er førstegangsfødende til en lita tulle i november, og nokså ny i oslo. Hadde vært koslig å møte flere unge mødre i oslo
unge førstegangsfødende i oktober/november/desember
Opprettet av
stinesg89
, juli 26 2012 20:18
10 svar til dette emnet
Skrevet 26 juli 2012 - 20:18
Hei 
er førstegangsfødende til en lita tulle i november, og nokså ny i oslo. Hadde vært koslig å møte flere unge mødre i oslo
noen å snakke litt med og dele litt erfaringer osv
er selv straks 23 og gleder meg sånn til lille Aurora kommer <3
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 27 juli 2012 - 12:32
Hei! Jeg er 21 og venter en liten prins 17 november!
vil veldig gjerne møte flere i samme situasjon
Skrevet 08 august 2012 - 08:49
Så koslig:) vi var veldig bestemte på at dt var gutt i begynnelsen, mn tok skikkelig feil:p
Skrevet 08 august 2012 - 09:25
Er 21, bor i Oslo og venter ei jente 12. november. Føler vel egentlig ikke at vi fryktelig unge, men at veldig mange førstegangsfødende er gamle. Hadde vært hyggelig å ha kontakt!
Skrevet 09 august 2012 - 11:07
Det er jeg enig i, mn flertallet er godt over 30 og når man sitter på venterommet til jordmor sammen med de, da føler jeg meg ung og liten 
Skulle vi ha prøvd å møtes en dag/kveld for å ta en kaffe e.l.
?
Skulle vi ha prøvd å møtes en dag/kveld for å ta en kaffe e.l.
Skrevet 11 august 2012 - 20:15
Ja!
det vil jeg gjerne! Legg meg til på Facebook hvis dere ønsker, da jeg kommuniserer mest der! Vibeke Kathrine Nilsen. Har et bilde av meg og kjæresten i syden som profilbilde.
Skrevet 12 august 2012 - 09:49
Vi kan prøve å lage en gruppe på face og avtale nærmere der?!
Skrevet 12 august 2012 - 10:24
Da har Stine laget en gruppe på Facebook for oss som venter smått! Bare legg meg til som venn på Facebook så inviterer jeg dere inn i gruppa!