Gå til innhold

***IKM UKE 35***


hupsi

Anbefalte innlegg

Vi får bare ikke lagt inn de aksjene vi skulle ha gjort denne måneden:( .. begge er så slitne og sovner før den andre rekker å gjøre noe som helst :(

.. jaja, håper det vi klarer å legge inn av aksjer denne pp hjelper!

Min el skal etter litt regning(dersom alt er ok etter SA forrige mnd)være nå imorgen. Jeg kjenner ikke noen symptomer, ei heller noe som helst mer utflod, så jeg regner med/håper at smerter og andre symptomer kommer imorgen:)

Èn ting er klart, vi skal legge inn aksjer både ikveld og imorgen og.. helst lørdag også!

Tiden flyyyr jo bare avgårde, og snart er det ikm-tid !

 

Hmm.. har aldri tenkt på dette med tynne slimhinner ! Jeg krysser alt jeg har for deg og at du får noen gode råd av gynekologen din Bumblebee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ja.. Ingenting som er som det skal her i dette hjørnet! Har vært hos gyn i dag og der ble det funnet en vanncyste på eggstokk (ufarlig da) og blodfylt livmor. Antagelig helt normalt men for sikkerhets skyld blir det blodprøve for å være sikkert på diverse skjeldne sykdommer... (?)

Å bare for å toppe det hele så viste det seg en sekk med noe som rotet rundt (ikke hjerteslag, men bare noe som pulserer/kan være blod/væske som flytter på seg)

Hvis dere ikke skjønner noe av hva jeg skriver kam det være for jeg skjønner ikke dritt selv! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Symbio!! :( stakkars liten. Det hørtes komplisert ut:(

HÅper de finner ut hva det er og behandler det raskt sÅ du kan fortsette prøvingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Symbio, det hørtes ikke noe kjekt ut. Håper du får orden på det raskt.

 

Vi får heller ikke lagt inn så mange aksjer, men det skal jo bare én dyktig, liten svømmer til ;) Vi har vel bare hatt to-tre runder, men det er ikke lett når man har fulle jobber, unger og husarbeid. Zzz.

 

I dag skal liksom være el, men både slim og smerter er borte..hva skjer? Håper ikke kroppen har tenkt å hoppe over el denne mnd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Symbio, det høres ikke kjekt ut å gå igjennom alt dette... Sender over en klem jeg siden det ikke er stort mer jeg kan gjøre.

Håper at alt ordner seg raskt for deg. Kan du enda fortsette prøvingen eller er den satt på vent nå?

 

Vi har heller ikke lagt inn så mange aksjer som vi hadde håpet på. Mannen har hatt meget lange dager på jobb så når han først kommer hjem så er sex det siste han tenker på :(

Men det er som du sier Bumblebee - det skal jo bare en dyktig svømmer til :D

 

Jeg ligger ikke med bena opp eller pute under rumpa eller no etter sex. Jeg bare fortsetter som før hehe om det er å vaske opp eller legge meg til å sove eller ta en dusj ;)

 

Spentejente... Det er vel kanskje litt tidlig å teste enda, men veldig spennende!! For meg så er ømme bryst før ikm et tegn på at den er rett rundt hjørnet. I svangerskapet fikk jeg ikke ømme bryst før i 2.trimester (mener jeg å huske) så selv tar jeg ikke det som et symptom.

 

Gratulerer så mye med ekteskapet Tanken! Hvordan føles det å være fru tanken istedenfor frøken tanken? hihi

