Det beste ved å bli mamma er ALT<3.. Livet får en helt annen betydning!
Før jeg ble mamma snublet jeg aldri over leker. Jeg bekymret meg aldri om planter var giftige. Bekymret meg meg ikke når døra var oppe... Eller om stikkontakten var sikret.
Før jeg ble mamma holdt jeg aldri fast ett gråtende barn, så legen kunne sette vaksine. Jeg listet meg aldri inn på ett barnerom for å se om ett barn sov..
Før jeg ble mamma holdt jeg aldri ett søvnig barn, bare fordi jeg ikke ville legge det ned. Jeg hadde aldri følt hvordan hjertet ble knust, hvis barnet hadde det vondt og jeg ikke kunne fjerne smerten. Jeg viste ikke at jeg kunne elske noen så høyt! Før jeg ble mamma viste jeg mye, nå vet jeg mer.... Før jeg ble mamma hadde livet mitt betydning, nå betyr det så mye mer!!
Kast bekymringer og negative tanker vekk, det er faktisk helt fantastisk å bli mor og du kommer til å klare deg helt supert!

Bekymringene dine og de negative tankene, kommer av fryt for det ukjente.. Det ukjente , er det så ille da:)? -Kun ett nytt kapittel på livet ditt:) å om jeg kan si det slik -Tror jeg det kommer til å bli de beste årene av livet ditt

.. .. Lykke til!