Gå til innhold

***IKM UKE 35***


hupsi

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har bommet et par dager på el, for fikk en stor trang til å teste i dag tidlig. Svidde av en clearblue hvor det er "+" og "-", og fikk +!!! Jeg er visst GRAVID! Tror overhodet ikke helt på det enda! Og klarer derfor ikke å glede meg 100%, men er glad selvfølgelig! Håper så inderlig på det samme for dere! :)

 

Stoor klem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg har bommet et par dager på el, for fikk en stor trang til å teste i dag tidlig. Svidde av en clearblue hvor det er "+" og "-", og fikk +!!! Jeg er visst GRAVID! Tror overhodet ikke helt på det enda! Og klarer derfor ikke å glede meg 100%, men er glad selvfØlgelig! Håper så inderlig på det samme for dere! :) Stoor klem! :)

 

GRATULERER!!!! Så MORRO!!:):):)

...Spre litt gravidstØv (vist det er noe som heter det, hihi) til oss andre innpå her også da;) Her blir det testing i begynnelsen av neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Ja, morro, men plutselig skremmende også! Nå er jeg redd for alt mulig. For spontanabort, for om barnet blir frisk osv...

 

Hehe, her er litt gravidstøv (eller hva nå man skal kalle det ja :P ) -*-*-**-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

 

Blir spennende med testing da! :) Har du kjent noe på kroppen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Ja, morro, men plutselig skremmende også! Nå er jeg redd for alt mulig. For spontanabort, for om barnet blir frisk osv... Hehe, her er litt gravidstØv (eller hva nå man skal kalle det ja :P ) -*-*-**-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* Blir spennende med testing da! :) Har du kjent noe på kroppen enda?

åhh ja, det forstår jeg:) Så koslig altså:) Tenk, om 9 mnd. så har du en liten baby i armene <3

Takk for gravidstØv;)

Jeg har alle mulige, merkelige symptomer nå..men det kan jo selvfØlgelig skyldes andre ting:-s Må bare smØre meg med tålmodighet og vente til neste uke...:) Håper virkelig, virkelig virkelig jeg får en positiv test nå også:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra og gratulerer!!!! :) begynner å lure på om jeg har sånn 35 ukers syklus jeg.. Ingen tegn og IKM i morgen eller tirsdag. Tror nok tirsdag... Negativt på billigstrimel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SiljeOgLucas: forhåpentligvis så har jeg det! :) Må berolige meg selv med å si at det faktisk er større sjanse for at det skal gå bra, en ikke bra. :) Tålmodighet er et nøkkelord i det gamet her ja! Du får ikke gjort noe annet enn å vente å se! Håper det blir glede! :)

 

Tusen takk alle sammen! :)

 

Så leit at det ikke gikk denne måneden elibjo! :( Bra du er ved godt mot ( virker det som iallefall). En får ikke gjort noe anna enn å prøve igjen! Skal følge med innpå her og ønsker det beste for dere alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Østavind89!!

 

Elibjo, så kjedelig. Jeg tror nok at tr kommer her også om ikke så lenge. Har alle tegnene på det hvertfall. Gidder ikke svi av en test nå for jeg er 99.9% sikker på at jeg får en blendahvit test.

 

Lykke til tanken! Hold oss oppdatert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Østavind89!! Elibjo, så kjedelig. Jeg tror nok at tr kommer her også om ikke så lenge. Har alle tegnene på det hvertfall. Gidder ikke svi av en test nå for jeg er 99.9% sikker på at jeg får en blendahvit test. Lykke til tanken! Hold oss oppdatert da :)

 

Omtrent som jeg skulle skrevet det selv. Signerer alt som står der så da skriver jeg ikke noe mer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg Østavind89:)

 

.. og utrolig kjedelig elibjo:(

Jeg krysser fingrene for deg neste måned! ;)

 

Lenge å vente til neste sØndag.. eller kanskje til og med mandag 3. sept. Hmm.. blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med tr elibjo, bra du er ved godt mot. Blir spennende å se hvem som kan gå over i 1. trimester, og hvem som blir med i neste pp.

 

Nå er det jo snart mandag, er det ikke flere av dere med IKM tidlig i uka som kan teste snart? Jeg lever litt på dere frem til fredag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feiga ut idag.

Tenkte at jeg sikkert ikke er gravid denne gangen heller:-(

 

Dog er brystene ømme og litt større i dag. Vi får se om jeg føler for å teste i morgen...

 

Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har bekkenet slått seg vrang så jeg håper det er symptomer. Har kjempelyst til å teste, men har bare billigtester liggende så jeg får nok smøre meg med tålmodighet noen dager til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har bekkenet slått seg vrang så jeg håper det er symptomer. Har kjempelyst til å teste, men har bare billigtester liggende så jeg får nok smøre meg med tålmodighet noen dager til:)

 

Det kan godt være et symptom, ja. Jeg fikk låsning i korsryggen allerede før ikm sist gang jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge appen min så skal jeg ha IKM i dag, men den er ikke her så da er det nok riktig med mine beregninger om tirsdag. Negativ test i dag så venter til tirsdag jeg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hører til her jeg :)) Trodde først ikm var neste mandag, men med litt bedre utregning så blir det fredag om 6 dager!!:)) mine eggløsningstester er sååå mørkelilla som det går an å få dem nå 8-9dpo:) det har aldri skjedd før...dette er vår 2.pp etter MA i mai...håper så inderlig spiren sitter nå!!:)) har veldig menssmerter til tider, stikninger i halebenet, litt sånn stikking i puppene, som da melka begynner å renne da man ammer og må på do veldig ofte...lykke til med testingen til uken jenter, håper alle sammen har et lite frø i magen som vokser seg store og sterke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hører til her jeg :)) Trodde først ikm var neste mandag, men med litt bedre utregning så blir det fredag om 6 dager!!:)) mine eggløsningstester er sååå mørkelilla som det går an å få dem nå 8-9dpo:) det har aldri skjedd før...dette er vår 2.pp etter MA i mai...håper så inderlig spiren sitter nå!!:)) har veldig menssmerter til tider, stikninger i halebenet, litt sånn stikking i puppene, som da melka begynner å renne da man ammer og må på do veldig ofte...lykke til med testingen til uken jenter, håper alle sammen har et lite frø i magen som vokser seg store og sterke :)

 

Så spennende! Jeg er i akkurat samme pp som deg, med samme forhistore. Har øm korsrygg og må mye på do. Har noe murringer i magen, som ikke kjennes ut som mensmurringer (enda). Blir en spennende uke vi går i møte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...