Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Flere enn meg??

• Logg inn for å svare
106 svar til dette emnet

#41 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 19:26

Angående venting... jeg er driiiiitleeeeei allerede på dag 2 :@
Graviiiid :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#42 all i want is u

all i want is u

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 333 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 09 august 2012 - 13:40

Offf ja, selvfølgelig er du lei allerede! Tror venting i 24 timer hadde vært mer enn nok for de fleste i den situasjonen!! Egentlig burde tida fra naturlig prøving, inseminasjon og innsett ved ivf til 12 ukers graviditet tatt 24 timer når jeg tenker meg om... Regner med du er enig :P

Har fått svar på mailen som jeg sendte til klinikken forresten, men de har bare svart at de skal kontakte meg for å gi meg time til UL før aih (for sjekk av eggposene). De har ikke skrevet noe om at jeg kanskje bør sjekkes med UL allerede sånn at vi kan finne ut om jeg eventuelt har startet for tidlig med sprøytene. Noe jeg nå frykter etter at jeg så og si sluttet å blø etter at jeg tok sprøyta i går... Vet ikke om det kan tolkes dit henn at jeg har begynt for tidlig. Vil så gjerne høre med dem på klinikken men føler meg som en pest og en plage hvis jeg skal maile deg en gang til. Hvis det skulle vise seg om en ukes tid på UL at jeg har begynt for tidlig så vil jeg bli veldig skuffet over at man på privat klinikk ikke gjør ting mer grundig. Det skulle ikke være nødvendig for meg å mase meg til å bli sjekket nå når jeg allerede har forklart at jeg er veldig usikker på hvilken syklusdag jeg egentlig har startet opp med sprøytene. Hvis det skjer så er det bra at vi er satt opp til første samtale på offentlig sykehus i september. Da skal jeg forhåpentlig ikke tilbake til det private igjen...

Forresten.. Har du også hatt en viss utvikling på sprøytefronten?? Det jeg mener er..... Da jeg begynte å ta sprøytene første gangene så satte jeg meg inn på kontoret sammen med samboeren og ba ham om å være sammen med meg med fokus på meg (og ikke dataen, hehe) mens jeg tok sprøyta. Jeg la meg ned på sofaen der inne, brettet skikkelig godt opp genseren og festet den i bh'en for å hindre at den falt ned (eller gjerne tok av meg genseren dersom det ikke var for kaldt der inne), desinfiserte veeeldig grundig rundt stikkstedet, telte om igjen og om igjen opp til 50 IE for å være sikker på at jeg hadde målt riktig, spissen måtte settes på forsiktig for å få den i riktig vinkel inn på pennen, og til slutt konsentrerte jeg meg suuuperhardt og gjorde det jeg kunne for å lage den mest perfekte hudfolden!! .......men så i går da... Da var jeg visst var ferdig med prosessen på sikkert et halvt minutt :P Reiv opp pakninga med Puregon og heiv den inni pennen. Desinfiserte veldig kjapt, dro frem en spiss og satte sprøyta i stående posisjon med genseren i kjeften. "Så!", tenkte jeg, "nå gjør jeg det slik som en gammel traver ville gjort det, no fuzz, rett på sak!" :P :D

Har du fått vite av mor di hvilke cravings hun hadde da hun var gravid da??? :) Min mor hadde dilla på sylteagurker da hun gikk gravid med meg. Sikkert derfor jeg ikke takler smaken av dem, hehe :P Søstera mi hadde dilla på appelsiner under sitt første svangerskap og kunne ikke sette tenna i noe som helst som lignet kjøtt (selv om hun alltid har vært skikkelig glad i kjøtt), mens de to andre svangerskapene så har hun kun villet ha sjokolade og kjøtt. Rare greier :)

å gni feit mage oppi trynet til andre var forresten en veldig spennende formulering! i simply cannot wait! ;)

supert at du støtter meg i valget med å starte medisineringen på egen hånd nå :) føles bedre nå ja, takk. Det er slik som det alltid har vært... man blir i bedre humør etter som man nærmer seg nytt forsøk :P Dagene før eggløsning er jeg alltid i godt humør. Husker jeg har vært ultrahorny også de gangene vi har prøvd selv, og så har jeg plutselig blitt veldig lite interessert i sengeaktivitet etter eggløsning. Sikkert passelig forvirrende for samboeren :P

