Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Hvilke tegn på graviditet hadde dere FØR positiv graviditets test ??

• Logg inn for å svare
47 svar til dette emnet

#21 Renate har ♂09, ønsker 1 til

Renate har ♂09, ønsker 1 til

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 046 Innlegg:
  • StedIndre Østfold

Skrevet 02 august 2012 - 06:08

Lykke til Jaffs!! Blir inspirert av dere her og jeg er en testoman, så tror jeg fyrer av en test etterpå når jeg er ferdig å sove etter nattevakt. Må bare IKKE gå på do nå :P
Drømmen om en søster eller bror til sønnen er stor

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 vi2 blir vi3 <3

vi2 blir vi3 <3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 71 Innlegg:

Skrevet 02 august 2012 - 07:22

Lykke til :)

#23 Des 08 og Aug 12

Des 08 og Aug 12

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 65 Innlegg:
  • StedSTAVANGER

Skrevet 02 august 2012 - 08:04

Vi var på 1 ukes ferie uten barnet vårt.
Jeg måtte plutselig tisse kl 2 på natten, fikk da samtidig en rar metall smak i munnen. Husker jeg sa til mannen min, nå er nok nr 2 på vei.
Tok en test da jeg kom hjem!

#24 Jaffs

Jaffs

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 481 Innlegg:

Skrevet 02 august 2012 - 08:12

Tok en test i dag tidlig og den var POSITIV :) Den var svak men den var rosa er ennda 4 dager igjen til mensen så regner med at streken blir ennda sterkere da ;)

Jeg er sååååååååååååå glad nå :)
  • Des 08 og Aug 12, lUmlUm med tulla si, monky og 5 andre liker dette

#25 mamma09+enimagen

mamma09+enimagen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 15 Innlegg:

Skrevet 02 august 2012 - 08:47

Tok test forrige torsdag, den ble svakt positiv.
Da hadde jeg hatt sinnsyke humørsvigninger, ømme pupper som jeg aldri har hatt før, ekstrem luktesans (det hadde jeg med storesøster også, første graviditetstegnet mitt), mistet matlysten og ekstremt trøtt. Igår testet jeg først med A1 sin, den ble positiv, teststreken ble ikke like sterk som kontrollstreken så jeg tok en digital som viste Gravid 2-3 :-)

#26 monky

monky

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 364 Innlegg:

Skrevet 02 august 2012 - 08:55

våknet på natten og måtte tisse (verket i hele magen) og våknet før klokka ringte på morra`n og måtte tisse igjen! stikk og strekk nede i magen, føltes ut som om jeg strakk noen for korte sener når jeg reiste meg opp eller foandret stilling brått;)
gratulerer Jaffs!!!!!!!!! :)

#27 mamma09+enimagen

mamma09+enimagen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 15 Innlegg:

Skrevet 02 august 2012 - 10:31

Helt sinnsykt ømme og tunge bryster, hadde nesten mistanke om brystkreft for de gikk fra og være slappe og myke til runde og knallharde på noen dager. Humørsvigninger av en annen verden, lite matlyst (noe jeg fikk med førstemann også, gikk ned 4 kg på noen få uker pga det) trøtthet og finere hud.
Testet svaaakt positivt på rfsu sin test for en uke siden, og igår var mensdag så da testet jeg først med A1 sin, som ble svakt positiv, og da tok jeg en digital som lyste "gravid".
Anbefaler alle som er i tvil om å heller bruke de kronene ekstra det koster på en digital, myye bedre å få det skriftlig enn å tyde streker.. Gjort nok av det! hehe.

#28 pytten

pytten

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Skrevet 02 august 2012 - 19:15

før positiv test merket jeg
- luft i magen (fra ca 6dpo)
- økt sexlyst (fra ca 10dpo)
- fet hud (fra ca 9dpo)

#29 hjerter4

hjerter4

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 51 Innlegg:

Skrevet 02 august 2012 - 19:37

Jeg var veldig svimmel uken før jeg testet positiv, så svimmel at jeg bestilte meg legetime for jeg tenkte at noe var galt. Det gikk over etter en uke samtidig med positiv test.

#30 Irene Adler

Irene Adler

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 459 Innlegg:

Skrevet 06 august 2012 - 17:15

Dytt!