Det hadde jo vært veldig moro om spiren hadde sitti på selveste bryllupsnatten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk negativ el test i går ettermiddag, og negativ i ettermiddag. El slimet er borte. Kan jeg ha hatt el mellom de to testene? Et så lite vindu? El kan jo fortsatt komme fredag eller lørdag, kommer an på sykluslengde, men jeg synes det var rart med det slimet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde nok en gang positiv el test i går, negativ igjen i dag. Mye rart med kroppen og ikke lett og forstå seg på, men uansett så la vi inn aksjer i går så håper vi har fått taket på en god svømmer denne mnd. :) da gjenstår bare det verste... venting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken: nei det er jammen ikke lett å henge med på alt som skjer i kroppen :) Jeg håper el kommer i morgen her, selv om jeg mistenker at den har vært. Kanskje litt tendenser til seigt slim i dag også, må nok teste noen dager til og se. Burde absolutt legge inn aksjer i kveld, men orker ikke. Mannen sitter oppe og jobber med noe, blir helt sikkert sein, og jeg har allerede lagt meg. Får ta en fredagsrunde i morgen. Det sies jo at annenhver dag skal holde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så synd Symbio. Håper legen finner ut av det, og at det er relativt greit å fikse opp i.

 

Ellers så har mannen og jeg snakket litt sammen i huset om denne berømte prøveuka. Det er jo litt stress innimellom å få til denne sexen man "må" ha de bestemte dagene.Han synes det er litt slitsomt å stå på og prestere hver dag, men han må tross alt bare jobbe for det i én uke. Vi damene må jo jobbe i 9 mnd. Synes han hadde en veldig fin vinkling på det :D Hvilket betyr at han må til pers å prestere i kveld også. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funderer på om jeg kanskje har en litt for kort lutealfase(noe skal man alltid ha å gruble på;-/). Den er på ca 11 dager.. Noen som har noen erfaringer/kunnskap vedr dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kanskje jeg skal dra den for mannen min! Hva er vel én uke mot ni mnd! :-)

Jeg føler meg litt utafor om dagen. Er sliten og lei, humøret er labert og svinger. Er 4dpo, men har hatt svake murringer i flere dager. Har så lyst til at det skal være noe, men er ikke veldig optimistisk. Og jeg har stått med henda i white spirit i kveld, skal det samme på lørdag, pluss male mye gulv til uka. Tar sjansen på å gjøre det. Er god lufting der. Begynner å bli skrekkelig klar for å være ferdig m oppussing!

 

Kanskje jeg skal klare å legge meg «tidlig» i dag...? Lakenskrekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El test billigtester ble positiv nå i morges. Iallfall det jeg kan se. Var tom for digitalpinner så får ikke dobbeltsjekket. Satser på at en runde i kveld vil treffe rett på egget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... I går kveld etter en liten runde mellom lakenene så fikk jeg et par dråper blod på papiret.. 5 eller 6dpo. Kan det være festeblødning? Eller resultat av lakenlek? Har ingen symptomer utenom vanlig pms. Håper puppene skal bli ømme snart eller noe, men neida. Noen som har symptomer eller opplevd festenlødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er el mest sannsynlig passert, hadde faktisk el-smerter i går. Noe jeg tror jeg ikke har hatt før, men det er vel mer at jeg aldri har visst at det faktisk var noe som het el-smerte, for følelsen var ganske kjent. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladyblue: godt det ikke bare er meg som håper på noen symptomer snart! :) Men prøver så godt jeg kan å tenke at jeg ikke er gravid, så blir jeg minst mulig skuffa! Men er vanskelig... Har vært oppe å tissa om nettene nå.. pleier ikke det til vanlig, men kan jo være hvilken som helst grunn for det.

 

Jeg har bestilt graviditetstester i haugevis. Har nemlig innsett at jeg er en av de som kan kalle seg testoman! :P Lyst til å teste I DAG! Men er jo selvfølgelig aalt for tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har hatt EL denne pp jeg;) har ikke hatt el-smerter som jeg pleier å få hver eneste måned! :(

Litt lei meg for det, men.

På torsdag hadde jeg kaaanskje noe som kunne dras i den retning av å tro at en el kaaanskje kunne komme. Da var jeg oppblåst i magen og kjente såvidt noen smerter på venstre side. Men langt, langt ifra det jeg kjenner som el-smerter altså. Så kanskje er syklusen min ikke på stell igjen etter SA forrige mnd?!? Vet jammen ikke jeg.