Jesss. Men da skal ikke jeg legge ut om min horniness til deg sånn noe mer her. Nok intime detaljer kanskje :D

Snart 24 timer gått siden forrige gang du skreiv til meg = 24 timer nærmere test, jeeei! ;)

Blåe kryss skal snart dukke opp både her og der! Vi satser stort på april/mai baby begge to :) <3
29pp. operasjon i livmor januar 2012 mislykket og ikke oppdaget før juni 2012.. ny operasjon vellykket. 3 avbrutte aih. 2 negative aih. 1 negativ ivf. neste ivf aug/sept...

#43 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 09 august 2012 - 14:26

Hei baben, mailen din kom i grevens tid her, satt å så på klokka, fortsatt en time til jeg skal hjem fra jobb, holdt på å gå på veggen her... for hjemme går i hvertfall tiden LITT fortere enn på jobb, da gjør jeg morsomme ting :)

Du ang. den mailen du fikk, jeg tror ikke det er så viktig om du tok sprøyta for tidlig eller for sent, dette fikser de på UL uansett, enten får du beskjed om å ta mindre doser eller større doser, og EL sprøyte for du også, de tar kontrollen 100% så ikke bekymre deg om at du kom skeivt ut!

Haha det med sprøyter... jaaa første aih'en vår, vi skulle ta den første sprøyta hjemme uten noen som helst opplæring av sykehuset. Mannen min trodde han måtte løpe etter meg med hov.. hehe men jeg satt rolig. Han skulle sette den på meg. Når han tok spissen på sprøyten i været og trykket ut luftboblene begynte jeg å hylgrine, jeg var direkte LIVREDD. En nybegynner skulle sette sprøyte på meg uten noen som helst opplæring! (fikk innføring av damene på forumet her da)
Det gikk greit! Andre dagen så var jeg stolt og gråt ikke, tredje dagen enda enklere men han måtte fortsatt gjøre det. Så kom IVF/ICSI forsøket vårt da!! Det var noe annet, for da skulle første sprøyta settes KVELDEN FøR bryllupet vårt! Jeg var jo ikke hjemme da, var hos forloveren min! Satt på badet der helt alene, og bare smack!! Så var den inne. Ingen angst ingenting. Og i 11 dager gjorde jeg dette, helt alene, hver kveld. Nå er vi herda! Er det ikke herlig????? :) Så vi har nok en ganske lik erfaring der! Bare du var tøff nok til å gjøre det selv hele tiden da hehe.

Hmm det skal jeg spørre moren min om :D

Hehe tror det er helt normalt å være kåt i en annen dimensjon før og under EL. Jeg slet/sliter også helt sinnsykt med det, stakkars mann. Men så går det litt over etter EL, og jeg ber ikke om det først for å si det sånn :) Nå under fryseforsøket har jeg gått på medisiner i 3 uker nå, og lysten er helt vekke. Nå hadde jeg ikke fått noe uansett da, mannen er så redd for å skremme eggies som han sier hehe...

Holder du til oppi Trondheim var det?
For ellers kunne vi trilla sammen neste år :)

PS. Bra du har sluttet å blø, medisinene har tatt kontrollen og det er slik det skal være! Nå har kroppen din sikkert begynt å lage slimhinnen! :) Masse lykke til, si fra når du vet om UL, gleder meg til å få bekreftet at det blir aih på deg :D

#44 all i want is u

all i want is u

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 333 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 09 august 2012 - 20:35

Hihi, så bra at det laange skriveriet mitt kom til nytte for å få tida til å gå fortere :) :)

Angående for sprøytene mine så er det ikke utviklingen av eggposene jeg er bekymret for men slimhinna. Den skal vel så vidt jeg har skjønt støtes skikkelig av ila mensen, så dersom den ikke har fått gjort det så har jeg begynt for tidlig med sprøytene..? Trodde det var sånn, men jeg har jo ikke peiling da. Det var ei sykepleier som skulle ta kontakt med meg ifm timen, så da får jeg eventuelt forklare dette til henne. Tror ikke hun tar kontakt før mandag da siden de er på kurs hele uka virket det som.. så jeg får bare satse på at jeg tar feil angående slimhinna siden det på mandag allerede er gått 5-6 dager siden jeg startet opp...

