Kvalme sa du
Opprettet av
Mars2013<3
, juli 21 2012 15:04
6 svar til dette emnet
Skrevet 21 juli 2012 - 15:04
Hver gang jeg putternoe i munnen, blir jeg kvalm :/ mister matlystet av det, men gått opp 1 kilo fordiom
på 5uker (3+)
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 21 juli 2012 - 16:30
Slik er det til meg også, har ikke prøvd noe mot det ennå da, men litt frustrerende å stå å bruke tid på mat, og så ikke klare å spise det .
Er kun cola og potetgull som går ned, så må skjerpe meg
Er kun cola og potetgull som går ned, så må skjerpe meg
Skrevet 21 juli 2012 - 17:04
Cola og potetgull her også! Det værste er at jeg sikler over barnas lørdagsgodt, men jeg har jo ikke lyst på! Klarer ikke noe som er søtt..
Bruker urizal da, så er ikke mye kvalme jeg har. Men matlysten er borte, og alt av mat byr meg imot..
Bruker urizal da, så er ikke mye kvalme jeg har. Men matlysten er borte, og alt av mat byr meg imot..
Tidlgere Hva skjer'a bagera? Nå med BOLLE i ovnen :D
Skrevet 21 juli 2012 - 19:11
På vei igjen <3 skrev 21 juli 2012 - 17:04:
Cola og potetgull her også! Det værste er at jeg sikler over barnas lørdagsgodt, men jeg har jo ikke lyst på! Klarer ikke noe som er søtt.. Bruker urizal da, så er ikke mye kvalme jeg har. Men matlysten er borte, og alt av mat byr meg imot..
hvor får du kjøpt urizal?
Skrevet 21 juli 2012 - 22:36
Her får jeg i meg små mengder med mat, så lenge jeg ikke lager maten selv. Men alt kommer opp igjen i løpet av timen. Krysser bare fingrene for at noe blir tatt opp i kroppen.
Er 10 + 2 nå, å har gått ned 7 kg, så går bare rundt å svimler når jeg er oppe fra sengen. Har vært sykemeldt en mnd nå, å er sofaen eller sengen det går i.
Ironisk å bli så dårlig når grunnen er så positiv;p bare å bite tennene sammen
God bedring alle sammen
Er 10 + 2 nå, å har gått ned 7 kg, så går bare rundt å svimler når jeg er oppe fra sengen. Har vært sykemeldt en mnd nå, å er sofaen eller sengen det går i.
Ironisk å bli så dårlig når grunnen er så positiv;p bare å bite tennene sammen
God bedring alle sammen
Skrevet 22 juli 2012 - 10:50
jente11+?13 skrev 21 juli 2012 - 19:11:
På vei igjen <3 skrev 21 juli 2012 - 17:04:
Cola og potetgull her også! Det værste er at jeg sikler over barnas lørdagsgodt, men jeg har jo ikke lyst på! Klarer ikke noe som er søtt.. Bruker urizal da, så er ikke mye kvalme jeg har. Men matlysten er borte, og alt av mat byr meg imot..
hvor får du kjøpt urizal?
På helsekosten
Tidlgere Hva skjer'a bagera? Nå med BOLLE i ovnen :D
Skrevet 22 juli 2012 - 13:45
Nei skjønner ikke vitsen med å være kvalm hele tiden, burde jo ikke bruke krefter og energi på det når man har bedre ting (les: knøttet) å bruke det på..
Ville bare tipse om Noisy - eplejuice og sparkling water fra Tine, eneste av væske som frister meg litt for tiden.
Ville bare tipse om Noisy - eplejuice og sparkling water fra Tine, eneste av væske som frister meg litt for tiden.