Har hatt en ekkel følelse helt fra starten av at det er noe galt.
Jeg skjønner ikk hva det kan være, men den ekle følelsen er der.
Tenker på exu og mye annet, og er livredd. Er så redd at jeg blir kvalm. Skal til lege i morgen tidlig, og hun sender meg sikkert på ul (har en fantastisk lege), men de kan jo ikke se noe sårlig så tidlig. Annet enn evt exu da..
Vet det ikke er noe dere kan gjøre, men jeg måtte bare få luftet tankene mine litt.
Huff, klarer ikke å fri meg fra følelsen av at det er noe galt..
Opprettet av
På vei igjen <3
, juli 19 2012 12:11
7 svar til dette emnet
Skrevet 19 juli 2012 - 12:11
Tidlgere Hva skjer'a bagera? Nå med BOLLE i ovnen :D
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 19 juli 2012 - 21:00
Ofte er det godt å få tankene ut på "papiret". Sitter med mye av den ekle følelsen jeg også.
Forige gang, så gikk det liksom ikke opp for meg at jeg var gravid før LANGT ut i svangerskapet, og da var jo disse 12 ukene forbi og jeg hadde liksom hele tiden troen på at det skulle gå bra.
Denne gang sitter jeg med tenk hvis, tenk om osv.. hele tiden.
Kansje fordi jeg vet hva jeg mister (med tanke på den fantastiske dateren jeg allerede har) hvis du forstår.
MEN somregel så går det bra! Prøv å tenk positivt, selv om det ikke er lett.
Lykke til hos legen, og håper du får UL slik at du kan få bort noen av bekymringene dine! Håper alt går bra!
Forige gang, så gikk det liksom ikke opp for meg at jeg var gravid før LANGT ut i svangerskapet, og da var jo disse 12 ukene forbi og jeg hadde liksom hele tiden troen på at det skulle gå bra.
Denne gang sitter jeg med tenk hvis, tenk om osv.. hele tiden.
Kansje fordi jeg vet hva jeg mister (med tanke på den fantastiske dateren jeg allerede har) hvis du forstår.
MEN somregel så går det bra! Prøv å tenk positivt, selv om det ikke er lett.
Lykke til hos legen, og håper du får UL slik at du kan få bort noen av bekymringene dine! Håper alt går bra!
Skrevet 20 juli 2012 - 09:23
På vei igjen <3 skrev 19 juli 2012 - 12:11:
Har hatt en ekkel følelse helt fra starten av at det er noe galt. Jeg skjønner ikk hva det kan være, men den ekle følelsen er der. Tenker på exu og mye annet, og er livredd. Er så redd at jeg blir kvalm. Skal til lege i morgen tidlig, og hun sender meg sikkert på ul (har en fantastisk lege), men de kan jo ikke se noe sårlig så tidlig. Annet enn evt exu da.. Vet det ikke er noe dere kan gjøre, men jeg måtte bare få luftet tankene mine litt.
Hei igjen
måtte jo bare inn her å snike litt, for å se hvordan det går med deg;)
Hvordan gikk det til legen i dag snuppa?
Skrevet 20 juli 2012 - 12:14
Stinea*2013?<3 skrev 20 juli 2012 - 09:23:
På vei igjen <3 skrev 19 juli 2012 - 12:11:
Har hatt en ekkel følelse helt fra starten av at det er noe galt. Jeg skjønner ikk hva det kan være, men den ekle følelsen er der. Tenker på exu og mye annet, og er livredd. Er så redd at jeg blir kvalm. Skal til lege i morgen tidlig, og hun sender meg sikkert på ul (har en fantastisk lege), men de kan jo ikke se noe sårlig så tidlig. Annet enn evt exu da.. Vet det ikke er noe dere kan gjøre, men jeg måtte bare få luftet tankene mine litt.
Hei på deg! Hvordan går det med deg? Jeg prøver å følge litt med deg på bligravid, men er ikke alltid jeg får det til
Legen i dag ja.. Jeg vet egentlig ikke. Sitter med tusen tanker her nå. Hun tok de vanlige prøvene, kjente etter exu, og på livmorens størrelse.
Ingen exu, heldigvis! Men hun har bestilt ul time til meg, fordi livmoren min er forstørret, den indikerer 7-9 uker på vei..
Herregud, jeg er jo egentlig bare 4+3 etter egne beregninger i dag....?
Skrevet 22 juli 2012 - 17:51
Kanskje det klaffet forrige mnd, men at du siden du ikke var klar over det hadde tr og alt;)
Må huske du fikk de første positive ganske tidlig:)
Tr er enda ikke kommet her, men har igjen fått små "rester" med gammelt brunt på papiret igjen, i går kveld og i dag og siden ikm er i dag, så tviler jeg sterkt
Må huske du fikk de første positive ganske tidlig:)
Tr er enda ikke kommet her, men har igjen fått små "rester" med gammelt brunt på papiret igjen, i går kveld og i dag og siden ikm er i dag, så tviler jeg sterkt
Skrevet 22 juli 2012 - 19:03
Åh, sÅ spennende! HÅper sÅnn at det har klaffet for deg 
Joda, men jeg har jo hatt negative tester ogsÅ. Og knallpositiv el test to uker før ikm denne pp..
Bare ul som kan gi meg et sikkert svar, men jeg er sÅ spent!
Joda, men jeg har jo hatt negative tester ogsÅ. Og knallpositiv el test to uker før ikm denne pp..
Bare ul som kan gi meg et sikkert svar, men jeg er sÅ spent!
Skrevet 24 juli 2012 - 08:25
Du skal se dette går supert:)
Her kom tr i går, en dag etter ikm så nå skal jeg nyte ferien med masse god mat og en del flasker vin. Hehe
Her kom tr i går, en dag etter ikm så nå skal jeg nyte ferien med masse god mat og en del flasker vin. Hehe
Skrevet 24 juli 2012 - 10:55
Stinea*2013?<3 skrev 24 juli 2012 - 08:25:
Du skal se dette går supert:) Her kom tr i går, en dag etter ikm så nå skal jeg nyte ferien med masse god mat og en del flasker vin. Hehe
Neei! Håpet sånn på følge av deg her! Nyyt ferien, så skal du se at det klaffer neste pp