Gå til innhold

***IKM UKE 35***


hupsi

Anbefalte innlegg

Så kjedelig da, cec26! Det er så mange som klager på cb sine tester, nesten rart at de får lov å ha dem på markedet når så mange får falske positive!

 

Ja merkelig, jeg har aldri oppleved dette før da.. men på alle 3 testene jeg tok nå så kom det skyggestrekk... så neste gang så prøver jeg den digitale tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig da, cec26! Det er så mange som klager på cb sine tester, nesten rart at de får lov å ha dem på markedet når så mange får falske positive!
Ja merkelig, jeg har aldri oppleved dette før da.. men på alle 3 testene jeg tok nå så kom det skyggestrekk... så neste gang så prøver jeg den digitale tror jeg...

Min var også svaaaak, svaaak positiv i går.....Skyggestrek....Men billigstrimlen var helt blendahvit!:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da, cec26! Det er så mange som klager på cb sine tester, nesten rart at de får lov å ha dem på markedet når så mange får falske positive!

 

Ja merkelig, jeg har aldri oppleved dette før da.. men på alle 3 testene jeg tok nå så kom det skyggestrekk... så neste gang så prøver jeg den digitale tror jeg...

 

Anbefaler teststrimler fra billige-tester.no. De er som navnet sier billige, og gir nøyaktig resultat etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg veldig her....Hdde positiv eggløsningstest fredag 17 og lørdag 18. August!! Hadde sex de dagene, pluss 19. Og 20. Også! Da jeg var 8 dpo tok jeg en eggløsningstest for morro skyld og den var positiv...tok en dagen etter...den var å positiv!! Nå i dag tok jeg igjen en eggløsningstest, skikkelig positiv!!! Men graviditetstestene er fortsatt negative...har alle tegn på graviditet, men testen er jo negativ:(( hva er det med disse eggløsningstestene???? Merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Tanta kom endelig igår, 2 uker på overtid, forhåpentligvis er kroppen nå på plass, og IKM om 27 dager:) Jeg går for en St.Hans baby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...