Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

hvit kjole i vennefest (en uke etter bryllupet) er det lov???

• Logg inn for å svare
7 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 813 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2012 - 14:01

jeg blir gal av å lete etter kjoler, fordi jeg har dårlig fasong til de fleste kjoler, men jeg har en ny nydelig en som jeg både ser og føler meg super i! det er noe gull på den, og den er knelang og med halterneck.. men.. den er hvit!

kan jeg ha denne på vennefest der jeg ikke kjenner bruda så veldig veldig godt? :S vennefesten er en uke etter bryllupet nå i september, og jeg vet faktisk ikke om bruda skal ha på seg brudekjolen.. jeg tviler litt på det, men er jo ikke sikker..

hva tror dere? og hva hadde dere gjort? -må også legge ut på en 3 timer lang kjøretur for å komme til butikker med kjoler for damer under 50år...

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 813 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2012 - 14:30

Jeg tror ikke jeg ville tatt sjansen på det. Det kan jo tenkes at bruden har tenkt å kle seg i en fancy kort hvit sexy "brudekjole", sånn for å symbolisere at det er hun som er bruden og festens midtpunkt.

Jeg personlig hadde nok ikke tatt meg nær av det, men folk er så forskjellige at jeg ville ikke sjanset på å tråkke noen på tærne i en sånn anledning.

Hadde de ikke kjolen du hadde lyst på i NOEN andre farger da?

#3 petite fleur

petite fleur

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 780 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2012 - 14:39

Jeg hadde brukt den, er jo en uke siden bryllupet! Hvor lenge har man førsteretten på hvitt, liksom? Men så bryr jeg meg så ufattelig lite om slike bruderegler, da....

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 813 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2012 - 14:41

Det er en fest hvor brudeparet har invitert sine venner??
Da er det ikke ok med hvit kjole.

#5 Rosepus™

Rosepus™

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 394 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2012 - 14:43

Hadde jeg vært bruden, hadde jeg gitt bæng i hva du hadde på deg, bare du var i finklær :)

Hadde ringt og spurt, tror jeg :)
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift - that is why it is called the present."

#6 Hybelkanina

Hybelkanina

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 194 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2012 - 14:45

Sikkert ingen som bryr seg, men jeg tror jeg ville følt meg teit i hvit kjole selv.

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 813 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2012 - 16:11

Hadde ikke gjort, hadde følt meg dum i en hvit kjole i en sånn situasjon.

#8 Nordhagenjentene :)

Nordhagenjentene :)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 789 Innlegg:
  • StedElverum

Skrevet 23 juli 2012 - 17:59

Spør bruden om hun skal ha på seg hvitt. Vi skal i bryllupsfest nå, og jeg vet bruden skal ha på brudekjolen sin. Som gravid har jeg ikke mange kjoler, men dropper likevel den fine hvite sommerkjolen selv om antrekk er "sommerfint".

På min bryllupsfest hadde jeg ikke brydd meg, da jeg giftet meg i bunad og brukte vanlig pentøy på festen.