Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

helg og ringe inn mens, st.olavs

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 snuppo

snuppo

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 088 Innlegg:
  • Stednord trøndelag

Skrevet 28 juli 2012 - 22:10

noen som har ringt inn mens på st.olavs i en helg?? hvilket nr? hvor fort ringer de tilbake? for det skal jo være folk der..

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 RoseLilja

RoseLilja

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 24 Innlegg:
  • StedMolde

Skrevet 28 juli 2012 - 22:43

Hei! Jeg begynner ikke før slutten på august, men sist jeg snakka med dem spurte jeg om akkurat dette. Fikk beskjed om å ringe det vanlige nr (72 57 47 23), og at de mest sannsynlig da vil ringe tilbake dagen etter. Håper det ordner seg, lykke til! :)

#3 ire86 *håper<3

ire86 *håper<3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 55 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:56

Måtte selv ringe dem på helg under et forsøk og da ringte jeg samme nr som alltid og la igjen beskjed på svareren. Navn og fødselsnr + hva det gjaldt. Dem ringte opp igjen tidlig mandag morgen :)

Lykke til :)

#4 MammaHåp1

MammaHåp1

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 352 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 23:00

Sist gang jeg ringte inn mens var det vel ca 4 dager etter jeg fikk den, så du trenger ikke å ringe selve mens dagen, ring mandag:) fikk samme beskjed nå , får jeg mens i helgen skal jeg ringe mandag, lykke til:) ( st olavs)

#5 Ele

Ele

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 519 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 28 juli 2012 - 23:35

Jeg fikk beskjed fra st. olavs om at hvis mensen kom på helg skulle jeg ringe inn mandag.

Prøver i 3,5 år, 10 kjemiske. 1 lagt regime, 9 egg ut, 1 inn, 0 på frys, kjemisk. 1 kort regime, 20 egg ut, 9 befruktet, alle ødelagt av sykehustabbe. Mamma 12.02.13 etter kort regime! <3

#6 snuppo

snuppo

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 088 Innlegg:
  • Stednord trøndelag

Skrevet 29 juli 2012 - 12:38

ja,men jeg skal begynne på sprøytene mens dag 2. så om den kommer på lørdag, skal jeg begynne på søndag med sprøytene......

#7 RoseLilja

RoseLilja

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 24 Innlegg:
  • StedMolde

Skrevet 29 juli 2012 - 16:34

Du kan jo prøve et av de andre numrene (kontor/avd.sykepleier)? De har helt sikkert et fornuftig svar til deg :)