Fantastisk historie :P Hehe, med hov du :P Og så dagen før bryllupet! Herlighet. Stakkars. Men så flink du var da når du var så redd! Jeg vil nå si at du var mye tøffere enn meg jeg da :) Men ja, veldig deilig å være herda. Noen ganger lurer jeg forresten på om nåla egentlig sitter inni der (kjenner ingenting), mens andre ganger kjennes det ut som noen prøver å komme igjennom huden min med teskje. Jeg syntes det var kjempe vondt første gangen, så jeg grua meg villt til neste dag. Men da skjedde det motsatte, at jeg trodde jeg så syner og at spissen ikke var inni huden, så da tenkte jeg at det der skulle jeg overleve likevel :P

Hehe, skremme eggies. Brilliant formulering :P Skjønner ham godt da :) Skulle akkurat til å skrive i forrige "mail" at jeg syntes synd på samboeren min som må leve med en kjæreste som svinger sånn, men så kom jeg til å tenke på at vi tross alt har det verst. Så jeg trakk det tilbake :P

Nei holder til i Rogaland. Du da? åååååh, har så lyst til å være en av dem som triller!! Helt utrolig hvor mange av dem som finnes rundt omkring. Skulle trodd folk ikke gjør noe annet enn å pule, lage unger og kjøpe barnevogner! ..hehe, sier jeg når jeg også faktisk har kjøpt vogn. Pule gjør jeg også. Bare de ungene som mangler... så kanskje jeg ikke skal kjefte på disse andre :P

Lurer på om jeg har forferdelig dårlig humor nå forresten. Det tar på å kjøre til jobb i 5 tida to av tre morgener. Skylder på det! :) ...og når jeg først snakker om tidlige morgener.... zzzzzleepy....

Skal definitivt si ifra når jeg vet om UL :) Håper du har lagt noen kjekke planer for helga sånn at tida går fort :) Skal prøve å hjelpe deg med å jukse med verdensuret sånn at klokka går raskere ;)
29pp. operasjon i livmor januar 2012 mislykket og ikke oppdaget før juni 2012.. ny operasjon vellykket. 3 avbrutte aih. 2 negative aih. 1 negativ ivf. neste ivf aug/sept...

#45 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 10 august 2012 - 07:31

God morgen! :) Hmm skjønner problemstillingen ang. slimhinna, får håpe at du får ordentlig svar av sykepleieren! Du fortsetter på sprøytene utover nå? Skal du ta de i mange dager? I forkant av min aih var det bare 5 dager med tabletter og 3 dager med menopur sprøyter, jeg endte opp med å utvikle to egg av det. :)

Ja det er merkelig det der at noen ganger kjenner man ikke at nåla går inn en gang, og andre ganger gjør huden litt motstand før nåla går inn. Jeg har jo alltid hatt sprøyteskrekk og blodprøveskrekk, begge er herda nå etter denne prøvinga. Midt under aih og icsi forsøkene våre så var det blodprøver hver eneste uke, jeesez! Og har erfart at det kommer ann på sykepleierene som tar prøvene som oftest. Dessuten bruker de barnenål på meg hver gang, tror fortsatt ikke jeg tør å bruke voksennål haha :P flaut...

Rogalaaaand, så langt unna :'( Mannen er fra Hordaland, så vi er borti området titt og ofte da, men det er kanskje et lite stykke likevel :) Vi bor utenfor Oslo vi da.

Vi har all rett til å kjefte på de andre så lenge de gnir feite mager i trynene våre og går rundt og er gravid og sånn, har små babyer og sånn. Sånne urettferdige ting :)

Jobber fortsatt med den dumme klokka, har rista i den, gjort alt jeg kan. Tiden vil ikke gå. Idag tidlig når jeg stod opp så tenkte jeg.. "wtf, er det BARE rugedag 4!?" Det er jo ingenting! Føler jeg har ruget i en evighet?! Men nå er det heldigvis helg om 7 timer, det skal bli godt. Helgen vil gå fort håper jeg!

