Sunrun skrev 28 juli 2012 - 12:39:
Da var svangerskapet plutselig over, vannet gikk torsdagsmorran og barna måtte ut me hastekeisersnitt i full narkose på torsdag like før kl 4 på ettermiddagen. Men alt er vel bra me barna selv om det var en tøff start. Har ikke snakka me faren. Han fikk info om at fødselen var i gang og slikt. å får bare tilbake. "Takk for info, håper det går bra mvh Freddy" Kjenne eg blir ganske irritert over "høfligheten på meldingen mvh treng man da fan ikke :/ men det er jo mi meining hihi Gla det var min søster som var med å sendte meldinger og slikt. Mora hans blir nok å komme i morra eller mandag på besøk. å mora prøver å overtale han at han skal være me å da uten dama. Eg har gitt beskjed til sykehuset at dama hans ikke er velkommet hit. å eg skal godkjenne alt besøk som kommer
Men må si eg gruer meg til å skal møte ho dama hans, men for fredens skyld så blir eg å gå me på det etterhvert, men om det blir den datoen han har foreslått vet egikke, får ta det som kommer. Tar jo litt lengre tid å komme seg etter ett keisersnitt da. Men må si eg har lyst å gi fan, er det pga dama han vil ha kontakt så får han heller til H..... ha det, Eg gidd iallefall ikke løpe etter han. Han vet kor eg bor vist han vil ha noe me barna å gjøre. Eg har endel kontakt me søstera hans og mora så litt kontakt har eg me far familien uansett. Så får eg se hvor voksen han er. Heldigvis kom barna dagen før hans bursdag
Nå skal dagene gå me babykos på to nydelig små babya <3 <3
åh, æ har tenkt på dæ flere ganga no! Lurt på om d har skjedd nåkka sia du har vært lite aktiv her i d siste. Til slutt måtte æ asså bare inn å snike på profiln din, og trur du jammen ta ikkje du har fødd!!!
Håpe dokker har d greit, og at du klare å overkomme alt me den her hælsikkas mainn!
Gratulere me to hæliheite uansett! Klæm