Hvordan liker du å bli tent på, og den beste sexstilling du vet om?
Jeg elsker å bli sugt og kost m brystene mine, og kline, yeahh i love it!!
Sex stilling du liker best??
Opprettet av
Anonym bruker
, juli 21 2012 08:40
3 svar til dette emnet
Skrevet 21 juli 2012 - 08:40
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 22 juli 2012 - 08:53
dytt
Skrevet 22 juli 2012 - 17:56
Kan bare ha sex om han ligger på topp, siden han er veldig velutrustet og alt annet gjør vondt.
Liker at han slikker brystene mine, klining og at han knar rumpa mi veldig hardt.
Liker at han slikker brystene mine, klining og at han knar rumpa mi veldig hardt.
Skrevet 22 juli 2012 - 18:12
Anonym bruker skrev 21 juli 2012 - 08:40:
Hvordan liker du å bli tent på, og den beste sexstilling du vet om? Jeg elsker å bli sugt og kost m brystene mine, og kline, yeahh i love it!!
Hmmm... Dette anser ikke jeg som sexstillinger, det er vorspiel.
Når det gjelder vorspiel:
Jeg liker også å bli kost og sugt på brystene, bli kysset i nakken og på halsen. Generelt bli tirret og hisset opp mye før kjæling med klitten. Liker også å bli bundet fast i senga og bli kjælt med mens jeg har bind for øynene. Det er spesielt opphissende at jeg ikke vet hva som skjer, og det kan være det samme som jeg har beskrevet over, det er bare "overraskelsesmomentet" som er spesielt hissende ved å være bundet og blindet. =)
Når det gjelder samleiestilling:
Jeg liker faktisk aller beste gode gamle, "kjedelige" misjonærstillingen. Den er kanskje ikke spesielt oppfinnsom, men i mine øyne er den definitivt den stillingen som gir mest kroppskontakt, og det er noe jeg liker veldig godt. Mye hud-mot-hud og kroppskontakt generelt. Jeg har også en egen liten vri som gjør at den er spesielt god for kvinner, i alle fall meg, og som gir ekstra god klitorisbrøring.