Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Har alle her begynt på forberedelser?:)

• Logg inn for å svare
23 svar til dette emnet

#21 Salomine

Salomine

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 212 Innlegg:

Skrevet 01 august 2012 - 12:38

Oi, så flinke dere er..... nå fikk jeg nesten litt panikk..... Har ikke kjøpt noe, men har bestilt en startpakke på nettet. Er i uke 27.
Vi har vært så redde for at noe skal gå galt at vi ikke har turt kjøpe noe. Men nå begynner vi å tenkemotsatt. Tenk om for tidlig fødsel, og vi har ikke noe....Hm

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 VE-G

VE-G

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 153 Innlegg:

Skrevet 01 august 2012 - 13:53

Jeg er 26+4 i dag, og har handla en del. Begynner å få på plass det meste av klær i de små størrelsene, har handla litt sjøl, og arva en del av venninner. Har satt svigermor å gang med å strikke hentesett og sånn :) Mangler bare litt småting av klær. Av store ting har vi handla bilstol, seng, stellebord og en kommode. Mangler vogn og alt til vogn, og alt til stell. Og litt sengetøy og sånn. Og så har jeg planer om å kjøpe meg en vippestol. Men føler jeg har grei oversikt over det jeg har igjen å handle. Er førstegangs, så trenger jo alt. Og det er jo veldig moro å handle og gjøre klart :) Har ikke noe barnerom å ordne med, for gubben driver å bygger på nå. Så da er det det å handle inn jeg får gjort da :)

#23 Vera prøver

Vera prøver

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 278 Innlegg:

Skrevet 01 august 2012 - 17:19

Er bare i uke 16 og dette blir nr 4. Men har kvittet oss med det meste så må nesten begynne på nytt igjen. Må opp på loftet å se igjennom det vi har.
Svigers skal ut å handle vogn til helga. Fant ut at det er salg i Arvika på akkurat den vogna jeg vil ha.
Var på ul både i uke 12 og 14+4 så man må jo bare håpe at det går bra.
Skal handle litt tøy etter ordinær ul da legen sa at det bare var 98% sjanse for at det var gutt. Så da håper jeg på endelig bekreftelse på kjønnet.
Håper min mor vil strikke hentesett da hun har strikket til alle de andre barnebarna, selv om hun ikke er så positiv. Må bare manne meg opp til å spørre først ;)

#24 Ele

Ele

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 519 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 01 august 2012 - 17:38

Jeg har 3 søsken og en svigerinne som brenner etter å kvitte seg med utstyr, så det begynner å rulle inn litt nå i uke 13! :P Jeg har prøvd å blitt gravid i 3,5 år, så de har trodd de skulle bli kvitt det lenge nå! Så etter ul og frisk baby i går så har de begynt å lasta bilene... Hehe...
Prøver i 3,5 år, 10 kjemiske. 1 lagt regime, 9 egg ut, 1 inn, 0 på frys, kjemisk. 1 kort regime, 20 egg ut, 9 befruktet, alle ødelagt av sykehustabbe. Mamma 12.02.13 etter kort regime! <3