Gå til innhold

Trist......


pusseluskan

Anbefalte innlegg

Er så trist og veldig lei meg etter at jeg mistet min elskede lille spire mandag. Det er vondt i hjertet og dagene er mørke og triste. Håper inderlig at jeg snart blir gravid igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var utrolig trist å høre.. Hvor langt på vei var du? Du vet hva ryktene sier? De sier at det er veldig gode sjanser for å bli gravid i første periode etter en SA elelr MA:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært igjennom det samme selv, det er utrolig trist. En trøst er at det er kroppen sin måte å si at noe var galt.. Går bra neste gang. Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender deg en god varm klem, og krysser fingrene for at ny liten spire er der snart <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre. Nå vet ikke jeg hvor langt på vei du var, men jeg mista selv i månedsskiftet mai/juni. Var helt utrøstelig og skjønte ikke hvordan jeg skulle bli meg selv igjen. Heldigvis har tiden hjulpet meg, og vi er i gang med første pp etter aborten nå. Skjønner godt at du har det vondt, og føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde selv en sa nå i slutten av juni og tok det veldig tungt, er ikke lett når man endelig er gravid også går det galt. sender deg en stor klem og krysser fingrene for at en ny spire sitter snart og holder seg der :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en MA i uke 9, for 14 dager siden så vet hvordan du har det.

Tørsten er at vi er flere her i samme båt...

Vi får krysse fingrene for at neste pp, så sitter spiren.

Håper jeg bare slutter å blø snart slik at ikke ferien også går til grunne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Vet hvordan du har det. Hadde selv en ma i uke 17 for 3 1/2 uke siden. Det er kun tid som hjelper. Jeg sluttet å blø etter ca 2 uker og har nettopp hatt el. Var usikre om vi ville prøve nå på første mulighet, men vi valgte å satse:) selv om vi er i gang med prøving er noen dager fortsatt vanskelige. Spesielt å se andre gravide og små babyer. Og jeg deler ditt ønske om snarlig ny graviditet. Krysser fingrene for en god sommer for oss alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så utrolig godt. Hadde også SA i uke 9, og det er så fryktelig trist å tenke på at jeg ville vært 15 uker nå og alle hadde skullet fått vite nyheten.... Dagene går veldig opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gode tanker her inne. Fra i går har alt blitt mye bedre. Nå venter jeg bare på at vi kan begynne å prøve igjen! Lykke til til alle her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...