Har du planer i helgen da slik at du får tenkt på andre ting?? Ha en fin fredag &lt;3

Dette innlegget har blitt redigert av Løvemusen: 10 august 2012 - 07:32

#46 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 10 august 2012 - 07:35

Emm er veldig usikker på hva jeg mente med det siste ordet der! Sikkert HELG :)

#47 all i want is u

all i want is u

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 333 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 11 august 2012 - 17:08

Tenk! Dag 5! Du er nesten halvveis ;) Hvordan går det??

Jeg fikk snakket med sykepleieren i går. Ble dessverre ikke noe klokere av det. De kunne uansett ikke ta meg inn til UL før mandag for å sjekke om jeg var begynt for tidlig... og dersom jeg skal ha aih så må jeg inn til UL på fredag. Så det er ikke mange dagene forskjell, i tillegg til at sykepleieren mente at Puregon'en må brukes opp nå når jeg først har åpnet den. Legen skrev til meg for et par måneder siden at så lenge jeg oppbevarte den i kjøleskap så skulle det gå fint å bruke allerede åpnet pakning.... Forvirrende. Men, jeg føler i allefall at jeg da likså godt kan vente til fredag. Hvis det viser seg da at jeg har gjort noe veldig feil, så hadde det uansett ikke hjulpet meg å finne det ut på mandag i stedet dersom Puregon'en ikke kan brukes neste syklus.

...vet forresten ikke når aih vil bli da. Kanskje mandagen, evt tirsdagen. Sykepleieren sa forresten ifm at jeg fortalte om den merkelige blødningen min at kanksje dette ikke var en god syklus. Så jeg er ganske pessimistisk allerede nå og er uheldigvis tilbake i skikkelig dritt humør. Var drit forbanna på samboeren i dag morges. Idiotiske greier. Kun fordi han sa i går kveld at han ikke ville bli med meg i senga da jeg skulle legge meg for å kose litt (altså bare ligge der, no more than 1st base). Han påsto at han skulle legge seg en time senere (midnatt), og da ble det så stress å måtte ta av og på seg to ganger ila en time. Da jeg vokna i dag morges og spurte ham når han la seg, så svarte han kl.2. Så da ble jeg pissesur. Siden jeg sa til ham kvelden før at han sikkert kom til å legge seg kl.2 likevel, noe han nektet for. Da jeg spurte ham i dag morges hvorfor han da ikke gadd å kose så svarte han at da måtte han ha lagt seg 10 minutter over 2. Og da ble jeg jo ENDA surere.  Selvfølgelig. Har du hørt noe så idiotisk og tullete å bli sur for!??? Jeg stod opp, dusja, stelte meg og dro ut. Sa så vidt ha det til ham, og 5 timer senere kom jeg tilbake. Da følte jeg meg relativt dust da han stod som et spørsmålstegn og lurte på hva som var galt. Har ikke tatt det opp enda. Tenkte jeg skulle prøve å bare skylde på hormonene og ikke si noe spesifikt om hvorfor jeg var forbanna. Er faktisk sur nå også når jeg forteller om det. Helt utrolig! :P Men, jeg fikk nå iallefall vaska bilen både innvendig og utvendig på de 5 timene. Så det var i allefall godt for noe! :P

Nok om det! :)

Hvordan er en barnenål da? :) Den er kanskje litt tynnere enn voksennål? Du får bare si i tilfelle at du må bruke den fordi du har så tynne årer! ;) Jeg svimer forresten alltid nesten av når ejg blir tatt blodprøve av. Må be om å få ligge mens de gjør det. Det er vel mer flaut! :P

Ja selvfølgelig bor dere utenfor Oslo. Jeg kom på det etter at jeg hadde skrevet det at dere måtte jo nesten bo der borte siden dere bruker Riksen. Men ja, blir nok et stykke da ja hvis han er fra Hordaland :/
aaaah, trille! Kommer ikke over det. Gleeeder meg sånn til jeg kan si "jeg skal ut å trille"!!... *drømmedrømme* Tenk du da, du skal kanskje trille på ekstra stor vogn! Med plass til 2 ;) <3

