Gå til innhold

Klar for å bli ferdig, eller?


♫røverdøtreog♪røver

Anbefalte innlegg

33 dager igjen til termin. Har kjøpt kjole som jeg IKKE regner med å få bruk for før jeg er ferdig både med graviditet og ammetid, faktisk :D

 

Så.. jepp: Meeeeeget klar for å bli ferdig, ja.

(Nå er det nr 4. også, så det kan vel påvirke leihetsgraden noe - kan faktisk ikke huske at jeg har vært så lei med de andre på denne tiden allerede)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe jeg drømmer om ett par bukser jeg har funnet meg :) 31 dager igjen, min 1. Er ikke lei, bare kunne ønske tiden gikk litt fortere hehe. Så da får jeg håpe tiden flyr av sted for oss, så kjolen din og buksa mi kan bli brukt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 dager igjen og føler meg som en strandet hval. I tillegg må jeg legge med rett ned og ringe sykehuset dersom det starter pga seteleie, og føler ikke for å gå noe sted som helst. Vannet mitt gikk på gaten sist og det var ikke en særlig artig opplevelse! Og dette skjedde i uke 36, så det kan liksom skje når som helst nå. Føler ikke helt for å ligge flat på butikken å ringe sykehuset altså... så disse 18 dagene kan bli jævlig lange! KLAR! Definitivt KLAR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo både H&M, Ellos og LaRedoute vært så hyggelige å påminne meg om ett liv etter svangerskapet :P Har prøvd å unngå slike fristelser mest mulig..hehehe...

 

Men, ja er bare i uke 31, og begynner å bli veldig klar for å bli ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er flere enn meg, egentlig. ;)

 

Jeg er glad hver gang kvelden kommer, for da kan jeg tikke av enda en dag mindre... Høh, litt av en sommerferie, ha ha

(Og så gleder jeg meg til baby, da. VELDIG)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...