Gå til innhold

Mammabukse


cath1978

Anbefalte innlegg

Når kjøpte dere den første buksen? Jeg gikk til innkjøp av en i dag, er 12+2 uker. Føler meg "feit", men ikke gravid ( bare valpe fett). Fikk nesten ikke knappen igjen på buksen min i dag, strammer rundt magen og lårene, og bh-en strammet rundt, måkjøpte 2 nye i en størrelse større rundt. Etter tips fra venninner er buksene på H&M gode, og blir neste utsolgt med en gang de kommer i butikken. hvor mye har dere lagt på dere? Jeg var på første legetime tirsdag, og opp 3,5 kg fra jeg testet positivt. Redd for å gå for fort opp i vekt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke gått opp noe enda, men kjøpte noen mammabukser 11+2 og det var magen glad for. Føler meg også bare feit. Har også måtte bytte bh, men jeg hadde en liggende i størrelse størrelse fordi jeg kjøpte feil en gang. Men er nok ikke lenge til jeg må handle det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uke 21 snart og har kjøpt mammabukser som jeg snart skal ta i bruk:) gleder meg til det. Har kun to bukser igjen som passer, så er vel på tide å ta i bruk de nye;) buksene som passer nå er lave i livet så magen går klar enda.. He He

Ellers har jeg gått opp 4 kg til nå. Legekontroll på tirsdag, mulig d er mer opp til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte mammabukse i uke 8.

jeg hadde cyste på eggstokken som vokste, så magen ble fort stor.

jeg måtte ned 2 str på mammabukse i forhold til vanlig olabukse. ikke spør meg hvorfor. :)

 

nå er jeg uke 19+3 og buksene er veldig behagelige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mammabukser i uke 10. Følte jeg trengte de da jeg var oppblåst.

Men har så vidt brukt de. Kjøpte 3 par. Hater de.

Er i uke 32 nå og bruker mine vanlige bukser.

Passer ikke jeansene, men passer buksene fra peaces:) de er perfekte gravidbukser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte mammabukser i uke 18, da følte jeg at det var ubehagelig å gå med de vanlig buksene. Har kjøpt 3 på Hm, anbefaler å prøve dem på. Kjøpte første en, og var seinere tilbake for å kjøpe akkurat make bukse i en anen farge samme str, og da jeg kom hjem var den alt for stor. Merkelig. Uansett, uten om det er jeg veldig fornøyd.

 

Er i uke 27 nå og har gått opp 8 kilo.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet til uke 29, og jeg har ikke kjøpt noen mamma klær. Men magen min er ikke så stor heller da, men nurket er normal størrelse fikk jeg høre på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte i uke 7 etter ul jeg, var oppblåst og superøm, klarte ikke at noe engang vurderte å stramme før jeg fikk vondt! Beste kjøpene på lenge, fra h&m! Jeg har vel gått opp et par kilo fra før forsøket med hormoner og alt (prøverør), ikke sååå ille mtp hormonene, men kiloene kunne godt venta! Selv om det kjennes litt ut som de har lagt seg på puppene... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater de buksene fra h&m som går langt oppover magen.

Anbefaler heller de Som har et lavere kutt.

De er geniale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe glad i jeansene til H&M, men de andre buksene jeg har kjøpt der har vært gode. Nå fikk jeg arve ett par litt dyrere merker av ei venninne, bla fra den kule mage og M2M, de er favorittbuksene mine nå som jeg er i 32 uke.

 

Begynte med mammabukser i uke 9/10 fordi jeg var så oppblåst, men kunne bruke noen vanlige frem til uke 12, men da var det og stopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de fra h&m, har såpass mye mage fra før at lavt kutt ruller bare ned :( Billige er de og. Måtte kjøpe fø jeg ble 5 uker, mye øm i magen. Skal prøve vanlige bukser igjen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...