Håper du ikke har problemer med å få tida til å gå!! Jobber hardt her med et eksperimentelt forsøk på mental påvirkning av verdensuret. Prøver å pushe timeviseren så mye som mulig :)

15 minutter til dagens sprøyte. Tror jeg tar meg en sjokoladebit etterpå. Som belønning. Det er jo tross alt lørdag :)

Lykke til videre med ruginga!!!!! ;)

#48 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 12 august 2012 - 11:28

Hey you :)
Nå er jeg på dag 6 og fortsatt like desperat. Det er første gang i historien jeg føler at helgen går for sakte :( I går begynte jeg på et puzzlespill liksom, hva var det for et innspill liksom. Gjør hva som helst for å få hodet på andre ting...

Hvordan går det med deg? Og har du bestemt deg for om du tar UL på mandag eller om du fortsetter til fredag? Er enig at det like greit å fortsette. Du vet legene er veldig på'n hvis de ser en mulighet for at ting kan gå dårligere enn forventet, kanskje de hadde stoppet deg på mandag, men at det kunne ha gått bra om du fortsatte. Så nå som du først har brukt pengene på det dyreste og først har startet så er det like greit å kjøre løpet ut og satse på at dere får deres aih. Det viktigste er at du lager et egg, og det gjør du jo :)

Jeg skjønner at dette går på humøret altså. Håper samboeren din også skjønner det, at å gjennomgå dette PLUSS medisinene kan bli dumme resultater :(

Ja man bli sur av de dummeste ting, og jeg forstår hvorfor du reagerte på måten du gjorde på samboeren din, jeg hadde nok gjort det samme. Men ikke sikkert jeg hadde vært i stand til å innse sik du gjorde at det jeg sa og måten jeg oppførte meg på var tullete hehe.

Hvor langt unna bor du Bergen da? Vi kunne jo ha trillet sammen der en gang i fremtiden hehe :)

Tusen takk for den massive støtten mot verdensuret. Jeg må vel konstantere at jeg hater klokka nå. Jeg hadde håpet jeg kunne sove til 15 idag, kort dag hadde jeg trengt! Men neida, våknet 11.00 og bare neiiiii nok en lang dag. I morra mandag blir aller verst. Tirsdag morgen skal jeg teste for første gang. 2 dager igjen! :D

Hvordan går det med deg i dag?? Håper du koser deg ute i sola og at du får en fiiiiin skrullete søndag :)

#49 all i want is u

all i want is u

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 333 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 12 august 2012 - 21:24

ååh jaah, du skulle begynne å teste dag 8 du ja! og jeg som skrev at du snart var halvveis.. er vant med å ha dag 14 som testedagen jeg. tester jo selvsagt mye tidligere enn det jeg også da :P but anyway! blir nok deilig å kunne begynne å teste, men huskhuskhusk at det er tidlig!! leste at du ikke hadde fått noen symptomer enda, men som du skrev.. fremdeles tidlig!! :) du har toooo gullegg, og miiiinst ett av dem SKAL være i god gang med å stelle i stand til 9-måneders overnatting i livmora di :) :) :)

men ja, merkelig det greiene der at helga faktisk kan gå sakte. jeg hadde aldri trodd at jeg noen gang kom til å føle det. helg har alltid vært hellig tid som plutselig er over før man vet ordet av det. men nå er den over for denne gang! og ila uka som kommer så skal det lyse et blått kryss foran deg ;)

det var bra at jeg ikke er den eneste som blir så sur og grinete av sånne små ting :) eller, ønsker jo ikke at andre folk skal ha det sånn egentlig da.. men greit å vite at det ikke bare er jeg som er bitch av natur eller no :P

Det tar meg cirka 4 timer å komme meg til Bergen med buss. Har ikke vært der på mange år nå men det kan jo godt hende at det vil passe å komme en tur opp en gang :) men da må vi klare å taime riktig nå da! sånn at det ikke blir så stort mellomrom mellom BFPene :)