#31 MammaMø med to små

MammaMø med to små

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 159 Innlegg:
  • StedNedre Eiker

Skrevet 06 august 2012 - 17:56

testet negativt fram til ikm både sist og denne gang... men begge gangene hadde jeg murringer fra 5-6dpo, sigende kvalme om ettermiddagene, trøtt og hodepine.
<3Mamma til to små gull <3 *M og M født april 10 og Mars 12*
<3 Gravid med nr tre <3 Termin 10.04.13 <3

#32 November-spire-79

November-spire-79

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 395 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 05:17

Hehe jeg gulpet ;) Jøss tenkte jeg, dette var rart. Så fikk jeg "omgangssyken" men det var så rart for jeg var sulten som en ulv, og det er man jo ikke når man ligger syk ;) Tok en test og den var knallpositiv ;) så tok jeg 3 til og de viste det sammen.....

#33 snart3-4-5barnsmor.87

snart3-4-5barnsmor.87

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 311 Innlegg:
  • Stedhordaland

Skrevet 08 august 2012 - 06:16

Skulle spise røkelaks, men det nektet kroppen. Smakte helt forjævlig synest jeg. ( og dette var da 2 uken jeg spiste dette) men akkuratt den dagen fikk jeg det bare ikke inn. Skjønte det ikke da, men når jeg rekner på det skjønner jeg grunnen.

Ellers kvalmen, og uggenhet. Nå er jeg 10+5 og spyr hver kveld i ca 14 dager så :-/ håper det gir seg.

#34 Hannepålandet

Hannepålandet

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 952 Innlegg:

Skrevet 12 august 2012 - 16:46

Testa ikm og fikk knall positiv test. Hadde kjempepupper og litt murringer par dagerfør ikm. Nå er jeg hissig og har litt vondt i magen.

#35 har fått lita pia

har fått lita pia

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 43 Innlegg:

Skrevet 12 august 2012 - 18:04

fikk en liten blødning noen dager 4-5 etter eggløsning, luft i magen,fryser lett, nyser mye, oppblåst, gjorde store nr.2 hehe,sur/irritabel, tisser oftere...men venter enda på kvalmen...sist spydde jeg hele svangerskapet, men det før der var jeg ikke kvalm i det hele tatt...så spent denne gangen :) opp 6 kg i det ene og 30 i det andre...satser på en mellomting denne gangen :)

#36 all i want is u

all i want is u

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 686 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 26 august 2012 - 14:47

dytt

GRAVID på ivf nr.2 og 32pp!!! operasjon i livmor januar 2012 mislykket og ikke oppdaget før juni 2012.. 3 avbrutte aih. 2 negative aih. UL uke 20 den 18.desember viste ei jente <3 <3 <3

#37 Foccacia

Foccacia

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 956 Innlegg:
  • StedØstlandet

Skrevet 27 august 2012 - 19:40

Tisset på natten, var veldig sulten og følte meg oppblåst. Stikkibgene nederst i mageb kom fort, kjente igjen fra sist. Mensen kom ikke, testet negativt dagen etter forventet mens. Men visste det før mensen skulle kommet :)

#38 Foccacia

Foccacia

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 956 Innlegg:
  • StedØstlandet

Skrevet 27 august 2012 - 19:41

Hadde sen eggeløsning så forventet at det tok noen dager ekstra før testen var positiv :)

#39 LykkeligMamma89

LykkeligMamma89

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 81 Innlegg:

Skrevet 28 august 2012 - 20:11

Får "alltid" metallsmak i munnen før testen har slått ut positiv! Og får veldig rare drømmer faktisk....

#40 HeltLykkelig ♥♥

HeltLykkelig ♥♥

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 268 Innlegg:

Skrevet 28 august 2012 - 20:30

Jeg skjønte noe var i gjerdet da jeg to dager på rad kjente at nå kom mensen :) helt bombesikker.. Men nei du! Var nok symtomer isteden.. Så for min del: menssmerter, ømme bryster.. Ja og vondt i hodet. Skytende hodepine.. Det er ikke et mensensymptom her. Forrige svangerskap fikk jeg også masse hodepine 1 uke før ikm og ut 1.tri :)