Gå til innhold

***IKM UKE 35***


hupsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

 

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

maryM

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

2010mammaen og mailykkeliten

 

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

 

Lørdag 01.september

Bumblebeee

 

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

smilkejenta84

cec26

 

 

Gravid:

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg ventingen i gang her også. Har IKM søndag 2.sept.

Iflg kalkulatoren skal EL være i dag, og hadde positiv EL test i går. Fikk ikke testet i dag, men har hatt de vanlige symptomene som stikkinger og oppblåsthet i dag. Har fått oss en runde i dag, så håper det sitter nå. Får ikke kjørt på i morgen, men regner med at EL er over da.

Men har ikke hatt slim denne gangen, og synes det er litt rart? Har hatt det tidligere.

Har kjørt litt sånn anhver dag taktikk denne uken, så er spent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker3gull, jeg hadde heller ikke el smerter på samme måte som forrige pp. Litt stikninger i går og i dag, så her er jeg fryktelig usikker på om vi bommet totalt. Og når jeg leser om alle rundene i halmen noen av dere har hatt, da tenker jeg at vi umulig kan ha klart det. Tror vi hadde en eller to runder rett før el.. MEN, det skal som sagt bare én dyktig svømmer til. ;) Tempen har ikke økt særlig heller, men jeg er ny på dette med temping, så vi får se. Ikke store troen på denne pp, men..håper gjør jeg selvsagt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart.. Har heller ikke hart noe el smerter som vanlig.. Rart at vi er flere. Pleier å ha så vondt at jeg knekker sammen om jeg reiser meg for fort.. Er på dag 28 i syklus i dag.. Men har normalt mellom 28 og 35 uker. Tenker det er 1 uke til her for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj jeg har nok heller ikke hatt el denne mnd her. Vanligvis kjenner jeg det skikkelig, men null niks nada denne mnd.

Og det er selvfølgelig den mnd jeg valgte å la alt vÆre naturlig (altså uten el tester og sånn)...

 

Og jeg er mektig imponert over alle aksjene noen av dere klarer å legge inn.. hehe her har det ikke blitt så mange, men som Bumblebee så fint sier "Det skal som sagt bare en dyktig svømmer til" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg kanskje el dere;) littebitt mer i trusa enn vanlig, men jeg har jo aldri noe slim å snakke om så!

Litt mer oppblåst og smerter enn vanlig.. selv om dette er langt ifra det jeg pleier å ha når jeg har vanlig eggløsning. Så jeg er veldig usikker.

Vi har lagt inn aksjer jevnlig, senest igår morges.. nei, stemmer det.. igår kveld også:) og håper det holder. Kanskje jeg lurer med meg mannen ikveld igjen.. bare for å være heeelt sikker:D

 

Vel uanset.. vi har gjort vårt denne pp. Har god samvittighet når jeg snart går inn i venteperioden mot ikm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag av alle dager har jeg hatt kjempevondt i magen, smerter jeg tror kommer av EL, men er ikke helt sikker . . å mannen måtte reise avsted på jobb og kommer ikke hjem før på fredag. Og vi som holdt på som ville kaniner i to uker, for så å kanskje ha bommet totalt på EL! Hehe! Neste PP kommer jeg til å ta EL tester altså, gush så irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh.... 8dpo og har så lyst til å teste! Helt latterlig. Har lite symptomer, men ting kjennes litt annerledes ut, på en måte. Litt strammere over puppene, litt murringer nederst i magen, og bittelitt spotting i dag og i går.

Men er redd for å teste positivt og så oppleve at det bare er kjemisk... Sånn sett mye bedre å vente til ikm, men det er jo en hel uke til!!! Ikke at jeg tror jeg hadde fått positiv test så tidlig, uansett... Sånn sett er det jo kanskje greit å teste nå; da får jeg det litt ut av systemet, og kan lettere vente lenger til neste test. Har en haug av billigstrimler liggende, så det koster liksom ikke stort, heller...

«flau»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig da Fillefjonka:( Får satse på at EL kom når dere trodde da, og at magesmertene bare skyldes noe annet..

 

Her har jeg gått halv-kvalm og hatt vondt i rygg +bekken siden EL den 11.. Og har ekstremt lyst på makrell i tomat av alle ting... Krysser fingra for at det er et tegn på ei spire (men er vel heller psykisk sikkert... stresser sikkert for mye med det)!!!

 

Meeeen tida frem til jeg kan teste er så laaaaannnnng!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det er litt kjedelig ja :-) Men Men, nå får vi bare vente i spenning :-)

 

Skal krysse fingrene for deg, SiljeOgLucas :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til aktiviteter i dpo-land som hjelper å fjerne tankene fra graviditet?

 

Jeg er bare 3dpo, men allerede veldig utålmodig. Og det er jo alt for tidlig til å bare tenke på å kjenne noen tegn engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører også til her tror jeg. Mensen var forsinka forrige mnd, så jeg er ikke heeelt sikker på når EL var. Håper den var sånn rundt tirsdag/onsdag forrige uke... For jeg fikk en skikkelig UVI på torsdag, så da ble det slutt på aksjelegging kan du si :P

 

Er fryktelig kvalm da, men usikker på om det er tegn på spire eller om det skyldes medisinene mot UVI. (Har ikke reagert på denne typen før, men...) Jeg som elsker sjokolade og Må ha det, orker ikke engang tanken. Kommanderte i stedet mannen ut for åkjøpe vannmelon, epler og druer :D Ja, også kjeks...

