Gå til innhold

Jobber dere fullt ennå, eller sykemeldt??


SnartToGull

Anbefalte innlegg

Forrige svangerskap var jeg 100% sm på denne tiden, mens denne gang ser jeg ikke noen grunn til det...er veldig sliten etter lunchtider, da er det ikke så mye futt i meg, men holder ut...

 

Bare lurer på hvordan det står til med dere andre? Hvordan er formen, og jobber dere fulltid fremdeles??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en 50% sykemelding fram til 22 august, har tre uker ferie nå. Ser ikke for meg at det blir mindre.. Jeg jobber i barnehage og har et bekken som tullet veldig før jeg gikk ferie og en leder som ikke forstår at det er litt vanskelig å jobbe som man gjorde før man ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber fullt opp, men måtte ta meg en egenmelding i går pga ryggen. Kjenner at det begynner å bli hardt å gå 9 timer på natt.

Prøver litt til før jeg tenke mer på sykmelding, vil jo klare dette men skal ikke gå over mer enn jeg klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på sv.skaps penger... ble først sykemeldt, men siden det er mangledene tilrettelegging som holder meg hjemme så ble det sv.skaps penger. glad for det egentlig, veldig sliten og mye kynnere, så hadde nok ikke orket full jobb nå uansett. Tror det er veldig avhengig av hva slags jobb man har... og hvordan sv.skapet forløper. Er jo veldig forskjellig fra kvinne til kvinne og sv.skap til sv.skap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40% sykemeldt, og det fungere veldig fint for meg nå :) Jobber som kokkelærling på et høyfjellshotell, å det er mange tunge løft gjennom dagen. Hadde ikke klart å jobbe 100% nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% sykemeldt siden prøverørsforsøket i januar på grunn av arbeidsgivers manglende vilje til tilrettelegging....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ferdig med mammapermisjon med første i juni og er sykemeldt fullt resten av svangerskapet.

 

Jeg får så vondt i åreknuter/bekken og rygg ved for mye fysisk så gjør minst mulig om dagen.

 

Har begynt å få en del kynnere nå så merker jeg er litt mer sliten kan man si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber fullt, og satser på å gjøre det helt ut. Jobber i politiet, og har en arbeidsgiver som er super til å tilrettelegge:-) Jobbet fullt hele forrige svangerskap og.... Skapt for å være gravid tror jeg... Nesten ingen plager bortsett fra tett nese og hard mage:-) Eneste jeg ikke får til er å jogge, men det kommer om noen måneder:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Samme her, jobber fullt som fysioterapeut og ser ikke for meg at jeg skal slutte før 3 uker før termin (har 7 uker igjen å jobbe nå).

Ingen plager, gikk tur på fjellet i helgen (12 km og 600 høydemeter) uten å merke noe hverken under eller etterpå.

Får ettermiddagene til å gå med å grave grøfter i hagen (vi bygger terasse) så jeg liker egentlig å gå gravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så 100% sykmeldt :(

Ble plaget med blødninger og fikk ikke lov til å jobbe mer. Så nå går jeg snart på veggene med å ikke får lov til å gjøre noe... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fullt. Har redusert reisevirksomheten noe og har tatt med mannen på noen slitsomme jobbturer i sommer, men ellers jobber jeg helt som normalt (på kontor).

Jeg har en stilling som er av såkalt "særlig selvstendig art", så jeg har mye fleksibilitet og det har vært fint å kunne ta noen lange morgener hjemme og heller jobbe litt utover ettermiddagene. Akkurat nå er jeg litt stresset for alt jeg må bli ferdig med til permisjonen starter, men det kommer jo til å gå bra om jeg fortsetter å få være like lite plaget og like pigg som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 100% sykemeldt grunnet ømheter(utholdelig) i magen og gangsperr i underlivet:-/ går på veggene snart!!! Er 31+2 idag, så håååper tiden raser avgårde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber fremdeles 100%, men vet ikke om jeg orker så mye lenger:( Det er bare 3 ukere igjen til permisjonstiden begynner (6 uker til termin), så jeg hadde et håp om å jobbe helt ut. Jeg jobber som lærer og har en leder som ikke tar mye hensyn. Jeg er forresten også veldig dårlig til å si i fra. Sier at alt er bra, selvom jeg holder på å stupe. Vil liksom gjøre en skikkelig innsats når jeg først er på jobb. Fungerer som kontaktlærer på 1.trinn, mens den egentlige kontaktlæreren er sykmeldt. Så det har vært en skikkelig hard uke jeg har lagt bak meg... Men jeg lever fremdeles:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber nå 50% på grunn av en isijas nerve som ligger i klem og plager meg med ujevne mellomrom, men merker jo også godt at det begynner å bli tyngre og at det ikke er så mye futt i meg på slutten av arbeidsdagen! Er 32+4 og ser frem til å gå ut i permisjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...