Har hatt meg en passelig skrullete søndag her. Kommet godt over enns med samboeren, men klarte å starte en diskusjon angående giftemål med min kjære mor. Tror hun ble litt frustrert da jeg påsto at vi (jeg og samboeren) likså godt kunne reise på romantisk tur et sted for å gifte oss i stedenfor å gifte oss i Norge, siden vi ville få mer for pengene på en sånn tur enn her i dette dyre landet. Jeg la ut om hvordan den dagen er for oss og ikke for eventuelle gjester, og at ingen burde bli fornærma hvis vi ønsker å ha vårt spesielle øyeblikk for oss selv. Så kunne vi heller samles til en god middag på restaurant med familien når vi kom hjem... Muuulig jeg var hormonell da jeg la ut om dette :P Men når jeg tenker meg om så høres det egentlig fremdeles litt fornuftig, hehe :P

Tar forresten UL fredag. Kjører på og håper på det beste, nemlig 2 egg :D

Travel dag på jobben venter i morgen. Satser på at det at jeg har det travelt vil føre til at dagen vil gå raskt også for deg ;)
Lykke til med å få morgendagen til å gå!!!!! Teller ned jeg også til første testdagen din ;)

#50 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 13 august 2012 - 08:09

Stemmer jo det, får nok ikke svaret 100% før det har gått 14 dager med blodprøve. Når jeg går på de medisinene jeg går på så kommer ikke mensen før jeg slutter på de. Og hvis hjemmetestene viser falsk negativt er det jo dumt å slutte på tablettene uten å få det bekreftet med blodprøve, kan risikere å abortere den lille spiren. Så teller ned til mandag 20. også, men måtte dele opp ventetiden litt med hjemmetesting hehe.

Gikk helgen sakte for deg også?
Må innrømme at det var bedre enn å være på jobb da, her går tiden enda saktere. Jeg vet ikke om jeg har begynt å bli lei jobben eller om det er disse babygreiene som gjør at jeg mister motivasjonen helt.. men jeg føler jeg kjeder meg konstant på jobben, teller bare timer til kl. 16...

Så dere har lyst å gifte dere i utlandet? :) Høres ut som en romantisk ide :) Men du vet foreldre, de ønsker jo at alt skal være tradisjonellt, så moren din kommer nok ikke til å "godta" den løsningen med det første, men vil nok etterhvert. Det er jo dere som bestemmer det :) Og ja det koster å gifte seg i Norge :/ eller det den den store festen som koster da.

Håper du får fin mandag også at tiden flyyyr for deg frem til fredag, du må jo være utrolig spent...! Jeg hadde dødd tror jeg, men må jo satse på at alt er bra i magen din og at to egg driver å modner der :) Hvis tre egg modner, hva gjør dere da? Må det avbrytes eller gjennomfører dere aih da?
I danmark kan de punktere overflødige eggposer, det er jo ikke lov i strenge norge. Hvor mange fikk du sist? :)

Mandaaaaag. URK!

#51 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 13 august 2012 - 08:30

Forresten, da bor du langt unna Bergen da ja :/
Men du? Hva er BFPene?? Hehe er jeg hel på bærtur nå.... hahaha

#52 all i want is u

all i want is u

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 333 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 13 august 2012 - 17:09

BFP = big fat positive :) har vært innom et engelsk forum også skjønner du, så d er der jeg har det i fra :P

åh, det visste jeg ikke at man ikke får mensen før man slutter på tablettene. Men selvfølgelig måtte du dele opp ventetiden! Det er jo ALTfor lenge å vente helt til dag 14. Nå er det bare 12 timer igjen til du kan finne frem første test :) Eller, avhengig av hvor desperat du er til å få pissa på denne pinnen da. Kanskje ikke aktuelt å stå opp kl.6 i morgen tidlig selv om du er spent :P :)

Det er skikkelig drit å kjede seg på jobb. 8 timer er tross alt veldig lenge! Så å starte dagen med at man skulle ønske klokka var fire er aldri en god ting. Føler med deg! :)