Også fikk jeg plutselig kjempelyst på kaffe - så nå sitter jeg og koser meg med en kopp kaffe med melk og sukker. Jeg liker ikke kaffe...

Endret av Nikamo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte jo å si at humøret er heeelt på bærtur også; begynte å grine i stad fordi pizzaen ikke ble vellykket. Og er så sur og sint i dag, at jeg nesten blir skremt sjøl :P

Kan jo bare være PMS fra helvete såklart... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nikamo, og velkommen til uka vår:) Det var da veldig til mange symptomer da! Hmm.. Har du tatt en test?

 

Her var EL helt klart igår! Velkjente smerter i mage-regionen

dukket opp etter som dagen gikk. Men både mannen og jeg var så slitne at ingen aksjer ble lagt:( håper det holder med alle de vi har lagt i forkant.. og ikke minst kvelden og morgenen på søndag!

 

Dpo-land ja mei87;) vet neimen ikke jeg. Har ingen tips. Bare holde ut:D åhhh.. hvor vidunderlig hadde det ikke vært med et mai-barn!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det el likevel, ja, ønsker3gull! Høres ut som om dere har vært flink med aksjene. Får håpe aksjene stiger :P

 

I kveld skal bursdagen til samboer feires. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det er aaalt for tidlig med en test - er vel bare 7 DPO (max), men skulle gjerne kunnet teste!

 

Men atte - er det jeg som er i feil uke tro? Siden noen av dere har EL i disse dager...? Det er uke 34 nå ikke sant?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida Nikamo.. du tar ikke feil:) vi er i uke 34. Men jeg skulle hatt EL egentlig på fredag. Fredag 17.aug altså. Da skulle min ikm-dato bli 31. aug. Men nå er jeg da veldig usikker, siden min EL tydeligvis var igår;) jeg holder fortsatt på plassen min jeg dere.. kanskje jeg har en veldig kort lutealfase denne måneden.

Men kommer nok til å være litt usikker den 31. aug om jeg venter på mens da. Eller så kommer den .. hva blir datoen på mandag da tro??.. 2.sept. ? Vel, uansett..kommer sikkert til å være litt ekstra forventningsfull den 31.aug. ja. Håper selvsagt den overhodet IKKE kommer såklart:D

Jeg vet ikke om jeg tør å teste denne måneden jeg dere! Huff. Orker ikke å få forhåpninger noen dager før ikm, for så å oppleve det samme som forrige mnd.. at mensen kommer som normalt og at jeg har enda en kjemisk graviditet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke var helt på bærtur da ;)

Holder deg her du Ønsker3gull! Koselig det :D SkjØnner jo at det blir spennende mtp når IKM egentlig er... Kjipt å få forventninger dersom mensen ikke dukker opp på fredagen, hvis alt bare har blitt forskjØvet... Krysser fingre for at den ikke dukker opp, og at det IKKE er noen kjemisk på deg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er 7 dpo i dag, og venter som flere her på å begynne med testingen. Planen er å holde meg til fredagen! Da skal jeg på jentetur til stockholm, så greit å vite om det blir en helg med eller uten alkohol;-)

 

Krysser alt jeg har for en maibaby på oss alle jeg:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner PMS symptomene bygger seg opp og den jævla heksen er på vei! Så utrolig skuffet nå. I tillegg så jeg en i min barselgruppe fra nummer 1 på handling i dag (gjemte meg så jeg skulle slippe å prate med henne) og hun var høygravid. I sånne øyeblikk mister man bare fullstendig troen på at det kommer til å bli flere... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

 

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

2010mammaen og mailykkeliten

 

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

 

Lørdag 01.september

Bumblebeee

maryM

 

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

smilkejenta84

cec26

 

 

Gravid:

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tenkt å hive meg på EL test-toget ennå men fant noen EL tester fra Clear Blue (Digital) i skapet som hadde gått ut for 2 år siden... Var fra forrige gang vi prøvde. Hadde kjøpt en 7 pak. og hadde 4 tester igjen så tenkte -skitt la gå!

Tror ikke de hadde slått ut om ikke de virket? Fikk ihvertfall påvist EL på lørdag (var sikker på at det var tirs/ons som var dagen) Flaks at jeg ikke fant dem før onsdag for hadde jeg startet på tirsdagen hadde jeg bare fått negative og ikke fått testet på lørdagen!

Nå har jeg forstått at IKM blir lørdag 01.09? 14 dager etter EL? Er det "alltid" slik eller individbasert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner PMS symptomene bygger seg opp og den jævla heksen er på vei! Så utrolig skuffet nå. I tillegg så jeg en i min barselgruppe fra nummer 1 på handling i dag (gjemte meg så jeg skulle slippe å prate med henne) og hun var høygravid. I sånne øyeblikk mister man bare fullstendig troen på at det kommer til å bli flere... :-(

 

Uff, så leit. Men du er jo ikke helt sikker før TR er her, så jeg krysser fingrene litt for deg likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...