Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

MANNFOLK!!!!!!!!!! :@

• Logg inn for å svare
23 svar til dette emnet

#21 CamillaJ

CamillaJ

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 335 Innlegg:
  • StedTromsø

Skrevet 03 august 2012 - 19:42

Vis innleggSunrun skrev 28 juli 2012 - 12:39:

Da var svangerskapet plutselig over, vannet gikk torsdagsmorran og barna måtte ut me hastekeisersnitt i full narkose på torsdag like før kl 4 på ettermiddagen. Men alt er vel bra me barna selv om det var en tøff start. Har ikke snakka me faren. Han fikk info om at fødselen var i gang og slikt. å får bare tilbake. "Takk for info, håper det går bra mvh Freddy" Kjenne eg blir ganske irritert over "høfligheten på meldingen mvh treng man da fan ikke :/ men det er jo mi meining hihi Gla det var min søster som var med å sendte meldinger og slikt. Mora hans blir nok å komme i morra eller mandag på besøk. å mora prøver å overtale han at han skal være me å da uten dama. Eg har gitt beskjed til sykehuset at dama hans ikke er velkommet hit. å eg skal godkjenne alt besøk som kommer :) Men må si eg gruer meg til å skal møte ho dama hans, men for fredens skyld så blir eg å gå me på det etterhvert, men om det blir den datoen han har foreslått vet egikke, får ta det som kommer. Tar jo litt lengre tid å komme seg etter ett keisersnitt da. Men må si eg har lyst å gi fan, er det pga dama han vil ha kontakt så får han heller til H..... ha det, Eg gidd iallefall ikke løpe etter han. Han vet kor eg bor vist han vil ha noe me barna å gjøre. Eg har endel kontakt me søstera hans og mora så litt kontakt har eg me far familien uansett. Så får eg se hvor voksen han er. Heldigvis kom barna dagen før hans bursdag :P Nå skal dagene gå me babykos på to nydelig små babya <3 <3

åh, æ har tenkt på dæ flere ganga no! Lurt på om d har skjedd nåkka sia du har vært lite aktiv her i d siste. Til slutt måtte æ asså bare inn å snike på profiln din, og trur du jammen ta ikkje du har fødd!!!:D
Håpe dokker har d greit, og at du klare å overkomme alt me den her hælsikkas mainn!
Gratulere me to hæliheite uansett! Klæm

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 AquaGrownup

AquaGrownup

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 661 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 21:07

Gratulerer så mye!! :)
Det høres vanskelig ut... men du må være sterk å si det som du føler for. Om han skal ta med dama kan jo du ha anstand også..mor eller venninne etc..
Men han burde absolutt komme alene! For et svimetilfelle!!!!!!!!!
Du klarer deg :)

#23 Sunrun

Sunrun

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 146 Innlegg:
  • StedFinnsnes

Skrevet 07 august 2012 - 12:36

Takker for all støtte og gratulasjoner. Men denne mannen slutter FAN meg aldri å sjokkere :/

Eldste sønnen min flytter til spania 29 august og eg/vi ønsker dåp før han drar, men den her som er da far til mine søte små er opptatt me hundeutstilling og jakt de helgene eg har foreslått. Men eg tror eg blir å stå på mitt, koster alt for mye for å få sønnen min fra Spania for å være me på dåp. Han har jo aldri ellers vist noen interesse for barna, å har jo aldri trodd at han blei å stille opp i dåpen uansett. å ikke minst nå krangle vi om navn på barna :/ han mene han SKAL bestemme navn på jenta siden eg har bestemt navn på gutten, men eg er ikke helt enig, men har jo bare fått ett forslag som vi ikke godtok, føler at det er kjæresten hans som kommer me forslagene, så det gjør det ekstra vanskelig å godta. Har vært mange tårer i det siste pga det her. Akkurat nå skulle eg ønske han sto me sitt når eg fortalte at eg var gravid, at han ikke ville ha noe me oss å gjøre.
<3 tvillinger født juli 2012 <3 og en herlig 16 åring <3

#24 MilaMila

MilaMila

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 58 Innlegg:

Skrevet 07 august 2012 - 18:55

Vis innleggSunrun skrev 07 august 2012 - 12:36:

Takker for all støtte og gratulasjoner. Men denne mannen slutter FAN meg aldri å sjokkere :/

Eldste sønnen min flytter til spania 29 august og eg/vi ønsker dåp før han drar, men den her som er da far til mine søte små er opptatt me hundeutstilling og jakt de helgene eg har foreslått. Men eg tror eg blir å stå på mitt, koster alt for mye for å få sønnen min fra Spania for å være me på dåp. Han har jo aldri ellers vist noen interesse for barna, å har jo aldri trodd at han blei å stille opp i dåpen uansett. å ikke minst nå krangle vi om navn på barna :/ han mene han SKAL bestemme navn på jenta siden eg har bestemt navn på gutten, men eg er ikke helt enig, men har jo bare fått ett forslag som vi ikke godtok, føler at det er kjæresten hans som kommer me forslagene, så det gjør det ekstra vanskelig å godta. Har vært mange tårer i det siste pga det her. Akkurat nå skulle eg ønske han sto me sitt når eg fortalte at eg var gravid, at han ikke ville ha noe me oss å gjøre.
uff! Det kommer nok til å bli mange,mange flere tårer og mange nedturer.... Og du kommer til å tenke mangen en gang at han bare forsvant! Kjenner det så veldig igjen. Her endte det med at jeg bestemte dato og sendte invitasjon til han og resten av familien hans som jeg kjente til(foreldrene hans,bestemoren og søsknene hans) . Fikk aldri noe svar på invitasjonen men sendte sms til barnefaren og skrev at jeg håpet i det minste han stilte opp i kirken. Jeg bestillte mat til fam hans i tilfelle de skulle dukke opp....men ingen av de kom....  Så fikk jeg plutselig høre at barnet ikke var hans.....Så fikk jeg brev fra advokat,så kom jeg i møte og lagde avtale om samvær hjemme hos meg, så gadd han ikke likevel for barnet var atter en gang ikke hans...så ble det DNA.... Så skulle han se han igjen...så gadd han ikke komme til meg å bli kjent med han,så ble han singel.... Da ville hun komme.... Men glemte bort barnet og ville bare være med meg... så ble han sammen med dama igjen så gikk han til retten.... Der tapte hun både ansikt og troverdighet... Nå er det ett år siden.... Har vært litt med han nå de siste tre ukene og nå skal han visst til retten igjen..... Venter i spenning på posten hver eneste dag! (Bor forresten i Spania pga alvorlig astmasykt barn og er hjemme i Norge nå i sommer på ferie...)