Helgen gikk ikke sakte for meg. Går ikke sakte før etter eggløsning vet du :P På jobb nå er det så travelt også, så tida går relativt fort. Skulle gjerne ønske å ha det sånn alltid. Slippe den perioden hvor alt du tenker på er om du har lyktes denne gangen. Når livet står stille på en måte og håpet bygger seg opp. Men, tenk så fantastisk det vil bli den gangen det sitter! Tenk å ha gått igjennom en sånn venteperioden for å få det man så høyt  ønsker seg :) :) .......krysser for harde livet her nå for at det nå er din tur Løvemusen! ;)

Tror nok ikke jeg har samvittighet til å gifte meg i utlandet med bare oss to til stede. Mamma blir nok superskuffa, og sikkert kommende svigermor også. Så det får bli her hjemme, men humanetisk forbund skal i allefall ikke få 4200kr for vielsen. Hadde tenkt å bruke dem, men den prisen der er jo helt vill. Da gjør vi det heller hos sorenskriveren. Der er det gratis. Ikke så romantisk lokale akkurat, menmen. 4200kr er ei inseminering, så det ville blitt å kaste bort babypengene mine. Det gjør jeg ikke.
:P

åh, det visste jeg ikke. Verken at det går an å punktere eggposer eller at det er forskjell mellom landene. Det overrasker meg selvfølgelig ikke da. Første gang fikk jeg to, og andre gang fikk jeg en og en halv. Dersom jeg skulle få 3 så aner jeg ikke hva de sier, men jeg kommer uansett til å presse de så hardt jeg kan hvis de setter seg på bakbeina. Har aldri helt fått med meg om man faktisk blir stoppet av legene eller om man har valget selv? Når jeg i utgangspunktet har problemer med å få barn, så ser jeg ikke poenget i å stoppe prosessen på det grunnlaget i allefall. Sannsynligheten for at jeg ville fått trillinger er uansett liten vil jeg tro. Hadde aldri satset pengene mine på det i allefall at det kom til å skje selv om det var tre modne eggposer :P

Det blir veldig travelt for meg på jobb i morgen også, men jeg håper å få sjekket innom bim ila formiddagen. Hadde du tenkt å oppdatere oss på resultatet i morgen tidlig? No pressure altså!! Bare er så spent :)

Masse lykke til med første test!!! åh, jeg er så hormonell vet du at jeg fikk tårer i øynene nå når jeg tenkte på hvor fantastisk det hadde vært hvis du fikk et blått kryss ila de neste dagene. Forestiller meg gleden din, så det er gledestårer i øyekroken altså ;)

#53 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 13 august 2012 - 20:26

hey you.. da jeg kom hjem idag fant jeg ut jeg hadde 3 cb tester liggende, så jeg klarte å brenne av en!! (holdt meg på jobben) Skulle jeg ikke gjort, for nå ble jeg bare forvirra... Jeg så antydninger til et svaaaaaaaakt blått kryss som bare forsvant innen et halvt minutt! Wtf var det for noe liksom?? Har lagt ut spørsmålet på anonymforum, var ei som svarte at hun fikk det når hun IKKE var gravid. Men jeg har lovet å ikke bli lei meg av negative tester, fordi RD 7 ER veldig tidlig. men tester igjen i morgen tidlig med kamera for hånden så jeg får tatt bilde. For nå sitter jeg nemlig og tenker at jeg bare innbilte meg det hele, at det ikke var antydninger til noe kryss der... faen :)

Det er bare kult med alle de kule utrykka du lærer meg hehe.. :)

Nommen tuuusen takk for at du krysser fingre for meg, så søtt. Jeg er så spent så spent. Klarte ikke å fungere på jobb i dag i det hele tatt, så hvis den blir blendahvit i morgen venter en laaaaaang tirsdag :(

Hmm du får tenke litt på hvordan du vil gifte deg, men husk at det er du og din kommende mann som bestemmer alt, så hvis dere vil en ting så ikke føy dere etter hva familie ønsker :)
Det er deres største dag :)

Jeg har hørt at de avbryter hvis det er tre egg eller flere, men det er på de offentlige sykehusene. De kan sikkert se litt gjennom fingra på de private tenker jeg :) Men hvis du har fått en og en halv tidligere og har samme dose nå så skjer nok ikke det at du får 3 :)

Sender mail i morgen tidlig når jeg har testa babe! Takk for den store støtten! Jeg er så super spent på UL din til fredag også! Tenk om du kan få aih om allerede 6 dager da!! :D wiii

#54 Metti er håpefull

Metti er håpefull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 13 august 2012 - 21:51

jeg krysser fingrene for deg i morgen løvemusen !!!! Dette skal å veien for deg du er bare for tidlig ute vet du..

