men nå skal det mosjoneres ja 
Samme her, men jeg er blitt overvektig etter at jeg fikk skade i kneet/foten og treningsmulighetene mine ble betraktelig redusert.
Savner det å kunne løpe lett avgårde
Skrevet 29 juli 2012 - 23:35
Bare som en liten oppmuntring fra meg som har løpt for langt. For to år siden kunne jeg ikke løpe me renn 500 m. Jeg var overvektig og i helt elendig form. Heldig vis hadde jeg ikke så mye som 50 kg å gå ned, men jeg måtte slite hardt for å kvitte meg med de 15 kiloene som hadde sneket seg på. Nå har jeg en drøm om å løpe maraton. Det går ann å snu livet og få formen og selvfølelsen tilbake.
Lykke til!
En ting til.
Tusen takk for innlegget ditt. Det føles så utrolig godt å ha kommet dit jeg er nå og faktisk høre at noen er misunlige på meg.
Lykke til!
En ting til.
Tusen takk for innlegget ditt. Det føles så utrolig godt å ha kommet dit jeg er nå og faktisk høre at noen er misunlige på meg.