Vi legger inn aksjer ivertfall, og så håper jeg på det beste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

 

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

maryM

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

2010mammaen og mailykkeliten

 

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

 

Lørdag 01.september

Bumblebeee

 

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

 

 

Gravid:

 

Ny PP

 

 

Har egentlig mistet litt motet og ser ikke lyst på denne måneden heller. Ble lite muligheter for aksjelegging med ferie og familien for tett på under EL, men har nå ført meg opp og krysser fingrene for oss alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var el testen negativ igjen. Dvs at egget har sluppet en gang mellom i morges og nå i kveld? Da kom el akkurat slik Babyverden sier, og ikm blir stående på lørdag 1.september. Vi har ikke lagt inn mye aksjer, men fikk til en runde i går kveld. Burde vel fyrt av en salutt i dag også, men mannen synes det blir litt mye ;) Og han kan ikke fordra pliktsex pga el. Skjønner ham godt da. Vi får krysse fingrene for at det svømmer noen sunne, sterke sædceller der inne nå.

 

Lykke til jenter. Da begynner den pinefulle ventetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ventetida er her for flesteparten i IKM uke 35 nå. Men det er jo bare ei lita uke til de første her inne kan begynne å teste. Blir så spennende å følge med på dere som ligger før meg i løpya, for plutselig blir det min tur også :)

 

Har dere mange planer for uka som kommer? Her skal bursdagen til samboer feires, det blir koselig. Ellers er det vel ikke så veldig mange planer. Må prøve å fylle opp uka mest mulig, sånn at jeg ikke tenker så mye på graviditet. Heldigvis er det travelt på jobb for tida, så de timene går i hvert fall fort unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har EL passert (ifølge babyverden sin EL kalkulator var den fredag 17 august). Så nå får vi bare vente i spenning til mandag 27 august for å se om TR kommer :-)

 

Fant ut at jeg skal invistere i cbfm dersom det ikke har klaffa nå, og noe wild yam + + diverse som jeg ser andre har prøvd :-)

 

Vi starta med å ha sex 6 august og fram til i dag, det var en dag vi ikke hadde. Neste periode orker jeg ikke det, altså! Føler det er mer stress med denne prøvinga en kos, og sånn skal det vel ikke være. . . det blir så mekanisk, man gjør det for man Må gjøre det! Må prøve å være litt mer romantiske neste periode, å ikke gjøre det hver dag, det holder vel med annenhver :-)

 

Jeg lurer på om det er for tidlig å teste 25 august (lørdag morgen) ? Skal nemlig i selskap, en stor fest, og vil jo ikke drikke alkohol dersom jeg skulle være gravid. Men er kanskje litt for tidlig å teste . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:) slenger meg med jeg også, IKM 2.september, tror el var i går, sånn cirka... Har lagt inn aksjer så det holder, håper på en runde til i dag og i morra, greit å være sikker:) er øm og rar i nedre del av magen, har vært sånn de siste dagene, så jeg tror at det er el, selv om jeg ikke har kjent noe til det tidligere.

Hva bruker dere søndagen til da? Her er det sooool, så jeg ligger ute og nyter, mens samboer gjør klar grillen, fint fordelt:)

Har noen lyst til å føre meg opp på lista? Skriver fra mobil...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

 

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

maryM

 

Onsdag 29.august

Tanken

 

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

2010mammaen og mailykkeliten

 

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

 

Lørdag 01.september

Bumblebeee

 

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

smilkejenta84

 

 

Gravid:

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen smilejenta :) Jeg har hatt samme følelse som deg i magen, og tolket det som el. Høres herlig ut med sol, ingenting er bedre enn grillvær, for da lager herrene så gjerne middagen :D

 

ønsker3gull: Håper du har hatt eggløsning, bare at den ikke gjorde vondt denne gangen. Tror ikke syklusen din ble ødelagt av kjemisk/SA. Mistenker jeg hadde akkurat det samme, siden jeg blødde først fire dager litt før IKM, også masse gurba da TR kom på besøk akkurat på IKM. Men satser på at kroppen har ordnet opp for at vi skal være helt klare for spire i magen denne mnd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...