KLem
Prøver i 2 år og har diagnosen PCOS. 1 MA FORSøK : 2 AIH NEG , 1 FRYS NEG OG 1 IVF KJEMISK

#55 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 14 august 2012 - 08:32

Faaaen, dumme meg testet igjen!, Blendahvitt!! Var helt annerledes CB pluss tester i denne pakka jeg fikk nå, først og fremst mørk blå pakning og helt annerledes tester inni, tror kanskje de er av en ny type som kommer nå. Så helt annerledes ut inni også (jeg liker å demontere de). Men uansett, blendahvitt da :(
Nå gidder jeg ikke teste igjen før torsdag morgen! 2 dager venting. Gaaah.

#56 Metti er håpefull

Metti er håpefull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 14 august 2012 - 09:17

Det er heldigvis veldig tidlig enda så håpet er ikke ute !!!  Eg heie på deg
Prøver i 2 år og har diagnosen PCOS. 1 MA FORSøK : 2 AIH NEG , 1 FRYS NEG OG 1 IVF KJEMISK

#57 Løvemusen

Løvemusen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 14 august 2012 - 11:16

Takk.. snufs.. :P

#58 all i want is u

all i want is u

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 333 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 14 august 2012 - 14:43

It's still reallyreally early!!! Masse håp igjen!!! :) :)

Fikk ikke tid til å svare på jobb i dag. Nå venter han på middag her, så jeg må komme igang. Min tur i dag.

Skriver mer senere,
men
HUSK
du er BARE på dag 8!!!!

#59 all i want is u

all i want is u

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 333 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 14 august 2012 - 16:13

Jeg hadde KLIKKA hvis jeg hadde fått et svakt blått kryss for så at det bare gikk vekk igjen!! Seriøst, hvordan kan det være lov!? Burde vær god nok grunn det der til å saksøke CB produsenten :P

Ser du har tenkt å vente to dager før du tester igjen. Hihii, så morsomt at det er et så universelt fenomen...at man sier det, og faktisk i en periode tror på det selv også på et litt sånn overfladisk nivå om det går ann å kalle det det... men når man kommer tilbake til den virkelige verden igjen så vet man jo så godt at det er rett på testekjøret igjen førstkommende morgen! :P Men det må da være lov også da! Man kan ikke forvente at man skal klare å holde seg når tida går så forbanna sakte!!! Så, hvis du tester i morgen så skal du vite at du har min FULLE støtte ;)

Har faktisk aldri prøvd å demontere noen av disse testene. Måtte le da jeg leste det :) Litt MacGyver i deg eller? :) Hvor får du tak i disse testene da siden de har vært så forskjellige? Har du kjøpt dem fra forskjellige steder?? Jeg kjøper mine på eBay, så har fått noe ulike tester tilsendt jeg også selv om alt har hatt navnet CB. Husker ikke forskjellen på dem da. Anyway. Kjøpte en pakning med 3 stykk i England i ferien. Greit å slippe å kjøpe dem her hjemme i allefall. Altfor dyrt. Har en million av disse billigstrimlene også. Både eggløsningstester og graviditetstester. Har til og med CB monitor! Har brukt litt mye penger på det der tror jeg ja :P

Sender deg maaaassse tålmodighet og krysser ALTALTALT jeg har som kan krysses!!!!! Pliiiiiiiiiiiiis bli BLåTT KRYSS!!!!!!!

:) :)

#60 all i want is u

all i want is u

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 333 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 14 august 2012 - 19:15

damn it! hvordan klarte jeg å glemme å ta sprøyta idag!?? tok den nå, og jeg har tidligere denne syklusen tatt den mellom kl.18:20 og 18:45... håper ikke det gjør noe.... måtte bare dele :/