Gå til innhold

Hvilke tegn på graviditet hadde dere FØR positiv graviditets test ??


Jaffs

Anbefalte innlegg

våknet på natten og måtte tisse (verket i hele magen) og våknet før klokka ringte på morra`n og måtte tisse igjen! stikk og strekk nede i magen, føltes ut som om jeg strakk noen for korte sener når jeg reiste meg opp eller foandret stilling brått;)

gratulerer Jaffs!!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt sinnsykt ømme og tunge bryster, hadde nesten mistanke om brystkreft for de gikk fra og være slappe og myke til runde og knallharde på noen dager. Humørsvigninger av en annen verden, lite matlyst (noe jeg fikk med førstemann også, gikk ned 4 kg på noen få uker pga det) trøtthet og finere hud.

Testet svaaakt positivt på rfsu sin test for en uke siden, og igår var mensdag så da testet jeg først med A1 sin, som ble svakt positiv, og da tok jeg en digital som lyste "gravid".

Anbefaler alle som er i tvil om å heller bruke de kronene ekstra det koster på en digital, myye bedre å få det skriftlig enn å tyde streker.. Gjort nok av det! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig svimmel uken før jeg testet positiv, så svimmel at jeg bestilte meg legetime for jeg tenkte at noe var galt. Det gikk over etter en uke samtidig med positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet negativt fram til ikm både sist og denne gang... men begge gangene hadde jeg murringer fra 5-6dpo, sigende kvalme om ettermiddagene, trøtt og hodepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe jeg gulpet ;) Jøss tenkte jeg, dette var rart. Så fikk jeg "omgangssyken" men det var så rart for jeg var sulten som en ulv, og det er man jo ikke når man ligger syk ;) Tok en test og den var knallpositiv ;) så tok jeg 3 til og de viste det sammen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle spise røkelaks, men det nektet kroppen. Smakte helt forjævlig synest jeg. ( og dette var da 2 uken jeg spiste dette) men akkuratt den dagen fikk jeg det bare ikke inn. Skjønte det ikke da, men når jeg rekner på det skjønner jeg grunnen.

 

Ellers kvalmen, og uggenhet. Nå er jeg 10+5 og spyr hver kveld i ca 14 dager så :-/ håper det gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa ikm og fikk knall positiv test. Hadde kjempepupper og litt murringer par dagerfør ikm. Nå er jeg hissig og har litt vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en liten blødning noen dager 4-5 etter eggløsning, luft i magen,fryser lett, nyser mye, oppblåst, gjorde store nr.2 hehe,sur/irritabel, tisser oftere...men venter enda på kvalmen...sist spydde jeg hele svangerskapet, men det før der var jeg ikke kvalm i det hele tatt...så spent denne gangen :) opp 6 kg i det ene og 30 i det andre...satser på en mellomting denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tisset på natten, var veldig sulten og følte meg oppblåst. Stikkibgene nederst i mageb kom fort, kjente igjen fra sist. Mensen kom ikke, testet negativt dagen etter forventet mens. Men visste det før mensen skulle kommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønte noe var i gjerdet da jeg to dager på rad kjente at nå kom mensen :) helt bombesikker.. Men nei du! Var nok symtomer isteden.. Så for min del: menssmerter, ømme bryster.. Ja og vondt i hodet. Skytende hodepine.. Det er ikke et mensensymptom her. Forrige svangerskap fikk jeg også masse hodepine 1 uke før ikm og ut 1.tri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysing, kan det være et symptom? Jeg så det var nevnt i en kommentar...

Endret av Arytai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Før positiv test merket jeg veldig tidlig mye metallsmak i munnen.Ikke ante jeg at dette var noe som kunne være et tegn.

Da hadde jeg jo sluttet på p-pillen etter 9 år!

Så fikk jeg såååå ømme pupper og såre brystvorter og tenkte at det var kroppen som omstilte seg for å komme igang igjen med en syklus uten piller..

Så uteble mensen 2 dager..men tenkte at den kunne jo bli sen pga omstilling etter slutt..

Men så måtte jeg ta test fordi jeg visste at utdrikningslaget mitt kom på lørdagen ;) Sånn i tilfelle, og da var den jammen positiv :D VELDIG positiv!

Vi trodde jo og at det kom til å gå litt tid for å få det til, men jammen meg satt den på første forsøk! :o:D

Endret av IceNose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så varm i dagene før ikm.. Mannen min kommenterte flere ganger at det var som om kroppen min kokte, noe som er veldig ulikt meg som alltid fryser :) nå forstår mannen hvorfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unormale stikinger i magen, sulten hele tiden, små uggen og tunge/ømme pupper. Ekstreme humørsvigninger, når jeg lo og gråt om hverandre visste jeg det bare. Testet negativ 6 dager før ikm og positiv 3 dager før. 5+5 i dag og enda mere uggen og veldig trøtt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes..... Blir nesten overbevist etter å ha lest denne tråden... Har prøvd i åtte måneder nå, og har et håp om at det nå endelig er noen inni der.. Har hatt noen skuffelser nå, siden førstemann satt på første forsøk på el., men ikke denne gang...

Men det er ikm i dag, og håper selvfølgelig ikke den kommer.. Og når jeg leser alle symptomene i denne tråden blir jeg nesten sikker på at mensen ikke vil komme heller, så er nå veldig spent på natten som kommer.. Får alltid mens på natten, og hadde forventet at det ville skje i natt som var.

Av de symptomene i tråden her så har jeg:

- veldig ømme pupper

- må opp å tisse om nettene

- er varm i kroppen, og jeg er egentlig en skikkelig frøspinn

- endret smak i munnen

- er veeeeeeldig trøtt

- oppblåst i magen og urolig / full av sommerfugler på et vis, omtrent som når man gruer seg til noe

- halsbrann

- veldig fet hud

 

Så om mens ikke kommer i natt blir det test i morgen. :) *kryss fingrene for meg damer*

Kikket på en terminkalkulator nå og den sier termin den 19. mai..

xxxxxxxxxxxxx Lov å håpe.. :):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte ikke å vente lengre, måtte ta en test.. Og som dere kan se ut fra nicket mitt nå, så stemte alle disse tegnene på innlegget mitt i går kveld. <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...