Hadde ikke tenkt å vaske tøyet og re opp senga før tidligst 35 uker, for å unngå at det støver ned. Også har jeg innstilt meg på å gå maks overtid, så da er det kjekt å ha noe å pusle med i permisjonstida. Skulle baby komme før får vi ta det litt på sparket, så lenge ting er i hus er det kjapt gjort
Når vasker dere babytøy? :-)
Opprettet av
Sirimor!
, juli 20 2012 13:10
26 svar til dette emnet
#21 Gjest_Shanti ♥_*
Skrevet 20 juli 2012 - 21:08
Så flinke alle er!! Jeg er 28+4, og er ikke ferdig med innkjøpene engang
Vogna er bestemt (men ikke bestilt), stellebordet står flatpakka i gangen, har kjøpt litt tøy og litt sengetøy, madrass, dyner osv, men alt ligger i originalemballasjen. Senga og bilsetet er i hus..
Hadde ikke tenkt å vaske tøyet og re opp senga før tidligst 35 uker, for å unngå at det støver ned. Også har jeg innstilt meg på å gå maks overtid, så da er det kjekt å ha noe å pusle med i permisjonstida. Skulle baby komme før får vi ta det litt på sparket, så lenge ting er i hus er det kjapt gjort
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 20 juli 2012 - 22:24
Her er kommoden fylt opp med babyklær som storebrødrene har brukt
La de siste klærne oppi i dag
Jeg et 33+3 og tenker det er greit å få det gjort. Travelt nok med to små og bekkenløsning nå frem mot termin...
Men jeg må si jeg er mektig imponert over dere som stryker klærne! Her i huset er det omtrent bare bunadakjorter som blir strøket....
Men jeg må si jeg er mektig imponert over dere som stryker klærne! Her i huset er det omtrent bare bunadakjorter som blir strøket....
Skrevet 21 juli 2012 - 07:01
har såååå lyst til å begynne med vasking og ordning av babyrommet jeg også! 29+1 nå og kjenner lysta boble!
Ikke kjøpt så mye nytt, har flere esker etter storesøs som jeg skal gå igjennom, må nok vaske alt ettersom det har stått noen år... problemet er at rommet ikke er ferdig, kommodene må kunne flyttes på fremdeles så jeg kan ikke fylle de
sengen er demontert og vogga står under masse annet...
åååååå som jeg gleder meg til å få orden på sakene! Da vet jeg også bedre hva jeg trenger av evn nye ting...
Flott at dere har ordnet så mye allerede!
Heldige dere
Ikke kjøpt så mye nytt, har flere esker etter storesøs som jeg skal gå igjennom, må nok vaske alt ettersom det har stått noen år... problemet er at rommet ikke er ferdig, kommodene må kunne flyttes på fremdeles så jeg kan ikke fylle de
åååååå som jeg gleder meg til å få orden på sakene! Da vet jeg også bedre hva jeg trenger av evn nye ting...
Flott at dere har ordnet så mye allerede!
Skrevet 23 juli 2012 - 12:26
-ia- skrev 20 juli 2012 - 15:40:
jeg gjorde det siden jeg har kjøpt brukt vogn, der ble alt fra myggnett til bagtrekke vasket. og voksiposen har ei lita tulle lånt av meg, fikk den tilbake uvasket, så den ble vasket også. har kjøpt en dun dyne som er vasket, men vasker nok den også
Skrevet 23 juli 2012 - 13:46
Desmeber prins 25 des:) skrev 23 juli 2012 - 12:26:
Okei, da forstår jeg. Er heldig og får dette nytt av den kommende bestemor, så da tenkte jeg at det var unødvendig å vaske det.
Singelmamma, ikke alenemor! :)
Skrevet 23 juli 2012 - 13:50
-ia- skrev 23 juli 2012 - 13:46:
Desmeber prins 25 des:) skrev 23 juli 2012 - 12:26:
Okei, da forstår jeg. Er heldig og får dette nytt av den kommende bestemor, så da tenkte jeg at det var unødvendig å vaske det.
så heldig du er:)
Skrevet 23 juli 2012 - 14:42
Jeg sorterer klærne etter storesøster nå, legger det i vakumposer etter størrelse, så 50 og 56 har jeg vasket og lagt i skapet til lillemor.
Alt brukt er vasket da det ble lagt vekk, så vasker det bare på finvask, siden det har ligget i 4 år.
De nye klærne er ikke vasket ennå, tipper det blir gjort i ukene før fødsel. Ikke stress siden vi har så mye liggende klart.
21+1 i dag
Alt brukt er vasket da det ble lagt vekk, så vasker det bare på finvask, siden det har ligget i 4 år.
De nye klærne er ikke vasket ennå, tipper det blir gjort i ukene før fødsel. Ikke stress siden vi har så mye liggende klart.
21+1 i dag